Hoi Meiden, Reageer even niet zoveel. Zit een beetje in de knoop met mijn gevoelens. Kinderwens speelt echt iedere dag een rol nu, wordt er soms echt een beetje gek van wil gewoon het genieten van het leven weer gaan voelen en even geen teleurstellingen meer. Ben nu opzoek naar hetgeen wat ik wil doen en wat goed voelt. Tuurlijke laatste 2 cryo's laten we nog terugplaatsen, maar daarna ik weet het echt even niet meer ook niet of ik het mijn zus nog wel een 2de keer wil laten doen. Heb contact gezocht met een maatschappelijk werkster via het fiom. Hoop dat ze mij wat inzicht kan geven in bepaalde dingen en wat handvatten. Dat we een goed besluit kunnen nemen. Kom er momenteel zelf echt niet uit. 18 september eerste gesprek ben benieuwd! Verder gaan we zaterdag lekker op vakantie heb er heel veel zin in en ben er nog nooit zo aantoe geweest dan nu. Zal ons wel goed doen even weer een beetje tot elkaar komen. Goede gespekken hebben. Misschien is dit wel even hetgeen wat we nodig hebben en kunnen we er daarna weer tegenaan. Ik hoop het want voel me eigenlijk nog helemaal niet klaar om het al af te gaan sluiten! liefs bittersweet
Klote dat je je zo voelt! Het is heel herkenbaar, ik heb bijna 2 jaar een mmmstop gehouden omdat het te veel werd. Maar je bent gelukkig nog niet uitgestreden. Ga lekker op vakantie, geniet!!! En neem je tijd om weer lekker op te laden,het is niet niks!! Dikke knuffel
Hoi Zara, Lief dat je het vraagt. Gaat redelijk met mij. Mijn opa is 14 dagen geleden overleden vlak voordat we op vakantie zouden gaan. Dus vakantie annuleren en kijken of we nog iets anders konden boeken voor een week later. Uiteindelijk na begrafenis 9 dagen op curacao geweest heerlijk ontspannen. Alleen heb ik op de vakantie een zwaar gekneusde voet opgelopen. Gisteren teruggekomen en vandaag naar huisarts en zkh geweest voor foto gelukkig niet gebroken maar fijn is anders. Verder ben ik nog aan het wachten op mijn menstruatie nu op dag 28 cyclus en heb nog niet het idee dat het eraan zit te komen. Als menstruatie komt moet ik bellen naar zkh en krijg ik vanaf dag 10 echo's om te kijken of er een eisprong zal zijn! Hopelijk komt het snel en kunnen we weer verder met onze laatste poging hopelijk 3 keer is scheepsrecht! Ben wel een beetje aan het twijfelen of ik het toch niet weer gestimuleerd met medicijnen zal gaan doen. Weet jij mss waar betere resultaten mee te behalen vallen of is het gewoon geluk hebben! Heb in ieder geval wel de aspirine gekocht die ga ik gewoon innemen bij onze laatste kans. Hoe gaat het met jou verder? Bijna al de 12 weken grens voorbij? Voel je je verder goed? xxx bittersweet
Hoi, Allereerst nog gecondoleerd met je Opa!! ik weet ook niet zo goed qua stimulatie. Menopur werkt bij mij niet goed, maar dat wil niet zeggen dat dat bij anderen ook zo is. Gonal-F had ik wel een aantal eicellen, maar uiteindelijk was de kwaliteit niet goed. Mijn zusje krijgt Fostimon voor de komende stimulering, en dat is nieuw voor mij dus ik weet niet hoe dat gaat lopen (en hoe mijn zusje erop zal reageren). Ik zou het met je gyn bespreken ...
Gecondoleerd met je opa. Hoe vond je Curacao? Ik ben er vorig jaar geweest, relaxed!! Zit je uren in een vliegtuig om vervolgens Nederlands te kunnen praten haha. Ik vond het erg leuk daar! Qua medicatie kan ik niks zeggen, mijn opbrengst werd steeds minder. Ik had met puregon de beste oogst,maar toen was ik 32 en de laatste poging met Fostimon was de slechtste qua oogst. Maar toen was ik inmiddels 36... Met mij gaat het goed, nog wel veel misselijk,maar dat hoort erbij.. Donderdag heb ik weer een echo. Het begint nu steeds leuker te worden, in het begin heel ziek geweest en de angst voor een mk. Nu voel ik me steeds veiliger, nu die 12 weken steeds dichterbij komt. Ik hoop echt dat jullie dit ook gaan ervaren, ik denk veel aan jullie!! Ik blijf duimen!
Hoi Mareille28 Tijdje niets van je gehoord! Hoe gaat het met jou? en je inmiddels al geopereerd? Liefs Bittersweet
Met mij gaat het verder goed. Vindt het eigenlijk wel heerlijk om echt even in een rustperiode te zitten! Er is ook goed nieuws want vanaf volgende week maandag gaan we weer verder met de mmm. Kijken of lichaam meewerkt en het gaat lukken om terugplaatsing te krijgen binnen natuurlijke cyclus! Spannend weer. liefs bittersweet
dames, ik heb een korte vraag... hoe kom ik aan goede info over ecd... ik overweeg het voor mijn zus...
