De Waterijsjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by wondertjeinmaak, Mar 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Proberen zwanger te raken:

- Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 6 mei
    - Pommepom (27 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 8 Mei
    - KNVS90 (?? jaar) Vijfde ronde, eerste kindje - NOD: 12 mei
    - WIM (24 jaar) Zesde ronde (3e na vmk), eerste kindje - NOD: 20 Mei
    - Vaya ( ?? jaar) Vierde ronde, ? kindje, nod: 23 mei
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: ??

Nog niet begonnen:
    - Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Mei 2013 :D
    - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 :D

ZWANGER
    - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober
    - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November
    - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 5 Januari
    - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 8 Januari
    - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 11 Januari

Afspraken:
    - Bolkje: 17 Mei
    - Nimme: 21 Mei, 1e echo

Vlindertjes:
    - Lov
    - Nimme
    - Lies1988

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik hoop binnenkort niet meer NOD-loos te zijn hoor!! Hahaha

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Zijn vandaag om 14 uur 'thuis' gekomen. Hoe het hier is, tsja.. druk? Ik weet niet, ik kan er nog niet echt van genieten, veel te veel aan m'n hoofd. Afscheid heeft inderdaad natuurlijk al langer plaatsgevonden in m'n hoofd, plus ik was er al min of meer aan gewend geraakt, aangezien ik ruim een jaar elke maand opnieuw m'n verloofde moest laten gaan. Uiteindelijk huilde ik daar ook niet meer om en was het alleen 'Doei, kus'. Dat is ook een van de voornaamste redenen dat we uiteindelijk besloten hebben dat ik eerder hierheen ging. Ja precies, ik ga nog vaak genoeg daar naartoe en het is niet superver, bij een noodgeval neem ik het vliegtuig en ben ik er zo, dus ja, komt wel goed. ;)

Ook even een copy-paste van Facebook:
    'Trein had ZEVENTIG minuten vertraging opgelopen vanwege spoorwerkzaamheden, omleidingen EN een of andere malloot die voor de grap aan de noodrem had getrokken. Uiteindelijk verkort tot veertig minuten, maar we hadden een kwartier om over te stappen en de trein kon (logisch!) geen 25 minuten wachten. Gevolg: wachten op de trein van 9:27 en (als we niet NOG meer vertraging hebben) twee uur later in Wenen. Gelukkig wel zonder extra kosten..'

Dus ja, na 22 uur reizen eindelijk hier..

4. Kim991

Kim991 Actief lid

Mar 8, 2013
    375
    0
    0
    Lies nou lange 22 uur !! Dan lijkt het wel wat verder te zijn dan het is haha! Gelukkig veilig aangekomen! Hoop dat je snel
    Je plekje gevonden hebt daar :)

Vaya ik weet het nog niet precies maar denk schoon ouders blauw met roze cupcakes en dan met voetjes en speentjes enz erop en mijn ouders ben ik de eerste wou eerst gaan uiteten en dan met de ober wat regelen maar omdat we er gaan ontbijten denk ik 2 leuks rompertjes met iets van opa's lieveling en i love oma ofzo..

Als iemand anders nog andere leuke ideeën heeft zou ik ze graag willen horen !!!!! :D

5. Pommepom

Pommepom Bekend lid

Feb 12, 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je er bent Micchan, en als die eerste drukte over is kunnen jullie echt van elkaar genieten! Hoe dan ook, jullie zijn nu samen!

FF heeft zojuist een heus rood kruis op m'n kaartje geplant op cd40! Zou het echt? Ik durf er nog niet van uit te gaan, aangezien ik eerder zo'n stijging had (en van een enorme stijging is niet bepaald sprake) en na wisselende kruisen was het toen ook vals alarm.. Ben benieuwd de komende dagen.. NOD zou dan 19 mei worden (en ik hoopte nog dat 8 mei al veel te ruim zou zijn haha)

6. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Pommepom ben benieuwd of je dan ook echt je ei hebt gehad.

Micchan wat een lange reis, gelukkig ben je nu bij je mannetje.

Kim je hebt zelf al hele leuke ideën maar zou de je de cupcakes ook niet bij het ontbijt kunnen doen? Of na die tijd bij de koffie?

Hier vandaag een lange dag op het werk. Eerst tot 11 werken en daarna de high tea voor de bewoners op het werk. Dus ben heel laat thuis vandaag. Weinig tijd om hier even te spieken dus ;)

7. Ik zit nu babyboom weer te kijken, aflevering 4... vind het afentoe wel overdreven hoor... ;)

'Wilma en man krijgen de schrik van hun leven.... Het blijken 2 meisjes te zijn ipv een jongetje en een meisje'.... Kom op zeg! Da's toch niet 'de schrik van je leven?' :$

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    #1388 knvs90, May 7, 2013
    Last edited: May 7, 2013
    Even snel een berichtje van mij.
    Net onwijze buikpijn maar dacht mijn darmen dus ging naar de wc en met afvegen allemaal bloed?? Lijkt me wl vroeg voor ongie?"

