Okay, ben blij om dat te horen meis! Hoop ook zo erg dat het bij jou nu heeeeeel snel raak mag zijn.. En bij de rest uiteraard ook! Ja, het is best irritant.. Heb nu wel eindelijk de weg naar de supermarkt onthouden, dus daar kan ik in ieder geval wel zelf heen als ik zin heb in iets lekkers o.i.d. (moet er alleen wel iemand thuis zijn, want heb geen sleutel ) Maarja, voor de rest kan ik dus nog niks en da's vervelend.. Maar komt wel weer goed! Met de schoonfamilie gaat het nu wel wat beter, ze laten me wat meer alleen, dus kom ik wat meer tot rust en ben dus minder geirriteerd/gespannen.. Alleen nu begint m'n vriend zich weer naar te voelen over hoe dicht op elkaar we zitten, en daar word ik erg onzeker van.. Maar ben er uiteraard wel heel blij mee! Is erg balen ja, gelukkig kan ik hier even lekker klagen haha.. Dat helpt ook weer wat, een uitlaatklep en nog steun krijgen toe. Oh, en ik heb vandaag gekookt. Voor het eerst in m'n leven aardappels geschild (Ja ik weet het, ik moet me schamen), en zelf vlees gepaneerd:
Nu kun je dan leren koken Fijn dat het wat beter gaat tussen jou en je schoonouders. Haha de weg naar de supermarkt kan ook heel lastig zijn
Hahahaha dankje. Kan op zich wel koken hoor, maar m'n moeder had altijd van die zakjes met aardappelblokjes, die waren dus al geschild. Ben zelf ook wat meer thuis in de rijst en pasta, vind ik veel lekkerder..
Hahaha ja fantastisch he, ben helemaal trots op mezelf. (nee hoor grapje natuurlijk) Gelukkig vind ik het leuk om te doen, dat scheelt.
Oeh micchan dat ziet er lekker uit! Krijg er al weer honger van! Nimme hoe kan het dat ze jou beval datum naar achter hebben geschoven ?
Hallo allemaal!!! Groetjes uit heeeeeeerlijk zonnig california!! We hebben tot nu toe al een super vakantie en gelukkig mogen we nog 1,5 week. Onze dochter vind het hier ook helemaal geweldig. De vlucht is erg goed gegaan. De 1e dagen wat lastvan jetlag maarnugaathet super. Nu even een dutje en zo lekker shoppen. Sorry dat ik niet op jullie reageer!! Ik schrijf dit even heel snel tussen door, even een teken van leven. Bye!!!!!
Brigit fijn dat je een leuke vakantie hebt. Bah hier een regenachtige dag, dat wordt lekker binnen zitten Hier bezig met alle financiën om te kijken of we het huisje kunnen kopen. Of het dan mogelijk is om alles van 1 loon te betalen en of we dan veel moeten inleveren of niets. Dus genoeg te doen hier.
leuk wonder! Hier had ik vandaag een mooie ovu....eindelijk een korter cyclus. Mijn nod verplaatst dan ook alleen even morgen de ovu afwachten nu
Oehh, dus jullie zijn er (een beetje) uit? Echt heel spannend, ook zo'n tweede bezichtiging... Neem je nog iemand mee behalve je partner?