Dit is een mooi boek: Eiceldonatie, een overtreffende trap - Dineke van der Burg - ivfboeken.nl - powered by 123webshop.nl Verder zou je contact op kunnen nemen met het ZH waar je zus loopt en / of het Geertgen. Een gesprek met een psycholoog en/of arts kan je veel informatie opleveren. Geweldig trouwens dat je dit aan het overwegen bent. Succes met je keuze.
Verder kun je op Freya.nl kijken. Er is daar een speciale hoek (forum) met, voor en door eicel donoren.
Hoi Wat wil je precies weten? Ik denk dat ik misschien wel een hoop vragen voor je kan beantwoorden. Verder als je hiervoor je eerste gesprek krijgt in het ziekenhuis dan heb je die met je zus en man en jou en man en geeft de arts een hoop informatie waarna je altijd nog kan beslissen om het niet te doen. Mijn zus heeft het ook voor mij gedaan en is haar erg meegevallen. Ze zou het zo nog een keer voor mij willen doen! En verder wat ieoor schrijft kan je ook doen! Liefs Bittersweet
Hoi Meiden, Vandaag tussengesprek gehad. Had een hele vriendelijke arts en ze nam echt de tijd voor mij. Het leek haar niet verstandig door te gaan met terugplaatsing binnen natuurlijke cyclus. Eisprong komt gewoon niet op gang helaas. Wat we nu gaan doen is dat ik een uitgangsecho krijg op de eerste dag van menstruatie om te kijken of bms mooi dun is. Hierna gaan we weer met schema van progynova en utrogestan starten. Spannend weer hopelijk over een ruime maand weer een nw terugplaatsing. Liefs Bittersweet
even kort een reactie dames ik heb kort en snel jullie verhalen gelezen en heb zelf ook weinig tot geen eigen eicellen en een laag amh enz.. we hebben via Freya eerst een eiceldonor gevonden omdat dat volgens de gynaecoloog de enige optie was. dus ik ken een deel van het proces wat jullie doormaken. helaas heb ik ook nog een chronische ziekte waardoor eigenlijk het niet lukte ik kreeg door de hormonen problemen met het hart en hadden we besloten te stoppen. het is niet verstandig om met mijn gezondheid zwanger te worden. onze lieve eiceldonor heeft toen aangeboden onze draagmoeder te willen zijn en is op dit moment zwanger. ik wens jullie hele veel succes met het proces en hopelijk dat jullie wens vervult wordt.
Hoi Wensdroom, Wat een mooi verhaal zeg. Echt heel erg lief dat jullie eiceldonor ook draagmoeder is geworden superbijzonder. Maar had je een oproepje geplaatst op freya voor een eiceldonor? Nou meid heel veel succes met jullie zwangerschap! Liefs Bittersweet
hoi bitterweet we hadden inderdaad op Freya een oproepje voor een eiceldonor gezocht geplaatst. in eerste instantie was de draagmoeder dus een volkomen vreemde voor ons. ondertussen kennen we haar ruim 2 jaar en is ze ook een soort vriendin geworden. bedankt voor je leuke reactie en succes met alles
Hoi Meiden, Het wordt dit jaar nog erop of eronder. Begin december worden laatste cryo's ontdooit en ik hoop zo dat er in ieder geval 1 goed is. Vlak voor kerst mag ik gaan testen laten we hopen dat we dit jaar lachend kunnen gaan afsluiten. Ben er eigenlijk best wel nuchter onder gelukkig het voelt goed in ieder geval. Met de rest van de meiden alles goed? Liefs Bittersweet
Lieve meiden, Hier weer even een berichtje van mij. Begin december zijn beide cryo's goed ontdooit en beide teruggeplaatst. Wel vertelde ze erbij dat emmy's van niet zo hele goede kwaliteit waren. 11 dagen na tp mocht ik dus testen. Ik kon me niet meer inhouden en heb 9 dagen na tp een testje eraan gewaagd. En deze was tot mijn verbazing licht positief wowww ik was helemaal blij en kon het niet geloven. Nou dit was dus voor 1 dag want dag erna test van een ander merk gekocht en deze was dus hartstikke negatief. Test bleek na op internet te hebben gekeken dus vals positief geweest te zijn. Snap eerlijk gezegd niet waarom er dan toch en plusje ontstond zou niet moeten mogen. Het was dus onze laatste kans en wist even niet hoe verder te gaan. Wil ik dit allemaal nog wel die hoop en teleurstellingen was er echt even helemaal klaar mee. Maar dit is denk ik een logische reactie en hoe lief donor is ze wil nog een 2de keer doneren voor mij hoe superlief is dat. Vorige week dus zkh gebeld en vandaag kon ik bellen wat eruit de bespreking gekomen was. Nou gelukkig zien ze het ook nog zitten om een 2de poging te gaan doen en we mogen dan 2de week januari weer op gesprek komen en dan wrs snel weer starten. Ik ga er weer voor op 2013!!! Liefs xxx bittersweet
hey bittersweet, ik ga heel hard voor je duimen dat je in 2013 een miny bittersweetje in je handen mag houden!!! liefs!!!