Lies wat fijn dat het nu gestopt is! Bolkje wat klinkt dat mooi, kan niet wachten tot ik dat ook mag meemaken.. Geniet ervan! Knvs lastig zeg wat er nu precies met jouw cyclus is.. Poeh hier een pittige werkdag vandaag, nu lekker m'n bed in
Ik denk dat ik er al uit ben en ZELF een foutje had gemaakt bij FF Rond mn ongie schrijf ik mn temp vaak op en voer ik het later in op FF, er stond dus op CD10 een temp van 36.8 die er niet moest staan. Die heb ik dus verwijderd en toen verschoof die ineens naar cd 16 en dan klopt het wel nu kwa ongie, heb een LF tussen de 10 en 13. Het bloeden is ook meer geworden als vanmorgen dus dat zou een hele hoop verklaren hahahaa. VOEL ME ZO STOM Dus op naar ronde 6 wel weer even lekker een korte cyclus met weinig klachtjes!
Wondertje, spannend! Knvs, in ieder geval fijn dat je nu weer wat meer duidelijkheid hebt. Wel heel jammer dat je nu dan ongesteld bent Je hoeft je niet stom te voelen hoor, foutje kan gebeuren
knvs je weet nu idd waar het aan lag. Op naar een goede ronde met een roze uitslag!! Hier nog steeds een vaag gevoel en sinds vandaag steken aan de rechterkant in de lies. Als ik te snel op sta voelt het ook niet lekker. Net of er iets trekt in mijn lies zeg maar. SPANNEND!! Wil me alleen niet gek maken. haha
Plas ze dan, de komende tijd Ik ben 'gelukkig' bijna klaar met MvM... Ben ontzettend dankbaar dat ik op deze manier (hopelijk) aanstaande moeders kan helpen, maar word tegelijk wel misselijk van de geur van dat conserveringsmiddel.... En ik wil ook wel weer eens relaxed op het toilet zitten ipv met een kannetje dat eigenlijk nét een tikkeltje te groot is
Wanneer heb je je afspraak Kim? Dan kan ik het erbij op de lijst zetten. Ben nu klaar met werken. Nu ff relaxen en dan het huishouden doen. Morgen gaan we bij het huis kijken
Fijn Kim dat je een afspraak hebt Knvs, balen maar inderdaad wel fijn dat je nu weer waar het aan lag! Bah, ik vond gister 1 mier op het aanrecht, vanochtend 5 en nu kom ik net thuis en vis ik er zo 10 van het aanrecht! Ik op zoek.. Ja hoor uiteindelijk een hele mierenroute gevonden langs de laminaatplintjes richting keukendeur (een deur die nooit gebruikt word en waarvan ik ook niet snap dat die er in gebouwd is haha). Toen ik het spoor had gevonden bleken er wel tientallen langs te lopen.. Bah! Snel aan de bestrijding begonnen.. Een hoop tips op internet om dit zonder gif te doen gelukkig!
Zojuist nadat ik naar toilet geweest was wat bruinverlies en klein kloddertje donkerrood (sorry for the details), ik denk dus morgen ongesteld zou een cyclus van 44 dagen zonder ei zijn..
Pommepom oh bah dat die mieren maar fijn ergens anders een route pakken.. Wat vervelend van je ongie! Hopelijk volgende ronde raak!
Dames! Even een uitleg 17 april me eerste menstruatie na de bevalling en ook de 1e dag! 10 dagen later onveilig gemeenschap gehad. 5 dagen na gemeenschap oud slijm bloed verlies. Kortom?? Snap er geen hol van Vandaag dus dik rekbaar slijm verlies sorry voor details! 15 mei is me nod
Kim, fijn dat je een afspraak hebt voor je eerste echo Ik wil ook mee doen aan MvM, maar ik wil eerst een echo gehad hebben. Zal daarna hopelijk wat meer vertrouwen krijgen. Pommepom, ik vind dit echt vervelend voor je Is je menstruatie nu al meer doorgekomen? Ik zou toch echt even je huisarts gaan bellen of wacht je liever nog 1 cyclus? Lekker die mieren in huis Wondertje, hoe was het huis? Bolkje, heb je niet een mooie buikfoto voor ons?
Wat zijn jullie stil vanavond! Ik heb net nog mijn laatste KV test gedaan, ben heel blij met het resultaat Zo'n knaller heb ik de vorige zwangerschap nooit gehad! Bekijk bijlage 323776 Welterusten allemaal!
Inderdaad stil geweest hier.. Ik had even een baaldagje en had geen zin om te schrijven.. Maarja we gaan er nu gewoon maar weer fris tegen aan.. Ongi gister idd doorgekomen, maar wat me opvalt is dat het wel heel ligt is en weinig krampen. Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, maar vond m'n vorige ongi al licht maar toen wel een dag flink krap gehad.. Misschien komt het vandaag nog verder door.. FF laat m'n kruis staan en gaat uit van een LF van 4dgn, maar daar geloof ik niet zo in Lies wat een super mooie knaller!! Dat doet je toch even goed denk ik Wim hoe was het huis inderdaad??? Of zijn jullie nu druk bezig met uitzoeken van hoe en wat? Froetsel kom je hier mee kletsen of had je een vraag? Dat haal ik niet helemaal uit je stukje. Je hebt onveilige seks gehad nadat je al een keer gemenstrueerdbhebt, zouden jullie al gelijk weer zwanger willen zijn? Wanneer je NOD precies is lijkt me nog moeilijk omdat het best kan dat je cyclus nog niet gelijk mooi regelmatig is..