Inderdaad je lijf goed in de gaten houden en niet tot het uiterste willen drijven maar dan moet het best kunnen. Kom vaak mooie buiken tegen in de sauna, als het echt slecht zou zijn raden ze het wel af. En opgietingen zou ik ws niet doen, dat wordt wel erg heet. Hoop ook dat het nu raak gaat zijn voor je, geduld is leuk maar hoeft niet te veel op de proef gesteld te worden.
Wonder wat ontzettend shit zeg!! Wat raar van die ochtend misselijkheid brengt je alleen maar valse hoop.. Micchan wat vervelend dat het nog niet zo gaat zoals je had gehoopt!
@Lov23: de eerste drie maanden raden ze het inderdaad af. Daarna mag het gewoon, maar moet je (eigenlijk net als altijd wanneer je naar de sauna gaat) goed op de reacties van je lichaam letten. Opgietingen had ik nog gevraagd aan het personeel, die zeiden dat het wel kon, als ik maar op de onderste plank bleef zitten. Maar nu lees ik dus op verschillende websites dat het wordt afgeraden. Balen!! :x Want heb dat dus wél gedaan, omdat ze zeiden dat het geen probleem was... Maargoed, ik voel me prima, dus ik ga er maar vanuit dat alles goed zit... Ben wel blij dat ik over anderhalve week al een echo heb, dan hoef ik niet 4 weken in de stress te zitten hierover
Bolkje als het niet goed was dan had je je wel slecht gevoeld denk ik...... Toen ik al verder was in de zwschap en te lang in de zo'n zat, ja ik ging gewoon zonnen hahaha, werd het me echt gewoon slecht.
Ja, denk ik ook... Ik heb ook wel heel goed constant op mijn lichaam gelet, dat ik niet duizelig werd ofzo... Rustig blijven ademen, rustig opstaan... Volgens mij is het grootste risico dat je loopt flauwvallen... en als je dan verkeerd valt kan dat ook gevaarlijk zijn voor de baby natuurlijk.
Micchan balen dat het allemaal nog niet zo mee zit. Bolkje idd gewoon goed op je lichaam letten dan zit het vast wel goed. Lov hoe is het met de ovu test? Wordt hij al donkerder?
Wonder misschien hoort het gewoon bij je ongi worden kwaaltjes? Bolkje ja precies je wordt dan ook erg duizelig enzo....
Ik weet het niet. Normaal ben ik niet misselijk bij een ongi. Borsten horen er wel bij idd. Maar daar heb ik juist geen last van.
Wilt niet zeggen dat je er iedere keer last van moet hebben Ik heb soms ook dingen rond mijn ei of ongi die ik nog nooit eerder heb gevoeld.
Ik wil je alleen duidelijk maken dat je vanuit kwaaltjes gezien niet te veel moet hopen op een zwschap....want heel het forum staat vol met kwaaltjes en dingetjes van vrouwen die dachten dat ze zwanger waren....
Ja, iedereen die hier zit wil het natuurlijk heel graag, dus dan ben je ook heel erg bezig met de 'tekenen' van je lichaam...
Nee snap ik Maar probeer het te relativeren anders doet het zoveel pijn iedere maand.....zeg ik nu heel stoer.
Wim hele dikke knuffel !!! Hier druk in de weer met het huishouden , Heb uitgeslapen en dan de boven gedaan. Lakens en alles gepoetst. Nu de strijk en als ML klaar is met de moto ( heeft moto en auto gekuist) Dan gaat hij de ramen aan de achterzijde allemaal doen en ik dan morgenvroeg de voorkant. Heb alleen geen inspiratie tot eten koken Overal zin in maar niks smaakt en ben zo slap als een vod en eens aan de kook moet ik mijn neus toenijpen. Kom wel bijpraten maar hier moet het klaar zijn want dinsdag komt er bezoek en vrijdag ook en ben elke dag ook alweer weg voor de oudste zijn therapieën die van 1 uur naar 3 uur per week zijn gegaan.