De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Inderdaad heel vervelend Bolkje, maar ik voel me dit keer echt meer zwanger. Er zijn er natuurlijk een hele hoop, waaronder jij, die bruin bloedverlies hebben. Ik probeer positief te blijven:)

Babyboom kijk ik ook! Vond eerdere seizoenen ook wel leuker. Die bevalling van de eerste van die tweeling was bizar:$

2. Ja, er is inderdaad zeker weten wel hoop, hoor!!

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nimme fijn dat je dan al voor de echo kunt komen.

Lov nog geen ongi dus. Sms van haar gehad? oid. Wordt spannend zal zo eens de lijst weer te voorschijn halen.

Babyboom: vond de vorige seizoenen ook leuker om te zien maar blijf toch wel kijken ;) hihi.

4. Ik heb het nog nooit gekeken, dus ik weet niet hoe vorige seizoenen waren...

Ik kijk nu aflevering 1 en ik vind het wel heel aangrijpend.

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lies.. Ik duim voor je mee hoor!! Spannend meid.. We gaan er maar gewoon van uit dat het goed blijft gaan toch!?

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hier IN SHOCK kan het even niet anders zeggen!
    Heb net het nieuws van mn vader gekregen dat zijn vrouw al 4 maanden in verwachting is en dat pas gisteren heeft gezegd tegen mijn vader!
    Vind het wel een beetje raar mijn vader heeft namelijk geen kinderwens meer want die is al over de 50 en wil gewoon van het leven genieten en ZIJ zelf is ook al 56.
    Dus begrijpen doe ik het niet echt.
    Hoorde van mijn vader pas nog dat de relatie niet zo goed ging en dat hij aan een scheiding dacht en nu DIT.

Weet gewoon niet of ik blij moet zijn of is dit raar?

MOEST HET EVEN KWIJT!!

7. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lies wat balen die onzekerheid.. Sterkte meid!

En Lov nog niet ongi? Fijn zeg, hoop op goed nieuws!

Vervelend nimme, ik ben zelf als de dood voor de tandarts, echt niet leuk..

babyboom kijk ik ook, en ook ik vond het leuker met de 100 stellen en samen testen enzo.. Maar de verhalen zijn zeker aangrijpend.. Vond het ook heel leuk om alex&marianne terug te zien, eindelijk zwanger na al die tijd

8. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Lies spannend zeg!! Gaan maar van het positieve uit!

Knvs Hmm dat is idd wel erg vreemd verhaal!! Dat wordt helemaal lastig voor ze! En ik zou er ook wel van schrikken als mijn ouders in een keer verwachting zijn.. En al 4 maanden kunnen ze er ook niks meer aan doen ofwel?

Spannend voor lov!!!!

9. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje knvs, wat een situatie.. Kan me voorstellen dat dat heel veel gemengde gevoelens met zich mee brengt.. 56?? Poeh

10. Raar!! Kan dat uberhaupt wel, zwanger op je 56e? Wil ze hem op die manier niet gewoon aan haar binden? Of weet ze het misschien zelf ook pas net, omdat ze het niet had verwacht??

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jeetje meid, wat een verhaal zeg!! Snap je verwarring.. Is de vrouw van je vader er zelf blij mee? Neem aan dat het niet echt gepland was.. Wist ze het zelf wel al langer?

Ook voor je vader een lastige situatie.. Het hoofdstuk 'kinderen' heeft hij al lang gehad, tijd om opa te worden en te genieten.. En nu word hij zelf weer papa!

Sterkte ermee!

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    JA zoals ik al zei ben ook echt in shock, ook omdat wij een kinderwens hebben en ik het een raar idee vind dat mijn kindje bijna net zo oud zou zijn als mijn stiefzusje/broertje en daarbij wat als hun er niet meer zijn?
    Zij heeft al 2 kinderen waar ze weinig kontakt mee heeft die ene jongen heeft autisme en die andere echt een geestelijke beperking dus maak me ook ongerust over dit kindje. Ze zijn allebei op leeftijd en niet gezond. Dus weet niet wat voor toekomst dat kindje zal hebben.

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Cupcake Ja zei wist het blijkbaar al vanaf januari.
    Mijn vader zei nog vorige week ja ze word ineens zo dik dus ik zei toen ja is ze niet in verwachting en dat heeft ze nu gisteren aan hem opgebiecht.

Ja maar als je het echt goed bekijkt zijn ze niet in staat om het op te voeden want mijn vader wilt als nog scheiden en zij heeft geen baan??
    Maarja we kunnen er niks meer aan veranderen het komt

14. Vaya

Vaya Niet meer actief

Dit lijkt op een eisprong, ik voel het soms niet en dan weer is het pijnlijk ;)

15. Vaya

Vaya Niet meer actief

Dat is idd een leuke dag ja :). Ga je nog iets speciaals geven dan?

16. Vaya

Vaya Niet meer actief

Misschien is je baarmoeder nu nog extra gevoelig en daardoor ook het bruinbloedverlies aanwezig, dus omdat je pas een miskraam hebt gehad ;) Vervelend voor je dat je moet wachten, want als je al een miskraam hebt gehad is de schrik snel aanwezig bij kleurige afscheiding. Zeker spannend!

17. Vaya

Vaya Niet meer actief

Wat vervelend dat je last hebt van je tand, misschien paracetamol gebruiken als de pijn aanhoud.
    Fijn dat je volgende week al voor de echo mag. Mooie duidelijke testen heb je hier ook geplaatst. 6.1 week is misschien alleen nog ietsjes te vroeg om al een kloppend hartje te kunnen zien, maar dan zou je een week later een nieuwe echo kunnen vragen ;) ook fijn!
    O, ik lees net da je de 2e echo ook al gepland hebt, helemaal super dus :D

18. Vaya

Vaya Niet meer actief

Jeetje, dat is zeker schrikken :$ en dan al 4 maanden en nu pas vertellen!!

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Zie nu gek genoeg jouw bericht pas Nimme! Fijn dat je al eerder voor een echo mag:D
    Ergens heb ik ook wel een gek gevoel bij het gesprek met de vk. Vorige keer had ik een andere en die vond ik veel prettiger!

Wat een fijn nieuws over Lov! Ik duim echt voor haar!

Knvs, wow ik kan me voorstellen dat je in shock bent:$ Wat een raar idee joh...

Bedankt verder voor de geruststellingen en bemoedigende woorden:)

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Knvs wat een raar verhaal. Zo oud nog ouders worden. Ik kan me voorstellen dat het je wat ongerust maakt.

Hier vandaag nog een raar gevoel in de onderbuik. Niet echt te beschrijven.

Deel Deze Pagina