Jammer dat jullie niet zo lekker in je vel zitten, maar petje af dat jullie het zo weer oppakken! Ik zeg maar zo: verstand op 0 en dom doorgaan. Het jammere is dat als je het laat verslappen, je misschien wel weer aankomt of heel weinig afvalt en dat geeft ook weer een rotgevoel... Maar ja, moet ik nodig zeggen. Ik heb me toch zin in chocolade! En er liggen nog M&M's. Tot nu toe kan ik ze goed laten liggen, maar ze 'roepen' me steeds vaker Mijn menu van vandaag: O: yoghurt met cornflakes en 2 kiwi's (4) T: niks want laat ontbeten L: twee boterhammen met haring in tomatensaus, gekookt ei en een opkikker (10) T: appeltje denk ik D: krieltjes, rode kool en een visschnitzel (12) Nog 8 punten over dus vanavond een koekje bij de thee en snack a jacks tijdens Prison Break Maken jullie eigenlijk (veel) gebruik van de weekpunten?
Ik was wel 300 gram afgevallen maja denk dat door de maandelijkse problemen komt ( hoop ik dan) Zou anders ook niet weten.... We gaan der maar weer voor he Ben hele weekend alleen met me zoon vriendje is een weekend weg
Ongi zijn gaan niet goed samen bij mij... Last van vreetbuien bah bah ok je hebt dat zelf in de hand maar das echt mijn zwakke punt Grr Grr. Nog geen 1x de week punten gebruikt maar nu vandaag zou dat wel zo kunnen zijn.. Zucht....
Nou, dan hebben we vandaag allemaal zo onze momentjes dus... Ik heb toch gehoor gegeven aan de M&M's. Ik heb ze netjes afgewogen (a 3 punten ) en er echt wel een uur meegedaan! Ze waren heerlijk en ik heb gelukkig niet aan m'n weekpunten hoeven zitten. Zo na 2 weken was zo'n portie chocolade wel even weer genieten
Hahaha noonooo te verleidelijk hihi Nou ik moet eerlijk bekkenen Ik heb dus geen snoepje pf koekje in huis Sinds ik op mezelf woon zo 5 jaar Als ik trek heb ga ik er om in de winkel En heel soms een zak chips voor me vriend Maar daar blijft ook bij
Men ontbijt 2 knackebrod met kaas Beker melk en banaan Was vandaag 1 kilo kwijt jeej Nu de eerste 3 kilo kwijt We gaan weer verder hihi
3kg al, goedzo troetjuh! Wij hebben normaal ook niet echt snoep in huis. Deze M&M's waren van m'n zusje die ze na een weekend logeren was vergeten. M'n man mocht ze wel opeten, maar die geeft er totaal niet om. Extra lastig voor mij Vandaag: O: yoghurt met cornflakes en een banaan T: niets, onderweg en laat ontbeten (maar toch maar proberen om dat vanaf nu wel te doen, is volgens mij wel beter) L: twee boterhammen met runderrookvlees T: even zien waar ik dan trek in heb D: ovenfriet met een beetje yoghonaise, kipschnitzel en een salade Dit is het plan, er zal nog wel wat veranderen aangezien ik nog 9 punten over heb.
Vanmiddag heb ik een ciabatta op met ui tomaat knoflook en cup a soup kerry Vanavond witlofschotel Tussen door nog geen idee Net wel een schaaltje yoghert met me zoontje gedeeld
Vanmiddag heb ik nog een beschuitje met jam gehad en zo net m'n portie ovenfriet groter gemaakt. Tjonge, wat een superlekker avondmaal! Hij sloeg een gat in m'n dagpunten (18 totaal ) maar het was iedere punt waard. Nu nog 4 punten over, straks een biscuitje en vanavond nog 2 snack a jack wafels.
