Moet je ongesteld worden? De eerste keer ww bij mij verliep de eerste week ook zo. Heel frustrerend!!! Maar lag echt aan vocht!
@turks stokbrood of turks brood, het voordeel is dat het heel erg licht is van gewicht. Het zijn de zelfde punten als gewoon brood maar het weeg gewoon minder. Dus als je een soort beleg hebt wat weinig punten heeft dan kan je in verhouding meer beleg dan brood nemen. In het geval van een turks (stok) broodje met eiersalade heb je een flinke hap voor weinig punten dus!
@ liga wat klote meid! Paar tips die ik je kan geven: Veel water drinken, je patat en kroket snacks vervangen voor 1 x per week ovenfrites en 1 ovenkroketje leker met een grote salade erbij. En magere yogonaise Bewegen. En ook niet te weinig eten...probeer minimaal 26 punten aan ww verantwoorde dingen per dag te eten. Succes meid niet bij de pakken neer zitten gewoon doorgaan!! Volgende week is er gewoon extra veel af!!!
Jij ook super rianne!! 1,6 kg eraf!!! Dit is heel netjes hoor 3,8 kg is gewoon superveel!!! Is diegene misschien ook een stuk zwaarder?
@Troetjuh, een lekkere bak magere yoghurt met vers fruit. Doe ik zelf vaak als lunch. Gewoon appeltje, mandarijn en misschien nog banaan of kiwi erbij. Vult goed vind ik en is maar 2 punten (met 200 ml yoghurt) @Ligakoekjuh, wat balen meis. Ik snap heel goed dat het demotiveerd. Probeer deze week achter je te laten. Je bent super goed bezig geweest alleen werkt de weegschaal even niet mee. Op naar de volgende week, vol goede moed! Vandaag ook mijn weegdag. Was 0,6 af, wat ook wel beetje tegenvalt! Ik ga me deze week extra goed richten op het water drinken. En hoop dat het cijfer volgende week weer wat gunstiger is. vandaag: O - 3x cracker met jam en 2x kip salade (6 punten) T - niets L - yoghurt met appel en banaan (2 punten) T - mandarijn A - gehaktballetje met aardappelen en sla (12 punten) Nog 6 punten over. Dus dat wordt nog wel ergens op de dag een lekkere rijstwafel met choco pasta
dank jullie wel voor de lieve reacties ! ik ga ook gewoon verder met ww en ga ook idd geen frituur eten alleen nog maar oven mocht ik er echt trek in hebben. maar zou het daar echt aan liggen 2 kroketjes en 1 kaassoufle maar de rest van de week heel netjes????? maargoed meer water drinken dan maar.. succes allemaal !
Hier vandaag wezen werken ochtend lopend terug met boodschappentas twintig min lopen smiddags visite en net hardlopen. Heb een roze koek en wat men ms gehad maar zit nog netje binnen mij. Punten.. Had ligt ontbeten nml yoghurt en me lunch was 1 boterham met dertig plus kaas. Morgen weer goed eten
Liga: aaarghh balen zeg kan me voorstellen dat dat ff een deuk is in je motivatie.. maar niet opgeven hoor meid!! Linda: Goed bezig!!! Lynn: Kan me voorstellen dat je 0,6 weinig vind, maar er is toch wat af moet je maar denken! Hier: Morgen weegdag en ben best wel benieuwd... vooral na mijn uitspatting afgelopen weekend... naja, we zullen het wel zien!
1 boterham met kaas als lunch? Pff daar kan ik eht niet op leven... Hier als lunch 2 boterhammen en 2 crackers met mager beleg of 3 boterhammen... Meestal doe ik met rosbief, filet Americain, ossenworst, kipfilet, 30 + kaas, Philadelphia, Wat ook een goede tip is bij de lunch of bij je avond eten. Soep. Paar bouillonblokjes in juist aantal liter kokend water...zak soepgroenten erin.....easy en 0 punten!!!! En het vult dan heb je minder trek en zit je sneller vol, minder genijgd nog n x op te scheppen....
Ja soep is inderdaad erg handig. Zooooo veel zin in een zak chips. Uit pure ellende maar een soepstengel gepakt.... Ook zout, en maar 1 punt. Goed he!
Goedemorgen allemaal! Hier even snel een berichtje voor ik naar m'n werk ga. Vandaag is m'n weegdag: ik ben deze week 1,5kg afgevallen. Nét geen 3kg in totaal helaas, maar hopelijk volgende week er overeen Vanavond reageer ik uitgebreider. Iedereen veel succes vandaag!
Toch netjes NooNoo... Werk ze. Ik ga straks ook. Mag in de huishouding vindt ik altijd wat minder,ben liever in de zorg bezig moet ik zeggen.... Flink verkouden geweest en door het hoesten spiertje verrekt ofzo in mijn schouderblad en dat doet me toch zeer,dus niet alle houdingen werken bij mij. Gelukkig stagiaire bij me kan ik die wat meer laten doen hihi........ Slapen is ook aanpassen,plat op de rug is dan al helemaal geen pretje...
Goeiemorgen allemaal! Vanmorgen op de weegschaal gestaan en was -1 kg!! Was er super super blij mee ondanks mijn uitspatting afgelopen weekend! Nu in totaal -3,1 kg! Gaat lekker!!! NooNoo: Netjes hoor!!
Mijn ontbijt: 1 beker optimel drink (1) 3 rijstwafels met boter, strooikaas, mosterd en vruchtenhagel (5)
Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Ik lees wisselende berichten. Voor de dames die goed gaan, ga zo door! Voor de dames die niet lekker gaan, kom op meiden. Zet hem op! Hier een slechte week maar er toch nog wel 0,1 af. Ik was bang dat er iets bij was. Gelukkig weet ik waar het aan ligt en is de motivatie nu weer voor 100% aanwezig. De score staat nu op 8.9 kilo eraf sinds november.
Hi nieuws! Ik geef je een hand! Ik heb mij de laatste dagen niet helemaal lekker in mijn vel gevoeld en er een beetje de klad in laten komen. Maar ik pak hem ook weer op! Succes! En je gewichtsverlies tot nu toe is al bewonderingswaardig! Hi meiden Even niet zo lekker in mijn vel gezeten de laatste sagen en eaardoor ven niet dingen afgewogen en geteld zoals dat zou moeten. Wek opgelet maar had de puf even verder niet. Maar ik pak hem weer op! Vandaag: O: rijstwafels appelstroop T: snack a jack L: pistoletje kaas, komkommer en ei T: appeltje D: aardappel, vegaburger en brocoli T:banaan en yoghurt Linda, een eiwit is 0 punten. Daarom vul ik mijn hele ei voor eiersalade altijd aan met een eiwit. Succes allemaal!!