De weg naar eiceldonatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bittersweet, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even een vraagje mbt pregnyl gebruik na terugplaatsting. Binnenkort weer van start met ecd 2. Maar nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om een keer pregnyl te gebruiken ter ondersteuning? En hoe wordt dat dan gebuikt want in principe ga ik eerst decapeptyl spuiten daarna progynova slikken en vlak voor tp utrogestan. Maar is het dan zo dat je geen utro gebruikt maar dan alleen de pregnyl inj. Of kan je ook utro en pregnyl beide gebruiken. Hoop dat er iemand is die mij hier antwoord op kan geven zodat ik het kan navragen in het zkh.

Liefs
    Bittersweet

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden

Vandaag geweest voor gesprek. Gelukkig een goed gesprek gehad, maar was erg confronterend. Heb aangegeven dat ik na laatste terugplaatsing erg veel last heb van nachtelijke zweten en opvliegers. Toch maar echo gehad om te kijken hoe het eruit ziet en blijkt dat bms 0mm was en eierstokken helemaal niet actief pfff vraag is of het t maken heeft met de overgang of dat mijn lichaam in de war is door alle medicatie. Ook zijn mijn eierstokken en eileiders al kleiner aan het worden (rechts was al geen aktiviteit meer) wat ook duidt op weinig ativiteit dus intredende overgang. Nou ben toch heel bang dat het allemaal veel sneller gaat dan ik verwacht had.
    De arts wilde nog niet direct starten met de 2de ecd. Eerst 2 weken afwachten en daarna weer een echo en dan besluiten te starten met 2de en tevens laatste ecd poging, want een grens moet er zijn en dan is het ook goed zo.

Deel Deze Pagina