@Coconut: Ik denk dat ik een lekkere stroopwafel pak ^^ En dat met die appel en kaneel klinkt echt lekker! @Lyn: Goeie tip, ga ik eens voor kijken Netjes lijstje hoor @liefsvanmama: Ik heb melk gedronken en boter op mijn brood. Wat kan ik nog meer eten waar calcium inzit? Kan wel een kopje chocomelk nemen, krijg die 12 punten echt niet op met alleen een stroopwafel Ik denk dat alle thee gewoon 0 punten is, zolang je er geen suiker in doet. Denk dat die gekarameliseerde appel gewoon een smaakje is, kunstmatig.
Goedenavond! Er is weer veel geschreven!! En wat is iedereen goed bezig zeg! Ik moet zeggen dat de eerste resultaten bij jullie mij moed geven. Er gaan toch de eerste week al kilo's af, dat is goed nieuws. Mijn start was wat onhandig, met een vreetbui begonnen Niet zo handig, maar vandaag en gister gingen goed. O: pistolet, boter, 30+ kaas L: 2 boterhammen, boter, rookvlees, 30+ kaas, vifit rode vruchten D: halve zelf gemaakte pizza kip,paprika, ui, tomaat en beetje kaas 1,5 liter water (pfffff, je komt niet meer aan werk toe) 2 glazen rivella Een leuk idee zo'n lijstje, mijn weeg dag is zondag. Ben heel benieuwd wat het resultaat is. Sorry dat ik gister niet schreef maar had 15 uur gewerkt en kon niet meer de energie opbrengen om te schrijven. Morgen zal ik even op iedereen persoonlijk reageren! Liefs Pimkey
Jeeuj ben 1,9 kilo afgevallen!! Zal er waarschijnlijk aan gelegen hebben dat ik met griep op bed lig, maar toch Vandaag: O: 1 snee brood met gebakken eitje, half plakje kaas en glas optimel T: peer L: Caesar salade T: roma tomaatjes D: weet ik nog niet...
15 uur gewerkt? Jeetje heftig zeg! Kan me voorstellen dat je dan geen puf meer hebt om te reageren... Vanmorgen 2,2 kg eraf.....
Goeiemorgen dames, Pff pittig ochtendje achter de rug. Kleine werd al om zes uur schreeuwend wakker en vertikte het om weer te gaan slapen... gaaaap Nu ligt hij er gelukkig weer even in, kan ik ff bijkomen Ontbijt voor vandaag: Bordje brinta met melk (7 pt) Voor de rest weet ik het nog niet, denk dat ik tussen de middag rijstwafeltjes ga eten en vanavond eet ik bij mijn schoonouders dus dat zien we dan wel. Morgen mijn weegdag, ben benieuwd!!! Coconut: Goed afgevallen!! Lekker hé? Dat eerste begin gaat altijd zo lekker snel, geeft je een mooie motivatieboost!! Sidmick: Welkom! Lionne: Gefelicteerd met jullie hypotheek! en sterkte vandaag met je curretage! Esmeralda: Welke boekenreeks is dat? Pimkey: Goedzo, volhouden nu... en die vreetbuien zijn het lastigst hé? Iss88: Waar griep al niet goed voor is Linda221: Wow 2,2 kg!! lekker zeg!!
Wauw jullie vallen echt veel af knap hoor Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was aangekomen Lionne sterkte vandaag
Ben echt een emo eter... En drink sinds eergisteren veel water daar voor Ma 1 a 2 glazen cola van een hele dag Verder zou ik nie weten
Hey troetjuh wat balen zeg. Zag je het wel aankomen? Kun je proberen wanneer je zin hebt om te snaaien fruit of groenten te eten? Of rijstwafels of waterijsjes ofzo? Of misschien proberen meer te bewegen? Lastig hoor.
Goed zo liga!!!! Eerste week gaat altijd het hardst dus volgende week ben ik een stuk minder kwijt denk ik
Troetjuh wat rot zeg!!! Gewone cola of light? Ik dronk heel veel cola light maar schijnt ook slecht te zijn en je krijgt er veel honger van...ik drink nu alleen in het weekend 2 glazen per avond.... Ik had gister ook zooooon zin in iets lekkers....dan pak ik een augurk met een plakje kipfilet eromheen of een soepstengel... Valt niet meer stoppen met roken en afvallen....maar goed t is even doorbijten
gewone cola hihi zooo slecht ben ook zo erg aan afkicke ervan Naja we gaan gewoon verder me weeg dag is trouwens vrijdag Hoop er toch wat af te hebben dan Sporten gaat niet Vriend laat thuis En geen familie die kan oppassen en werk erg onregelmatig Straks als weer lekkerder weer word ga ik met de kleine fietsen Ik woon aan het strand dus moet goed komen
dank jullie wel ik moet wel bekennen.. ik had gister uit het niets in de avond zoon vreetbui ! ging de hele week en dag goed maar kreeg zoon snijtrek ik heb toen geprobeerd gezonde dingen te pakken maar er ging in me mond: 2 komkommers (kleine) 2 kleine mandarijnen 2 eierkoeken 2 kaasstengels 3 bananenchipjes SCHAAM !! nu ik dit ook opschrijf schaam ik me helemaal zo veel gegeten in een korte tijd, ik had echt zoon trek opeens oh oh maargoed nu weer strak in het gereel en ik ga proberen helemaal niks meer te eten na me diner.
Liga: ohh maar dit is nog een redelijk gezonde vreetbui!! Als ik een vreetbui heb denk ik echt niet aan mandarijnen en komkommers.... alleen maar aan koek of chips! volgens mij valt dit qua punten nog redelijk mee... troetjuh: Misschien kun je gaan hardlopen als je man 's avonds thuis is?? kan je vanuit huis en in een hele korte tijd doen en ben je er toch nog even lekker uit.
Liga ik had dat gisteren ook At 3 eierkoeken voel me dan gelijk ook zooo slecht Verder eigenlijk niks bijzonders gegeten die dag snap dus nie goed vandaag gaan we ma weer met frisse moet verder
hier een restje m&m's gegeten oeps de rest van de dag wel gezond, lunch is salade en diner volkoren wrap met kip, sla, tomaat en komkommer.
Meiden even een vraag Ik zoek wel is dingen op de ww En dan staat er porties bij ma hoeveel is dat dan? Nu was ik zo is bij friet aan kijken Dan staat er friet met mayo 21 punten En dan staat er 1 portie Maar hoeveel is da dan? 250 gram 500 gram 750 gram? 1 kilo Haha grapje natuurlijk maar zie da wel vaker bij recepten staan en denk dan wat is dan een portie?