De Waterijsjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wondertjeinmaak, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dat is zeker waar, dat hebben we in deze woning ook gedaan! Maar wil het liefst niet zo uitgebreid. Een aantal dingen is zeker geen probleem maar een hele renovatie dat alleen de buiten muren er nog staan wil ik niet meer.
    Dus iets verbouwen kan wel maar tot een grens.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik snap je....

Meiden hoe moet ik nu rekenen?
    2 mei kreeg ik al bruinverlies...eigenlijk te vroeg. 3of4 mei zag ik al wat rood. daarna weer bruin en op 6 mei echt meer.
    Maar vanaf dag 1 rood mag je rekenen ....maar dat bruinverlies is toch ook bloed? Vindt dat altijd zo gek?

3. Pffh, dames... Ik word echt moe van mezelf :(

Ik heb zó erge last van stemmingswisselingen!! Ik kan in 5 minuten tijd boos, ontspannen, blij én verdrietig zijn geweest... Maar helaas zijn de emoties die het meest voorkomen boosheid, irritatie, verdrietig en een onbestemd gevoel van 'bluhhh ik heb nergens zin in en ik wil wat doen, maar wat dan?'

Word er inmiddels echt een beetje moedeloos van. Ik was net weer op oorlogspad ;) En ik voel me gewoon constant opgefokt. :(

Had vroeger ook altijd heel erg last van PMS, dan voelde ik me precies eender... maar dat was tenminste na twee dagen weer over... dit duurt nu al meer dan een week.,.. toen vond mijn man me huilend op bed omdat ik zo'n trek had in tomatensoep :$

* zucht * Ik weet dat ik zeur en dat ik blij moet zijn.. maar zo voelt het helemaal niet :)

4. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zou ervan uitgaan dat 6 mei dag 1 is. Omdat het toen echt is doorgezet.

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Meid dikke knuf! Het zal vast een combinatie zijn met de hormomen van je zwangerschap.

6. Ja, denk het ook :(

En op internet vind ik duizenden sites met uitleg hoe het veroorzaakt word, maar geen enkele remedie :(

7. Kim991

Kim991 Actief lid

8 mrt 2013
    375
    0
    0
    Bolkje knuffel !!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd bolkje.....hormonen meid....:(

9. Ik voel me nu gelukkig weer wat beter... Heb het idee dat slaapgebrek/vermoeidheid de stemmingswisselingen wel vergroot. Was natuurlijk best wel moe na zo'n lange dag in de Efteling en ik was ook al heel vroeg wakker die dag, omdat ik bang was dat we te laat zouden komen :)

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dames hoe is het met jullie??

Hier onwijs moe. Maar kan natuurlijk ook van de schildklier zijn. Voor de rest nergens last van.

Gister weer een leuk huisje gezien op internet. Manlief is er nu naar toe aan het fietsen om te kijken hoe het er in het echt uit ziet.
    Ik doe het vandaag rustig aan, moet vanavond namelijk ook nog werken. Ben nu al op namelijk.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

bolkje zwanger zijn is ook niet altijd alleen maar leuk :D
    Succes vanavond met werken wonder!

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dankje lov.

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden.

Bolkje knuffel meid.

Lov vervelend van je ongi zeg :( heb nog niet alles terug gelezen maar hoe was je vakantie?

WIM werkse vanavond rust maar lekker uit!

Hier is mn ongie weer over, vind het wel apart want zodra ik een kortere cyclus heb dan heb ik bijna geen endometriose klachten en menstrueer ik veel minder en korter?!
    Was het elke ronde maar zoals deze haha :p

Ohh wij hebben afgelopen week een hond erbij gehaald.
    Ze is heel lief maar heeft veel ellendige dingen meegemaakt echt zielig.
    De eerste paar dagen gingen goed tot gisterenavond toen haalde ze uit het niets naar mijn andere hond en dat is gewoon geen partij zij is een stafford en mn andere hond chihuahua formaat!
    Hoop dat het bij deze ene keer blijft zou het toch wel jammer vinden als zij daarom weer weg zou moeten, ze is naar mij en mijn vriend wel heel lief.

Wil haar zo graag die kans geven want ze heeft al zoveel moeten meemaken :(
    Wij hebben haar overgenomen van mensen en die hadden haar ook pas een week alleen met hun honden ging dat niet samen..
    Hier ging het wel gewoon goed de eerste 4dagen alleen ben nu toch wel voorzichtig geworden!

Zo moest het even kwijt SORRY!

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    WIM zou je mijn NOD kunnen aanpassen? NOD is 5 JUNI en mn leeftijd 23 :)

Alvast bedankt x

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knvs vakantie was super!
    Ja dat is altijd lastig he een andere hond erbij halen. Hoop dat het goedkomt!

En je ongi is nu opeens een stuk fijner of ??

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja zeker lastig maar vriendlief wilde het zo graag. Toen we daar aankwamen waren we beide gelijk verliefd.
    Het is verder gewoon echt een lieve hond, heel rustig.
    Hoop ook dat het goed komt.

Ja mijn ongi is helemaal super verlopen geen erge pijntjes, Minder bloedverlies, normaal bloed ik zeker wel 7/9 dagen en nu 4 geloof ik :)

(voegt er nog aan toe) Keek even bij FF en de laaste keer dat ik een cyclus van 26 dagen had(December2012) was ik ook 4/5dagen ongi haha

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Knvs hopelijk blijft het bij deze ene keer. Is altijd wel lastig als je al een hond hebt en er 1 bij komt.
    Zal het veranderen op de lijst.

Fijn dat je een kortere ongi had. Ook dat de pijn minder was deze keer. Hopelijk heb je weer een kortere ronde.

Ik denk dat ik nog maar even ga liggen voor ik aan het werk moet. Hou het zo niet vol :(

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Proberen zwanger te raken:

- WIM (24 jaar) Zesde ronde (3e na vmk), eerste kindje - NOD: 20 Mei
    - Vaya ( ?? jaar) Vierde ronde, ? kindje - nod: 23 mei
    - KNVS90 (23 jaar) Vijfde ronde, eerste kindje - NOD: 5 Juni
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: ??
    - Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: ??
    - Pommepom (27 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: ??

Nog niet begonnen:
    - Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Mei 2013 :D
    - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 :D

ZWANGER
    - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober
    - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November
    - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 5 Januari
    - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 8 Januari
    - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 11 Januari

Afspraken:
    - Bolkje: 17 Mei
    - Nimme: 21 Mei, 1e echo
    - Kim: 22 mei

Vlindertjes:
    - Lov
    - Nimme
    - Lies1988

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje wonder je klinkt als een oude doos:D

Fijn voor je knvs dat de ongi minder erg is nu.......

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha ik weet het. Maar wat doe je eraan?? Ben nu op het werk.

Deel Deze Pagina