Oeps vergeten voor te stellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Blijdorp, 12 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Sorry beetje laat, maar beter laat dan nooit voorstellen toch?

Ik ben 28-2 moeder geworden van mijn prachtige dochter N door middel van een keizersnede. Na een paar daagjes in het ziekenhuis zijn we naar huis gegaan.
    Inmiddels is N 10 weken en zijn we over van borstvoeding naar flesvoeding.
    Met N gaat alles goed, met mij iets minder maar daar werken we aan!

We lopen zoals alle first time parents en nieuwe mensjes tegen wat dingen aan: drinkt ze genoeg of teveel? Doet ze te kort over de fles of te lang? Hoe gaat ze leren in haar bedje te slapen? Hoe moet het als mijn verlof voorbij is?(volgende week) Hoe werkt alles bij het kinderdagverblijf? En nog honderden andere dingen.

Stiekem las ik tijdens mijn zwangerschap al fanatiek op het forum, maar na de bevalling ben ik ook mee gaan praten en vragen gaan stellen. Ik kom jullie vast nog tegen in een of ander onderwerp!

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Welkom! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Het is inderdaad even wennen :) Geniet van je laatste weekje verlof! Ben je lichamelijk goed hersteld van de ks? (Heb zelf ook twee keer een ks gehad)

3. Blijdorp

Dankjewel! Ja, lichamelijk is het goed gegaan. Duurde wel even, langer dan ik had gehoopt. Nu gaat het goed alleen totaal geen conditie!
    Twee keer ks goed gegaan?

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mooi zo! Het herstel duurt helaas wel even ja.. En die conditie komt wel weer :) De eerste ks ging niet zo goed, de tweede gelukkig wel.

5. Blijdorp

Ik vind het knap dat je dan na de eerste voor nog een bent gegaan! Het is voor mij echt wel iets waar ik over ben gaan nadenken. Die eerste vijf weken kon ik zo weinig dat ik dat moeilijk zou vinden als er nog een kleine rond zou lopen (een die nog niet veel zelf kan).

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom en nog gefeliciteerd met je dochter!

Deel Deze Pagina