Hoi Meiden, Alles was goed vandaag in het ziekenhuis. bms 9mm. Als alles goed gaat cryoterugplaatsing 14/08/2012. Duimen maar weer, vindt het wel erg spannend allemaal! Liefs Bittersweet
Hoi Meiden, Was echt heel heel erg zenuwachtig dit keer. Vanacht heel slecht geslapen en vanochtend geen hap door mijn keel gekregen. Vanaf half 9 dus paraat te wachten op een telefoontje of onze cryo's goed ontdooit zijn. 9 uur nog geen tf. Ze belde om 9:15 met de mededeling dat terugplaatsing doorgaat jippie wat was ik blij zeg en de tranen sprongen in mijn ogen. we hebben in ieder geval na deze poging nog 1 kans over schoot direct door mijn hoofd. We moesten om 14:00 uur aanwezig zijn met een volle blaas. Nou met die blaas kwam het wel goed stond op springen. Had volgens mij best iets minder mogen zijn. Terugplaatsing was echt even pijnlijk die stomme eendenbek ook weer. Ze konden niet goed bij mijn baarmoedermond komen omdat die vrij diep lag uiteindelijk met een langere eendenbek is het gelukt en was de pijn ook weg gelukkig. Er is 1 cryo teruggeplaatst een mooie morula in wording. De andere had het helaas niet overleefd. Wij zijn blij in ieder geval en hopen dat dit de plakker zal zijn over 11 dagen weten wij het. Spannend!!! xxx bittersweet
He bittersweet, Wat spannend zeg! Ga echt heel hard voor je duimen dat het een mooi wondertje mag worden! Liefs Cherryl
wow bittersweet!!!! wat spannend weer zeg....en wat gaat het snel bij jou....super!! ik zit weer tijdelijk in de "overgang" want heb erg veel buikpijn en bloedingen dus bij mij zal het nog wel een hele lange tijd gaan duren pffff ik hou het in de gaten van je hihi en ga heel hard voor je duimen!!! xx
@bittersweet ik zat toevallig te lezen in je topic en zag dat je al een lange weg ernaartoe hebt gehad! spannend hoor! ga heeeel hard duimen dat het gelukt is!!! heel veel succes
En nu benen omhoog en 11 dagen blijven zitten/liggen . Is maar gekheid natuurlijk, maar rustig aan doen schijnt goed te zijn toch? We duimen!
Wow spannend, ik kwam je topic een tijd terug tegen en lees dat je nu al zo ver bent! Super!!!! Ook ik ga voor je duimen!
Lieve meiden, Dank jullie wel voor de lieve berichtjes en succeswensen. Hoop so dat het gaat lukken!! Nog maar 9 dagen en dan zullen we het weten. liefs bittersweet
Hoi Zara, Dank je wel. Hoe gaat het met jou? Voel je je verder goed? Heb je al een afspraak staan voor de eerste echo? xxx Bittersweet
Met mij gaat het redelijk, ik ben erg blij dat ik zwanger ben maar zo bang dat het misgaat. Hierdoor is het lastig te genieten van mijn zwangerschap. Wat meespeelt is dat ik heel veel last heb van oud bloedverlies, het blijft maar komen. De angst voor rood is erg groot. Ik heb afgelopen donderdagavond behoorlijk wat rood bloed verloren en in paniek op vrijdag een spoedecho laten maken. De gyn kon natuurlijk niks zeggen over het verloop van de zwangerschap, het is nog zo pril. Maar op de echo zag hij niks afwijkends, t zag er prima uit. Maar dat oude bloed is erg frustrerend. Ik zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn! Over een week heb ik weer een echo en dan hoop ik een hartslag te zien/horen.
