Wondertje, hopelijk blijf je wakker met werken! Bolkje, knuffel voor jou Zwanger zijn is idd vast niet altijd leuk. Jammer dat je geen remedie ervoor kunt vinden. Knvs, fijn dat je nu ook veel minder klachten hebt gehad! Hopelijk gaat alles goed komen tussen jullie honden Lov, ik zou dus rekenen vanaf de eerste dag helderrood bloedverlies. Ik zag trouwens dat ik dat bij mijn miskraam ook niet heb gedaan Had ik dat wel gedaan dan was mijn cyclus zelfs korter dan voor mij normaal is. Hmm had ik het in FF ook anders moeten doen
Op het moment gaat het nog wel op het werk. Merk wel dat ik wat vermoeider begin te worden maar moet nog even volhouden
Proberen zwanger te raken: - WIM (24 jaar) Zesde ronde (3e na vmk), eerste kindje - NOD: 20 Mei - Vaya ( ?? jaar) Vierde ronde, ? kindje - nod: 23 mei - KNVS90 (23 jaar) Zesde ronde, eerste kindje - NOD: 5 Juni - Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 7 Juni - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: ?? - Pommepom (27 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: ?? Nog niet begonnen: - Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Mei 2013 - Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: December 2013 ZWANGER - Juffie2 (36 jaar) Tweede kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 6 Oktober - Bolkje (27 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing- uitgerekend op 4 November - Nimme (32 jaar) Vierde kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 5 Januari - Kim991 (22 jaar) Eerste kindje -jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 8 Januari - Lies1988 (24 jaar) Eerste kindje - jongen/meisje/verassing - uitgerekend op 11 Januari Afspraken: - Bolkje: 17 Mei - Nimme: 21 Mei, 1e echo - Kim: 22 mei Vlindertjes: - Lov - Nimme - Lies1988
Zo hier weer lekker uitgeslapen. Voel me nu al iets beter dan gister. Hopelijk blijft dit ook zo Gister zei een cliƫnt tegen mij: volgend jaar ben jij ook mama van een lief kindje. Hoop zo dat dit uit mag komen
Heb je dan verteld bezig te zijn op je werk wonder? Ja een knutseltje en een versje.....superlief....maar vindt Moederdag zo commerciƫel.....hou daar niet zo van , tenminste die knutsel dingen wel natuurlijk maar hoef geen dure kado's zoals sommige krijgen.
Gister en vandaag tegen de ouders gezegd! Zoo leuk!!!! Waren allemaal erg blij!!! Vanavond nog tegen mijn broer.. Ben blij dat we het al verteld hebben nou is de grootste druk eraf..