Mijn nod was gisteren en nu net test gedaan maar vreemde uitslag... (zie mijn nieuwst aangemaakt bericht met fotos...)
Eindelijk weer terug! Wijsheidstanden laten trekken met zo min mogelijk pijnstillers was minder evident dan gedacht Doemme toch IRN, laten we hopen dat die cyclussen wat meer regelmatig gaan worden dan! Ben ook wel benieuwd naar Mandyyy!
Ook ik mag dit weekend testen. Maar ik heb al eergister en gisteren getest, daar kwam negatief uit. Nog steeds niet ongesteld. Volgens mijn berekeningen moest ik afgelopen zaterdag ongesteld worden. Dus... Of een laat ei, of toch zwanger?! Zo lastig allemaal. Hoop voor jullie op een mooie positieve test!
Zo'n lastige situatie, LilithTempestas.. 'k Heb 2m terug een MK gehad. M'n eerste cyclus daarna was rond de 40d. Dus heb 'k ook geen flauw idee hoe het nu allemaal zit. Volgens de normale cyclus ook hier dit weekend testen, al heb 'k m'n banner langer gezet, kwestie van geen valse hoop te creëren. (Mission failed ) Maar toch, 'k duim voor je dat 't misschien toch nog een positieve wordt! Probeer vooral niet te stressen.. (hoe eenvoudig dat ook gezegd is..) het heeft allemaal invloed op je cyclus.. Positief blijven!! *knuffel*
Ik ga morgenvroeg testen! Ben ruim 8 dagen over tijd! Maar ik ben bang dat ik een laat ei heb of iets met mijn cyclus.. We zullen zien
Zoals er onder je banner al staat Dedee: stay calm & think baby! Ik zie in je eenalaatste post staan IRN, wat betekend dat?
Inderdaad, stay calm & think baby! 'k Hoop dat 't ons beiden lukt! IRN is de naam van een van onze mede-chatters!
Oops, dat had ik niet gezien! Hahah domme ik. Inmiddels een mailtje naar de ha gestuurd, wil potverdorie nu toch wel weten hoe het zit.
Helaas, omo witte test.. Dus of ik heb een late eisprong gehad? Of ik heb er geen gehad? Kan dat? Dat ik niet zwanger ben vind ik niet eens zo heel erg, we hebben absoluut geen haast en het komt wel. Ik vind het alleen vreemd dat ik ook nog niet ongesteld ben. Ben direct een beetje bang dat er iets mis is met mijn lichaam
Naomi2014, volgens mij kan het zijn dat je een keer een cyclus overslaat.. Heel vreemd maar ik zie het vrij vaak op het forum voorbij komen!
Net terug van de ha, zij zei dat ze het nog niet kunnen zien omdat ik dinsdag en woensdag al heb getest. Ik moet volgende week dinsdag of woensdag nog een keer testen en als die dan negatief is en ik ben nog steeds niet ongesteld, gaan ze pas bloed prikken.. Dus, wederom op het wachtbankje! Oh ja, om het allemaal wat leuker te maken, de ha is blijkbaar hoogzwanger!
Spannend! Ik duim ook voor je! Heb je helemaal nog niet getest dan? Ik test zondag, dan zit ik 2 dagen voor nod/12dpo.
@Lilith: Wat voor gekke toestanden daar joh.. Je zou toch gek kunnen worden?? 'k Vind het niet echt kunnen dat de HA'sen van tegenwoordig altijd maar zeggen om te wachten zonder deftige uitleg.. @anderen: Ik duim met jullie meeeee! Morgen waag 'k me misschien ook aan eentje. Al hangt dat van de drukte van m'n ochtend af denk 'k
Dedee, vind het al vervelend dat ze niet direct bloed wilde gaan prikken, dan gebeurd er nog een wat! Nu is het gewoon duimdraaien. Ik vind het knap dat je zo lekker rustig blijft! ik had die test er allang tegenaan gegooit 😜
Hé Lilith, ook hier even reageren! 'k Begrijp ook niet goed waarom ze niet meteen bloed prikken.. Die onzekerheid zorgt voor extra spanning in je lichaam, waardoor alles misschien nog meer vertraging oploopt! Zucht.. Vind het zo vervelend voor je! *knuffel* Haha, na het MK heb 'k precies meer stress om weer een streepje te zien, dan stress of de duivels komen. Is een heel gek gevoel! Ook probeer 'k m'n lichaam wat beter te leren kennen. De knaagjes in m'n rug nu, wat zou het zijn? Duivels? Of eerder iets anders? Straks ga 'k me nog even goed ontspannen. Er komen nichtjes waarop we even moeten letten, en die spelen dolgraag een dansspelletje op de WII. En natuurlijk doe 'k dan gezellig mee De beste ontspanning gewoon! Ik duim voor je dat 't nog positief mag uitdraaien, lieve Lilith!!