Jemig... Als ik bij je op bezoek kwam zou ik wel eerst die wc schoonmaken voordat ik ga zitten...ik kan niet tegen allesreiniger op mijn billen.. Nee zonder gekkigheid, maar kleine kinderen zou ik niet laten plassen op een wc dat constant met allesreiniger wordt ingesmeerd. Dat is niet goed voor de huid..
hier 1 x per week ofzo even borstel erdoor met allesreiniger, binnen en buitenkant met allesreiniger. Wel vaker een kant en klaar doekje erover nu , colin laat nog wel eens wat druppels na.
Na het opruimen van de vaat en schoonmaken van het aanrecht, ff doekje over de wc bril. Kost een minuutje. Daarna de doekjes in de was. En hier maken we het huis absoluut niet dagelijks schoon. Er mag best wat weerstand worden opgebouwd. Wel dus de vaat, het aanrecht en doekje over de wc bril. Stofzuigen nu dagelijks omdat Fay alles in haar mond stopt wat ze tegen komt.
Haha, ook ik voel me en viespeuk.. Die de wc ook maar 1x per week. Zal straks met kindjes wel wat meer worden, maar nu zijn we nog maar met zen 2en
Om de dag de wc in spuiten met Cilit bang, en dan afnemen. Wc eend in de pot en dit dan even laten weken. 1x in de week neem ik de muur + grond mee
Nou ik sluit me ook aan bij de viespeukenclub. De wc krijgt eens per week een grote beurt, plus een snelle indien nodig. De wc beneden doe ik niet eens altijd iedere week, maar die gebruiken we ook bijna niet (boven zit lekkerder doordat die ruimer en lichter is en niet zo'n herriemakende afzuiger heeft). Andere dingen in m'n huis doe ik ook met name eens per week (aanrecht en vaat dagelijks hoor), maar stofzuigen soms ook wat minder vaak. Maar ja wij zijn met z'n tweetjes, geen huisdieren en lopen bijna altijd op sokken of sloffen in huis, boven komen we helemaal nooit met schoenen.
Woohoo.. elke dag?? Nou daar heb ik echt geen zin in hoor.. Ik doe de pot 1 keer in de week.. niet eens op een vaste dag.. gewoon als ik denk nu is het weer tijd en dat is 1 keer per week.. Dan doe ik de lichtschakelaars en de doortrekknop en de stortbak, de pot van binnen gewoon en de bril.. Ik stofzuig wel elke dag of om de dag en 1 keer per week dweil ik.. De muren, ja die moeten altijd wat langer wachten......