Het is ook niet heel veel? Temp is ook nog laag erg vreemd??

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    #1389 Lies1988, May 7, 2013
    Last edited: May 7, 2013
    CupCake, ik hoop ook voor je dat je snel toe kan werken naar een NOD:D

Micchan, jee je bent gearriveerd:D Wat een reis:$ Hopelijk voel je je snel thuis en kun je gaan genieten:) Hebben jullie al vorderingen gemaakt met een eigen huis?

Wondertje, werk ze!

Pommepom, wauw een kruis:D Hopelijk was dit dan inderdaad je eisprong en blijft je temperatuur nu mooi hoog. Ik hoop het echt zo voor je, je hebt nu wel lang genoeg gewacht!

Knvs, wat vreemd joh! Als dit je menstruatie is, zou je dan geen eisprong hebben gehad? Ook gek toch... Bij een eisprong kun je ook wat bloed verliezen, maar dan moet wel je temperatuur omhoog. Ik hoop dat je eind van de maand wat meer duidelijkheid hebt:)

Kim, ik vind cupcakes een leuk idee:) Wij hadden een tasje gemaakt met daarin speentjes met I love opa/oma, sokjes, een boekje met tips voor de aanstaande opa's en oma's, een knuffeltje en een kaartje.

Bolkje, ik vind Babyboom soms ook wat overdreven hoor. Vorige seizoenen vond ik echt leuker.

Mijn bruin bloedverlies is gestopt gelukkig! Ik wou dat ik de tijd vooruit kon zetten tot de eerste echo;)

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Erg vreemd idd lies!
    Als je ongie word heb je toch een eisprong gehad? Heb alleen nooit zo'n korte of lange cyclus gehad?!
    Heb ook niet de normale ENDOMETRIOSE klachten hmmm raar lichaam

11. Gelukkig maar, Lies!!

12. Kim991

Kim991 Actief lid

Mar 8, 2013
    375
    0
    0
    Knvs je hoeft niet altijd een eisprong gehad te hebben..

Lies oh gelukkig dat het gestopt is!

Oke we zijn er uit! Het worden cupcake's voor beide ouders! Een vriendin van mij maakt ze morgen en dan gaan we ze samen versieren morgen avond.. Ik heb haar als eerste opgebeld toen ik wist dat ik zwanger was omdat we van elkaar wisten dat we bezig waren.

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Het bloeden is al minder geworden het is ook niet echt veel alleen als ik ga plassen komt er een beetje mee.
    Heb wel een weeig gevoel in me onderbuik dus niet echt de PIJNEN die ik maandelijks heb?!
    Ach we wachten het af is het wel mn ongie dan VLOT naar ronde 6!

14. Ik lag vanmorgen nog even op bed en toen voelde ik echt zo'n gek trilachtig gevoel in mijn onderbuik... Ik heb heel erg het idee dat het de baby wel eens geweest kan zijn :D

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Leuk Kim, alvast veel plezier met het vertellen:D

Knvs, je kan ook ongesteld worden zonder een eisprong gehad te hebben. Gek hoor dat bloedverlies. Hopelijk is dit van je eisprong en gaat morgen je temperatuur omhoog!

Bolkje, oeh leuk! Het kan al heel vroeg als je placenta gunstig ligt:)

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lies. Ja even afwachten of het doorzet of niet :)
    Las idd net op internet dat het kan dat noemen ze, Anovulatoire cyclus.

Ah zoo leuk bolkje :D

Kim heel leuk idee veel succces meis!

17. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ah leuk Bolkje.

hier een hele drukke dag gehad. Ben echt kapot. High tea op het werk was zeer geslaagd. Alleen voor 100 ouderen is toch best heftig haha.

18. Kim991

Kim991 Actief lid

Mar 8, 2013
    375
    0
    0
    Bolkje wat leuk!!

Knvs afwachten dan weet je het.. Toch beetje raadsel...

19. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik blijf hier echt een heel raar gevoel houden in de buurt van mijn bm. Best raar, nog niet eerder had.

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Kim, leuk idee met cupcakes!!

Lies, gelukkig is je bruinverlies gestopt! Hoop dat je nu kan gaan genieten! Maar zal spannend blijven tot eerste echo..

Micchan, poeh! Wat een reis zeg! Gelukkig veilig aangekomen! Succes met settelen daar..

Knvs.. Zou wel een korte cyclus zijn! Ben benieuwd hoe het doorzet!

Pommepom.. Hoopmdat het je ei is! Beter laat dan nooit, toch? Haha

Wondertje.. Je ei is als het goed is geweest toch? Er is dan toch iets gaande daar beneden ;) succes en sterkte met afwachten..

Share This Page