@plannen voor vanavond. Lekker in me bedje liggen en tv kijken. En een pizza op warmen. Heb zoooo honger. En op tijd me bedje in morgen weer naar de fysio waarschijnlijk voor de laatste keer.
Smakelijk little Waaaaaatttt Micchan dat is GOED nieuws !!!! Heb je iets gevonden van woonst?? Ik zit nu lekker op de sofa Genoeg gedaan vandaag ,morgen op babybezoek...
Lief thanks @kim geen idee geen last van hier eigenlijk.... Maar wat bedoel je precies met concours? Of kom ik nu erg dom over hahaha @micchan leuk! Waarom ga je al vroeger? Hier net film gezien...pffff over einde van de wereld. Lekker dan als je wilt gaan slapen hahahah...moet even afschakelen hoor.
Lov haha, zorg maar dat je niet gek gaat dromen , nu ik daaraan denk droom weer gek de laatste 2 dagen. Hier waait het enorm buiten en de hold van de overburen draaid door arm beest
Dag dames Ik ben net terug van uit eten met mijn man en zijn ouders en broertje en zus plus aanhang. Hebben heerlijk gegeten in Utrecht Ik heb best veel gegeten en toen zei mijn schoonvader: het lijkt wel of je eet voor twee terwijl hij me een knipoog gaf. Het broertje van mijn man meteen: moet je ons soms iets vertellen? Ik natuurlijk alles ontkennen, maar dat was wel even lastig Ook met eten, geen carpaccio, geen alcohol etc. De buikfoto's zal ik morgen eens plaatsen Lov, hopelijk kan je dochtertje iets krijgen voor haar eczeem. Nimme, spannend dat testje! Ben benieuwd. Wondertje, fijn dat je je beter voelt! Nog even en dan is het je NOD CupCake, leuk zo'n dag Parijs, fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Ben benieuwd wanneer je terecht kan bij de gyn. Micchan, wauw dat zou super zijn Hebben jullie al woonruimte gevonden? Kim, dpo is days past ovulation. Welterusten allemaal!
Terug van de ha....verwijzing gekregen voor de dermatoloog...volgende week donderdag kunnen we terecht.
Fijn Lov, hopelijk kan de dermatoloog je dochtertje helpen. Pff ik verlies nu al zo'n 2-3 dagen af en toe wat bruin bloed. Ik neem mezelf steeds voor dat dit meestal geen kwaad kan, maar raak er toch ongerust van. Vooral ook omdat ik me niet zwanger voel. Heb op dit moment alleen meer trek en een onrustige huid, verder totaal geen klachten. Hiervoor meteen de verloskundige bellen vind ik ook weer zo wat...
Naar he, Lies88 Ik kan me precies voorstellen hoe jij je voelt nu.... Iedereen kan zeggen dat het weinig kwaad kan, maar voor jezelf voelt het tóch anders... Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het bij jou allemaal goed zit, maar ik had precies hetzelfde: bruinverlies, helemaal geen klachten... En toch heb ik net een goede echo gehad. Dus het kan zeker wel goed gaan!
Micchan wat leuk dat je mis eerder gaat. Hier verder nog geen kwaaltjes. Alleen mijn borsten zijn gevoelig. Heb zometeen voor het werk nog een cursus was die bijna vergeten. Collega smste me of ze me moest ophalen hihi. Lov hopelijk kan de dermatoloog verder helpen, wel fijn dat je zo snel terecht kunt. Lies naar van dat bruinverlies. Bolkje hoever ben je nu zwanger dan??
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 28 maart ~ Yem (34 jaar) Derde ronde, derde kindje - NOD: 30 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 3 april ~ Lov23 (29 jaar) Tweede ronde (na mk), derde kindje - NOD: 3 april ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April ~ Miesje (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 april ~ Cleopatra (22 jaar) zesde ronde, ? kindje - NOD: 13 april ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - Uitgerekend op 29 september ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op 6 oktober ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 10 november ~ Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november Afspraken: ~ Juffie2: 4 april echo WKZ ~ Lies1988: 11 april intake ~ Lies1988: 26 april eerste echo De lijst weer even naar voren gehaald. Bolkje wanneer heb je de volgende afspraak?
Ik zie me niet meer tussen de lijst. Zou graag in zwanger willen staan. Littlewonder23-(24jaar)tweede kindje-uitgerekend 23 oktober. Afspraken 4 april temijn echo en 2e gesprek vk.
En dat vertel je gewoon even tussendoor Bolkje?! Lies is idd niet fijn..... het kan geen kwaad maar ik zou ook ongerust zijn .... Wie niet. Dat wil je gewoon niet zien als je zwanger bent! Hier heb ik heel stout een ovu gedaan hahahahha is nimme schuld En hij is zowaar duidelijker geworden hahahahahahaha
Ja geef Nimme maar de schuld Lov hihi Fijn joh, hoop dat dit een goed teken is! Bolkje, wat super dat je een goede echo hebt gehad Heb je het hartje zien kloppen? Hoe lang ben je nu al zwanger? Dit soort verhalen geven mij wel weer een goed gevoel Ik wil ook een echo!!!! Moet nog veel te lang wachten, wie verzint het ook om pas met 10(!) weken een echo te doen Wondertje, succes met je cursus!