De Weight Watchers Club 2013!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ligakoekjuh, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

ik heb hetzelfde probleem met hardlopen. 's avonds wil ik niet in het donker. Dus als het straks langer licht is, dan gaat het wel weer lukken.

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ja ik durf ook niet over straat savonds,
    Straks kunnen we ook lekker wandelen enzo :) zin in de zomer yeah hihihi

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier gister begonnen met de WW-Cursus.. Maar rekenen ze nou voor 2 broden 3 punten??

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi 2 bruine boterhamen he :)

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hihi ja sorry troetjuh bedoel geen hele natuurlijk ;)

6. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    troetjuh kwa de friet en mayo

dan zal ik het zelf opzoeken met de calulator ;)

nou drie eierkoeken vallen toch ook wel mee? 3 punten ;) ach we gaan idd weer met goede moed verder, en weet je vroeger had ik een hele zak chips gegeten ipv 2 komkommers en mandarijnen enz. :cool:

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Hoeveelheid drinken: Ik dronk altijd heel slecht, maar neem eigenlijk nu bij elke maaltijd een kopje thee, een beker water en eventueel een beker melk. Zo krijg ik het makkelijk binnen :)
    Bij mijn tussendoortjes drink ik ook een glas water.

@Pimkey: Woow 15 uur gewerkt, dan is het niet zo goed dat je heen puf hebt om te reageren ;)

@Is88: Joeeehooe! Wat goed! Fijn meid!

@Linda221: Jaaa! Jij ook! Gaat lekker!

@Blike: Phoe 6 uur is wel heel vroeg, zou er iets in de lucht zitten? Mijn oudste was ook heel vroeg wakker.
    De boekenreeks heet the mortal instruments, zijn 5 boeken van. In augustus komt het eerste deel uit in de bioscoop.

@Troetjuh: Ahh nee dat is niet leuk, maar niet de hoop opgeven he! Volgende week ben je vast afgevallen!
    Is ook moeilijk om die cola te laten staan, het is zo lekker!

@Liga: Gaat goooed! :D
    Hihi vind het nog een gezond vreetkick hoor, als ik die heb wil ik alleen maar chocolaa haha

@Hier: zoon was vroeg wakker, 7 uur, normaal is hij pas om 10 uur wakker dus ben best moe haha. De jongste wilde namelijk ook al om 05:30 zijn fles dus had niet meer geslapen tussendoor :p

Verder is hier mijn lijstje:

Ontbijt:
    3 bruine boterhammen (had honger!)
    1 met pindakaas, 1 met rookvlees en 1 met kipfilet.
    1 klein appeltje
    1 glas water
    1 kopje thee
    Tussendoor:
    -
    Lunch:
    2 bruine boterhammen
    1 met rookvlees en 1 met light salami
    bakje kwark
    1 kopje thee, 1 glas water en 1 beker magere melk
    Tussendoor:
    1 klein appeltje
    1 kopje thee en 1 glas water
    Diner:
    Kliekje hutspot met gebakken kipfilet.

Dan heb ik nog 10 punten over :)

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    O 4 knackebrod met 2 plakjes kaas en tomaatjes
    L 2 boterhamen kaas tomaatjes
    T appel
    D warme tonijnsalade

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    Gefeliciteerd met het vele afvallen! Ben een beetje jaloers! Maar ik hoop dat het hierna wat sneller gaat!

@vreetbui gistenavond, Wat hing er in de lucht??? Ik ook! Ik heb 9 weekpunten gebruikt voor een bakje vol mexicaanse zoutjes. Had er zo'n zin in en had een foutje gemaakt met mijn lunch. Twee kleine afbak pistoletjes (a een kg per stuk ;) Ze waren heel zwaar en niet eens zo lekker) en twee plakken kaas (66gram) en boter en toen was ik 18 punten kwijt!!! Dat doe ik niet meer! Zonde! Hoewel ik vandaag ook een punten rijke lunch had. Maar wel heeeeeel lekker!

Vandaag:
    O: rijstwafel met appelstroop, koffie verkeerd, banaan
    T: snack a jack (had m liggen en ineens was ie weg! Vind m niet eens lekker!)
    L: Stokbroodje met brie en klein beetje kruidenboter
    T: rauwe worteltjes (ik word nog eens oranje ;))
    D: pasta met zelfgemaakte tomatensaus, zelfgedroogde tomaatjes, olijfolie en wat strooikaas
    T: appel met kaneel

Hopelijk vanavond niet weer zo'n onweerstaanbare trekin iets. Ik wil eigenlijk niet aan mijn weekextra punten zitten!

Succes meiden!

