Hey meiden....... Hier doe ik ook rustig aan op het forum... Pommepom knuffel meid... Lies sooooo das een knaller meid heerlijk voor je meid.
Ja was super!! Weer heerlijk....meiden supertijd gehad....echt heerlijk! Alleen helaas ongi....bah! Was best verdrietig ...soms denk ik ...wanneer lukt het nu eens. Ach ja.....
Pommepom, snap dat je een baaldag had Zag idd dat FF je kruis heeft laten staan. Echt zo balen dit voor je! Lov, ik snap je helemaal meid. Ik zei het al eerder in het andere topic, doe vooral waar jij je nu goed bij voelt. Knuffel voor jou en als je eraan toe bent kom je hier weer kletsen
Soms voel ik me een zeur meiden....... Heb niet echt volledig recht om te zeuren maar wil gewoon erg graag. Maar dat willen we allemaal he meiden.....
Je mag zoveel 'zeuren' als je wilt hoor, Lov... Is toch ook heel vervelend, elke keer weer die teleurstelling @Pommepom: wat balen! @Lies: buikfoto komt er zo aan Ik ben gister naar de Efteling geweest met mijn ouders, zusje + zwager en mijn man. Was echt supergezellig Heb, ondanks dat ik niet in de achtbanen mocht, echt één van de leukste dagjes Efteling gehad sinds jaren Misschien juist wel omdat we echt de gekste dingen hebben gedaan: wipwappen met mijn zusje, de lachspiegels, de raveleijnshow die echt nog steeds heel erg slecht was en daardoor extreem lachwekkend...
Bij deze de foto van mijn buik. Ik vind 'm niet zo mooi, maar het lukt me maar niet om een mooie buikfoto te krijgen. Iemand tips??
Best al een buikje bolkje! Mooi! En fijn dat ik mag zeuren Ik maakte ze altijd zelf die buikfoto's....lukte altijd goed. Gewoon van de zijkant een foto maken. Dan kun je zoveel foto's maken als je wilt hajahaha
Lov, 'zeuren' mag hier Het is juist goed om je onzekerheden te bespreken. Bolkje, wauw wat een buik al! Mooi Tips heb ik niet echt, maar misschien kun je ze inderdaad zelf proberen te maken? Of je man van wat dichterbij? Leuk dat de Efteling zo geslaagd was!
Bolkje wat een mooie buik al geen ervaring met buikfoto's, dus geen tips helaas.. Lov ik snap dat je er verdrietig van wordt.. Je wil zo graag.. Ik ken het.. En na een km wordt dat gevoel nog zo veel sterker! Gun je die positieve test enorm! *Knuffel* En ik vind het geen zeuren, we zijn er toch om met elkaar dit proces door te gaan.. De leuke en de minder leuke tijden.. Houd jezelf goed in de gaten en kijk wanneer je wel en niet behoefte hebt om hier mee te komen kletsen..
Lov wat vervelend van je ongi! Echt balen! Ik hoor jullie verhalen ook graag aan hoef je je geen zeur te voelen! Bolkje mooie buik al zeg! Lies wat een knaller dat moet goed voelen! Hier veel moe! Gister op de bank gelegen smiddags s avonds naar schoonouders wezen eten moe om 9 u lagen we in bed en vandaag ook al zo moe..
@Kim: vervelend he, die vermoeidheid? Ik hoop dat je voldoende tijd hebt om uit te rusten en er ook voldoende aan toe kunt geven.
Dank je voor de lieve woorden meiden...... Je voelt je gewoon altijd even minder als je ongi wordt. Als we weer mogen sexen voor een kindje is dat wel weer weg maar idd wat Pommepom zegt, na een mk wil je nog net iets meer. Kijken jullie ook xfactor meiden?
Zal zo even terug lezen meiden, eerst de boodschappen ff opruimen. Wat was het druk in de winkel bah.
Pommepom bah al die mieren. Zijn ze nu weg? Balen van je ongi meid. Wil je nu nog 1 ronde afwachten voor je naar da ha gehad ivm geen ei? Het huis viel wat tegen, moest net zoveel gebeuren als in dit huis. Dit is iets wat ik niet meer wil. Waarbij ook nog is dat het maar 1 auto breed weg is. Dus als we een container willen bestellen kan deze wel in de straat staan maar kan niemand er meer langs en de draai naar de oprit is ook niet haalbaar. Dus dit is zoals het nu lijkt niet ons huis. We gaan gewoon rustig verder kijken. Er komt vast wel wat voor ons langs De mogelijkheden zagen we wel in het huis en ook wat we er van konden maken. Lies wat een mooie knal test! Lov balen van je ongi meid. Neem rustig je tijd. Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad. Je bent echt geen zeur meid, helemaal niet juist. Het logisch dat je graag zwanger wilt zijn en na een mk kan ik het helemaal voorstellen dat je graag wilt. Bolkje zo wat een buik al! Mooi hoor. Leuk dat het gezellig wast in de efteling. Kim balen van je vermoeidheid. Hoe is het met de andere meiden? Hier kijk ik geen xfactor. Maar misschien vanavond wel haha ff kijken wat er nog meer op is. Hier vandaag ook erg moe. Heb na het werk even geslapen kon mijn ogen niet meer openhouden. Hier totaal nergens meer last van. Na mijn ei wel wat krampjes en steekjes etc gehad maar nu niets meer. We wachten gewoon af.
Proberen zwanger te raken: - KNVS90 (?? jaar) Vijfde ronde, eerste kindje - NOD: 12 mei - WIM (24 jaar) Zesde ronde (3e na vmk), eerste kindje - NOD: 20 Mei - Vaya ( ?? jaar) Vierde ronde, ? kindje - nod: 23 mei - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: ?? - Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: ?? - Pommepom (27 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: ?? Nog niet begonnen: - Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Mei 2013 - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 ZWANGER - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 5 Januari - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 8 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 11 Januari Afspraken: - Bolkje: 17 Mei - Nimme: 21 Mei, 1e echo - Kim: 22 mei Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988
Jammer van het huis wondertje Aan de andere kant was het ook erg geweest als jullie verliefd waren geworden en jullie eigen huis niet snel verkocht zou worden. Er komt vast nog iets moois op jullie pad Ik ben ook steeds behoorlijk moe helaas. Ik kijk geen Xfactor. Ben helemaal klaar met al die talentenjachten
Ja het is zeker jammer. Maar iets wat ik zeker weet is dat ik niet weer een hele verbouwing wil meemaken! Dus ik ben er nu echt wel uit. We kijken gewoon rustig verder.
nee daar moet je idd zin in hebben... Hier dus wel volop aan het verbouwen en we vinden het juist super dat je alles naar je zin kan maken