Meiden even mn cervix gecheckt en toch ook een kleine hoeveelheid eggcervix dus mis dan toch mn ei? Extra klussen kan sowieso geen kwaad hahahaha.
Hmm vreemd knvs. Als ik je kaartje nu zie dan zeg ik dat je eisprong nog moet komen. Hopelijk zie je morgen of overmorgen dan een stijging en blijft ie daarna hoog! Wel gek dat je dan ineens zo'n lange cyclus zou hebben... Kim, wij wilden bij de eerste zwangerschap ook langer wachten met vertellen. Doe in ieder geval waar jullie je beiden bij goed voelen Jammer dat jij nog geen nieuws hebt Pommepom
Zou ZO niet blij zijn als die ineens langer is Namelijk einde van deze maand gyn en zou dan in me vruchtbare periode zitten en anders verschuift dat ook weer howww... Heb al meer als een jaar niet meer zo'n lange cyclus gehad hoop toch dat die dag 19 is gesprongen en mn lichaam me pest HAHHA
hoop het ook voor je knvs, maar als je nu vruchtbaar slijm hebt en dit kaartje erbij, dan denk ik toch dat ie nog moet komen/nu pas is.. heb je ovutesten gedaan? moet je voor je gyn afspraak in vruchtbare periode zitten? dat zou wel extra balen zijn dan!
Ik doe geen ovutesten dat leverde mij alleen maar stress op Maar het was meer voor mij een voordeel om in die week te zitten dan zou die mischien kunnen zien wanneer mn eitje zou springen. Loop bij de gyn ivm met pijnlijke menstruatie's en vele bloeden! Zal na deze afspraak ook wel meerdere onderzoeken krijgen EINDELIJK! loop al een hele tijd met klachten en in het verleden ook gehad. Maar we klussssen maar extra dan en kijken wat me temp de aankomende dagen doet!
Hopelijk was het idd mijn ei. Gezien de posi ovu op zaterdag zou dat goed kunnen! Kim gewoon vertellen wanneer jullie dat willen. Heb ook even gekeken naar je kaartje knvs maar ziet er raar uit. Ook wel apart dat je na cd 19 last van boobs etc had. En nu weer ei slijm. Misschien wel een poging tot springen maar is het eitje nog niet gesprongen? Hier vandaag lekker een vrije dag. Straks even boodschappen doen en verder niets. Heerlijk in de zon zitten. Heb al een aardig kleurtje opgelopen de afgelopen dagen. Nu kan het nog hihi, hopelijk moet ik er snel wat meer om denken
WIM ik denk dat ik daar maar vanuit moet gaan idd, anders zou ik het ook niet weten. Maar lieve meiden bedankt voor het meekijken en meedenken. Straks vriendlief maar even verassen Liefs!
Wim lekker zeg vrij met zo'n heerlijk weer!! Ik denk dat we zondag met Moederdag gaan vertellen.. Denk dat dat voor de moeders wel een leuke verrassing is
Leuk idee inderdaad Kim! Wondertje, geniet van je vrije dag! Hopelijk was het inderdaad je eisprong (zal toch wel?) en heb je over 2 weken goed nieuws Knvs, hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid! Ik heb zojuist de verloskundige gebeld omdat ik nu ook weer af en toe bruin bloedverlies heb, om door te geven dat ik weer zwanger ben en om te vragen wanneer ik het beste een afspraak kan maken voor de eerste echo. Het kan natuurlijk twee kanten op gaan met het bruine bloedverlies: het is een innestelingsbloeding of het gaat weer een miskraam worden. Voor nu is afgesproken dat ik 2 weken afwachten en dat ik bel als ik hevige pijn krijg, een echte bloeding of koorts. Als het nu 2 weken goed blijft gaan, dan mag ik bellen voor een echo. Als ik denk dat ik een miskraam heb gehad mag ik bellen voor een controle echo om te zien of mijn baarmoeder weer schoon is. Ik vind het zo enorm spannend
Leuk idee kim! Denk dat ze het wel heel leuk zullen vinden. Lies ik denk ook dat het mijn ei is geweest. Vanmorgen nog kunnen klussen. Hopelijk over 2 weken goed nieuws. Lies is wel heel spannend meid. Ga voor je duimen dat dit wondertje bij jullie mag blijven. Willen ze niet alvast een echo inplannen dan voor over 2 weken?
Nee blijkbaar niet. Ik schijn op korte termijn een echo te kunnen krijgen als ik bel. Vervelende is dan dat zowel mijn man als ik op korte termijn iets moeten regelen met werk:S Ik heb nog expliciet gevraagd of ik niet nu al met de assistente een afspraak kon maken, maar de verloskundige wil liever dat ik 2 weken afwacht. Ik vond het ook wel een beetje lijken alsof zij er vanuit gaat dat het weer mis gaat. Zal wel aan mij liggen dat ik dat verkeerd interpreteer hoor en ze zei ook dat ze hoopt dat het goed gaat en dat ze me snel ziet. Zullen mijn zwangerschapshormonen wel zijn Ik duim voor je wondertje!
Wat raar, mag je het ook niet gewoon eisen dat er 1 vast staat? Denk het niet dan zeker. Wel vervelend dat je zo'n gevoel van die assistente kreeg, is natuurlijk niet goed. Lief dat je voor ons gaat duimen.
Misschien als ik op mijn strepen had gestaan, maar ik laat me altijd snel overrompelen. Dit was trouwens één van de verloskundigen zelf, niet de assistente. Ergens geeft het me misschien ook wel rust dat ik gewoon 2 weken afwacht en dan pas een datum plan. Aan de andere kant wil ik ook wel graag naar een datum toe leven. Nou ja, een echo verandert uiteindelijk niets aan het feit of het wel of niet goed blijft gaan. Ik hoef nu in ieder geval niet af te bellen als het fout gaat
Nee dat is waar. Maar je wilt ook wel ergens naar toe leven. Zal voor je blijven duimen meid dat alles goed mag gaan deze keer.
Sorry, ik heb de laatste bladzijde over het hoofd gezien... Lees nu opeens van het bruinverlies.. Wat ontzettend balen dat je dit nu moet overkomen, dat je nu wéér in de spanning zit, Lies
Hoi , De hele dag weggeweest dus niet kunnen reageren Lov heeft nog geen ongi !!! Lies ,ik vind het ergens niet kunnen dat ze je geen afspraak inpland een afspraak is ook snel afgebeld mocht het misgaan dit geeft aan u ook geen vertrouwen in je angstgevoel. Dikke knuffel en blijven plakken !!! Wim ,zeer spannend ,lijken mij eipijntjes! Knvs ,als je temperatuur vanaf nu blijft stijgen komt je eisprong er zeker aan! Ik heb vandaag een heerlijkle dag gehad met de buurtmama's en ik ben doodmoe ,heb niet echt wat gedaan stel je voor. Ook een afspraak gemaakt met de tandarts ,heb na bijten op een maiszaadje van popcorn een enorme zenuwpijn aan 1 tand Laat me net nu dat zijn waar ik zo'n hekel aan heb een tand in orde laten maken. Vroeger als kind heel veel problemen gehad maar sindsdien nooit geen gaatjes meer of andere problemen. Dan heb ik ook ineens gebeld naar de gynè of ik vroeger mocht gaan voor een echo en dat kon volgende week dinsdag en zou dan 6w1 dag zijn ,vrij vroeg al om 8 uur! Zet ik de 2e echo op de week erop op vrijdag want mijn man kent zijn uren niet voor juni. Liefs x