10. eef80

eef80 Niet meer actief

@troetje, ga jij niet te veel in extremen? Je lijstje is heel mager gevuld en je komt allerlei verleidingen tegen. Zou je niet beter iets meer kunnen eten? Dan heb je ook geen extreme behoefte aan iets lekkers.
    Ik ken het namelijk zelf. Zolang de maag vol zit is er niets aan de hand en sla ik de lekkerste dingen af maar als ik trek heb gaat de beer los :D

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Jeetje wat gaan jullie hard! Op werkdagen hou ik het een stuk moeilijker bij zeg!

@iedereen die is afgevallen: top!! Echt goed gedaan en we gaan dooorrr ;)

@troetje, jammer meid! Maar volgende week ben je vast afgevallen! Ik denk dat we allemaal wel die weken kennen waarin we niet afvallen. Echt rot en heel demotiverend, maar er is maar 1 manier en dat is volhouden!

Mijn eetlijstje van vandaag (weer extra ontbijtje i.v.m. een werkdag)

O1: beschuitje met kaas
    O2: twee boterhammen met halvarine, kaas en runderrookvlees
    T: peer
    L: twee boterhammen met halvarine, kaas en runderrookvlees. Haring met uitjes (5 punten, maar mmmm!!) en een rauwkostsalade met minimaal garnering, maar waar ik toch 3 punten voor reken voor de zekerheid.
    T: appel en twee gevulde olijven, met een soort van kaas... Was tijdens de nieuwjaarsborrel op het werk. Daarin tegen wel de bittergarnituur afgeslagen :)
    D: gebakken aardappeltjes, broccoli en een tartaartje.

En toen waren m'n punten op! Vandaag zonder moeite, met dank aan mijn haringtraktatie van vanmiddag, heerlijk!
    Morgen wegen.... Spannend!!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeieavond allemaal!

Zoo lekker even middagje gewerkt, zoonlief ligt op bed en nu ff lekker bijlezen en kletsen!

Troetjuh:
    Ja, ik vind die portiegrotes ook altijd lastig in te schatten, het liefst maak ik zelf gewoon een product aan, maar ik vind het programma niet echt heel logisch daarin.

Esmeralda:
    Mooi lijstje! hoeveel punten is die light salami knoflook? en waar haal je die?

Eef:
    Ohja irritant hé? als je denkt dat je heel bewust bezig bent geweest en dan is het ineens zoveel punten...

ik heb gewoon nog 10 punten over vandaag! Ga ik vanavond even wat lekkers voor nemen. Nu lekker op de bank met een kop thee :)

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Blike: Bij de lidl. Ze hebben daar nou allemaal light producten enzo. Heb het ingevuld in die calculator en per 2 plakjes is het 1 punt :) Het is echt lekker!

Heb net een magere cake gebakken, met magere melk en margarine ^^ Heb nog 10 punten over dus ga zo een lekker vers stukje nemen met een kopje magere chocomelk ^^ Zo komt kleine baby's grote zorgen, ben daar wel benieuwd naar dus ga dat zo kijken. Iedereen fijne avond nog!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Esmeralda:
    Oh top, die ga ik proberen!

Zoo puntjes zijn ook op, net lekker 70 gram light zoutjes gehad. Lekker!! :D Ik kan er weer ff tegenaan!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Joepiedepoepie!!!
    -2,1 :D

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gisteren weer heelhuids uit het zh gekomen :)
    Wel ontzettend gezondigd. (Ik was pas om 15.30 geholpen ipv 11.45 en dus al die tijd nuchter)

Vandaag weer met goede zin verder lijnen.

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Blike, YOU GO GIRL!! :)

Lionne: je kunt het!

Esmeralda, lekker is die salami inderdaad! Ik wist nooit hoeveel punten ik er voor moest rekenen, maar zie nu dat jij het hebt uitgezocht. Fijn! Dan neem ik het deze week weer mee met boodschappen doen :)

Ik ben deze eerste week 1,4kg afgevallen!
    Ben er blij mee, maar had natuurlijk op meer gehoopt..
    Maar ja, dan had ik die eerste dagen 's avonds maar niet moeten snacken. In elk geval gaan we door!

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net mijn punten uitgerekend voor gisteren... Ik zat nog binnen mijn punten ^^

Frituurhapjes en en moorkop zijn niet bijster gezond, maar als dat, en een boterham met kaas het enige is dat je eet op en dag, mag het ;)

Vanavond weer lekker macaroni eten :)

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pfff ik snap me gewicht echt nie
    Gisteren nog 115 nu ineens weer 112 :(
    Weegschaal is net nieuw snap er niks van :s
    Zou het komen omdat ik de maandelijkse ongemake moet krijgen?

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Bike goed man super zeg :)
    Lonne nu weer met frisse moet verder met afvallen
    Noonoo super van harte beter wat minder snel afvallen blijft het er ook af he :)

Deel Deze Pagina