Hoi Zara, Wat vervelend meid kan me voorstellen dat het moeilijk genieten is zo. Volgens mij schijnt het bloedverlies wel veel voor te komen bij eiceldonatie, maar snap helemaal dat je er superonzeker van wordt dat zou ik ook echt hebben. Duimmmmm me rot voor je dat het allemaal goed gaat en dat je volgende week 1 of 2 kloppende hartjes mag bewonderen. Wat ik me trouwens afvroeg welke medicatie heb jij gebruikt ter voorbereiding ook progynova en utrogestan of vergeljkbare medicatie? Heb je ook laatste wachtweek krampjes gehad of niet? xxx bittersweet
Hoi Meiden, Even mijn hart luchten hoor, maar heb vandaag de stoutte schoenen aangetrokken en een testje eraan gewaagd. Helaas was hij negatief. Ik zie het even niet meer zo positief in hoor. Krijg weer steeds meer krampen en vandaag weer klein beetje bloedverlies gehad lijkt hetzelfde als de eerste keer alleen komt het nu allemaal later toen had ik het al paar dagen na tp. Bah shitzooi. Hoop nog maar op een wonder en dat ik te vroeg heb gestest kan natuurlijk allemaal ook nog, maar diep vanbinnen weet ik gewoon al dat het einde verhaal is deze poging. Wil gewoon de moed niet opgeven we hebben nog mogelijkheden, maar het is een lange adem die je nodig hebt in de mmm dat weten jullie maar al te goed ook! liefs bittersweet
Lieve meiden, Een hele dikke knuffel voor iedereeeeeen ik denk aan jullie!!! Ben zelf in niet zo'n goede stemming teleurstelling is zo groot bah wat voel ik me ellendig en helemaal na gister toen we met een hele groep vrienden uit eten gingen en 1 van mijn beste vrienden ook vertelde dat ze papa en mama gaan worden (ik wist het al wel maar het was erg confronterend op dat moment kan ik je zeggen had het fijn gevonden als ze het even hadden gezegd van te voren). Ik brak op het moment toen een goede vriend vroeg hoe ik me voelde, ja wat denk je ontzetten k*t natuurlijk!!! bah. Vandaag ook weer zo'n emo dag bij het minste geringste al gaan huilen. Maar goed ik zou er mee moeten dealen! Vraagje aan jullie voor laatste terugplaatsing die wij nog hebben. Hebben jullie nog adviezen met voorstellen die ik kan doen kwa medicatie gebruik voor het ziekenhuis? Heb zelf alleen protocol gehad met decapeptyl-progynova en utrogestan en 2de keer alleen progynova en utrogestan gebruikt. Nu heb ik gehoord dat evt kinderaspirine gebruikt zou kunnen worden, maar vanaf welke dag is dat dan en hoeveel mg? Heb ook iets gehoord over prednison? en zou evt een extra pregnyl injectie nog extra slaging kunnen hebben! Kunnen jullie mij mss helpen want weet als ik morgen naar zkh ga bellen dat ik zelf ook met voorstellen aan wil komen omdat ze anders toch aan protocollen gaan vasthouden! Ze moeten maar eens een goed plan maken vindt ik! Liefs Bittersweet
hey meid, ik lees net dat het niet gelukt is....wat kloten zeg!!!! sterkte meid !! dikke knuffel mareille
Dikke knuffel meid Qua medicatie. Ik weet dat er in Duitsland iets mee gedaan werd. Kinderasperine zou helpen voor innestelling. Prednison (of eigen predisolon) wordt gebruikt in gevallen waarbij je eigen immuunsysteem tegenwerkt. Op een ander forum zijn er meiden die daarmee succes boekten, anderen ook weer niet. Wij hebben op DHEA gezeten in Duitsland. Revolutionair vitamine preparaat ... zou de kwaliteit van de eicellen bevorderen. Vit. D3, visolie (Omega) e.d. zouden ook allemaal bevorderlijk werken ... been there, done that. Ik geloof ook wel dat het in sommige gevallen zal helpen ... bij mij alleen niet Wat ik weet van de NL protocollen, denk ik niet ze daarin mee willen gaan. Maar nooit geschoten, altijd mis Sterkte meis ...
Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met de arts. Ga proberen om terugplaatsing te doen binnen natuurlijke cyclus en dan met echo monitoring, hopelijk werkt mijn lichaam eens een keer mee. Ben benieuwd of het gaat lukken we zien wel! Anders kunnen we altijd nog gaan prikken en weer met medicijnen gaan beginnen. Nu in ieder geval even een paar maandjes rust even geen medicijnen heerlijk! Volgende week lekker op vakantie heb er echt heel veel zin in en ben er erg aantoe. Waar ik wel van stond te kijken is dat ze misschien toch nog open staan mocht het na de 2de keer doneren nog niet gelukt zijn om dan nog een 3de keer te gaan doen, dacht echt dat ze hier absoluut niet voor in waren maar blijkt toch anders. Biedt toch weer perspectief, maar hopelijk is het echt niet nodig en zit er een keer een pakker bij daar gaan we voor moet gewoon so!!! xxx bittersweet
Bittersweet, sorry ik lees nu pas dat de poging mislukt is. Wat ontzettend ;:-&(;:!!!! Had het zo graag anders gezien!! Hele dikke knuffel!! Strijkkraal, je schrijft het goed, die Nl protocollen houden alles tegen!! Mijn Spaanse kliniek wilde btw ook geen prednisolon voorschrijven, dan had er sprake moeten zijn van een verhoogd immuunsysteem of miskramen. Denk dat ik het wel had gekregen als iedere poging zou mislukken.. Ik kreeg wel kinderaspirines, die moet ik nog steeds blijven slikken.