Hai luitjes.. Misschien is het een leuk idee om elke week 1 persoon zijn week te laten opschrijven. Dus elke dag een klein verslagje met bijvoorbeeld; hoelaat ging de wekker? wat ging je toen doen? wat at je als ontbijt? hoelaat vertrok je naar je werk? hoe voel je je vandaag? wat eet je met het avond eten, hoogtepunten en dieptepunten van de dag. het lijkt mij erg leuk! ik hoop van jullie te horen!
haha ja lijkt me ook erg leuk jah... Maar hoe wil je dit doen? aan het einde van die week ineens het gehele verslagje of elke dag wat schrijven? Hihihi xxx Joyce
Elke dag schrijf je dan een verhaaltje als in een soort openbaar dagboek.. morgen begint een nieuwe week. dus als iemand zich wilt aanbieden om te beginnen!? daarna kan ik kijken of ik er een rooster voor kan maken of mensen kunnen zich opgeven in een evt nieuw topic, 'het grote opgeef topic' ofzo... (als dit is toegestaan door de modjes?) en loten we elke week wie de week van mag doen? als iemand anders een ander idee heeft hoe we het kunnen realiseren hoor ik daar graag van!
Je mag van mij beginnen morgen... moet alleen even kijken bij wie ik toestemming moet vragen... ook om de vervolg weken bij te houden.
ik dacht zelf van maandag tot maandag. of is het vandaag een speciale dag dat je perse vandaag wilt beginnen?
Ok, dat is goed! dan ga ik kijken of ik vandaag een mod kan benaderen. *weet niet hoe, maargoed* groetjes!
Gaaf idee, ikke doe mee... das wel leuk om te lezen hoe zwanger, niet zwangeren en met kinderen, zonder baan, met baan enzo leven... heel leuk idee... ik geef mij hier vast op voor een week
hihi hopelijk volgen er meer die mee doen hihi vind dat ook altijd wel leuk om te lezen wat een mens allemaal bezig houd...
leuk idee idd, zo zie je de verschillen tussen iedereen. en ook de verschillen tussen de mensen die toch een zeer vergelijkbaar leven lijken te hebben. als de mods het goedkeuren doe ik graag mee!
misschien is het handig om eerst een lijst te maken van iedereen die mee wil doen en dan een "doorgeef-pen" dus degene die aan de beurt is kiest zelf iemand uit de lijst aan wie ze de "pen doorgeeft" ?
hihi ja da is idd wel een idee jah! hihi ik begin morgen vast te pennen... ik hoor wel wie er zich allemaal opgegeven hebben en dan geef ik de pen volgende week zondag wel door hihi
Ik zal mezelf bij deze ook nog even officieƫl opgeven! Blijft het deze topicnaam houden? Succes Schijndelsvolk! Ben benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt!
Hoi luitjes! ik heb helaas nog geen contakt gehad met 1 vd mod's. en vandaag zal dat er ook niet van komen. gezien het feit dat ik de hele dag werk. dat van die doorgeefpen vind ik een goed idee. ik stel voor dat schijndelsvolk vandaag een topic aanmaakt met 'de week van... schijndelsvolk!' onder vermelding van dit topic. mocht het dan niet mogen van 1 vd modjes kunnen ze hem evt sluiten. en dan zal ik kijken of er een oplossing is. groetjes! fijne dag nog
misschien een oplossing, de weblogs! links in het menu bijna onderaan, vind je het knopje weblogs! Die kunnen jullie toch mooi bijhouden? komt op het zelfde neer denk ik en dan heb je gewoon je eigen hoekje die altijd openstaat.