Wat eten jullie bij de wok? Kan nergens vinden hoeveel punten de sausje die over de groenten gaan zijn. Ga morgen wokken dus als iemand tips heeftbgraag
Goeiemorgen allemaal!! nieuws: Pfoeh, fijn dan hé? als er toch iets af is! goed bezig hoor! eef: Herken het wel een beetje, heb ook niet zo'n goede week. Nog maar even goed doorzetten en hopen dat er donderdag toch nog wat af is en niet bij!! Noonoo: Weggooien die m&m's! of opdringen aan iemand anders kom je ook niet meer in de verleiding ohhh lees net dat je er toch aan toegegeven hebt haha als ze maar lekker waren Troetjuh: Hoe gaat je weekendje alleen?? ik vind het altijd zo moeilijk als ik alleen thuis ben, ga dan eerder de fout in! Begint hier wel wat rustiger te worden..... Deze week gaat tot nu toe niet zo lekker... ben ook ongi en heb echt moeite om me in te houden... grrr :x Gisteravond met mijn vriend samen een avondje weggeweest (voor het eerst sinds de kleine is geboren, dus mocht ook wel weer eens) Naar de bios geweest, toen uiteten en toen nog even poolen. Heb lekker aan de wijn gezeten en heeeerlijk gegeten. Ik ga het niet eens tellen maar weet zeker dat al mijn weekpunten er in één keer doorheen gejast zijn! Ach nu weer oppakken, goed mijn best doen zodat ik de schade voor donderdag kaan beperken
Blike hihi heb meer moeite met me in te houden als me vent er is hahaha, eet dan na mijn idee ook wel gezonder... Enne uit eten enzo moet kunnen toch dat ga ik ook echt niet laten voor de ww das juist best goed, Zo went je lichaam ook aan als je wat meer eet En zal je dis daar ook minder snel van aankomen
Goedemorgen! Even snel want mijn batterij is bijna op van de ipad! Vandaag een nieuwe dag vol goede moed. (gister avond zo'n trek dat ik een bakje yoghurt extra heb genomen. Gaat niet zo lekker deze week) Voor iedereen die het ook moeilijk heeft (gehad) kom op! We kunnen het! Vandaag: O: 2 x rijstwafel appelstroop = 3 pt T: appel L: turksstokbrood met kaas 30+ met tomaat en pesto (zelf gemaakt) tussen tosti ijzer = 9 pt T: worteltjes en appel D: groente uit de wok met noedles en woksaus (vega) =10 punten Totaal 22 punten. Wat ga ik eens met de andere 13 doen? Ik heb maandag mijn weegdag. Ben benieuwd na zo'n slechte week. Succes vandaag allemaal!
Als je maar hebt genoten Blike Hier een uitgebreid ontbijt gehad. Ik at toch laat dus dacht dan maar geen tussendoortje maar gewoon de lunch straks. Als de kids naar school moeten eet je toch vroeger.....
Jeetje.. Ik wist niet wat ik moest gaan lunchen, dus dacht neem een lekkere grote kom muesli met melk. Lijkt me wel lekker gezond. Dus lekker aan het eten van mijn muesli en dacht, zal ondertussen eens even aan de hand van het pak precies het aantal punten uitrekenen..... nou voor een bak van 300ml melk en 150 gr muesli was ik 22 punten kwijt!!! Was nog aan het eten gelukkig, dus heb de helft nog weg kunnen gooien, maar toch nog ongeveer 10 punten kwijt... best wel balen...
Ooops blink das wel echt veel zeg Gelukkig zag je het op tijd Wil je wat puntjes van mij Ik heb er nog 20 over voor het avond eten
Toekomstigemam: als ik zoek op woksaus in de app staat er een hoop tussen, dat zal toch wel enigszins in de buurt komen? Volgens mij kan je ook vaak wel dingen op de grill leggen dus ik zou voornamelijk laten grillen en veel groentes eten. Een klein stukje vis of mager vlees kan natuurlijk ook wel, maar met de bami/nasi, stokbrood en babi pangang enzo zou ik voorzichtig zijn. Ik ga zelf eind deze maand naar de wok en wil het ook proberen zo te doen. Met een beetje geluk hoef ik dan niet eens m'n weekpunten te gebruiken. Blink, wat enorm veel inderdaad. Gelukkig kwam je er op tijd achter. En @iedereen die het moeilijk heeft: hou vol! Een uitglijder is niet erg, als we maar doorzetten! (en wat is nou eigenlijk een uitglijder? Snoepen, met mate, hoort toch ook gewoon bij het normale leven?) Mijn menu vandaag: O: twee boterhammen met pindakaas en haring in tomatensaus en een gekookt eitje T: (weer niks, blijft lastig op vrije dagen terwijl ik op werkdagen zou omvallen zonder tussendoortje) L: twee boterhammen met kipfilet en kaas T: zien we nog wel... D: twee volkoren pistoletjes met pindakaas en runderrookvlees en een kommetje mosterdsoep Ik heb nog 8 punten over, even zien hoe ik die op een lekkere, maar gezonde manier kan opmaken.
Hahahahaha!!! Noonoo, ben je zwanger??!! Hihihi, haring als ontbijt Moet er niet aan denken!!!! Blike, ik dacht ook dat muesli gezond was!! Lekker slankmakend. Ja echt,, dat dacht ik ook! Gelukkig kon je nog op tijd stoppen! Troet, je gaat lekker hè?! Goed hoor! toekomstigmam, ik heb mijn woksaus uitgerekend met de calculator. Ik kwam met mijn go-tan ketjap woksaus op 1 punt voor 40 ml (=4 el) Hier mijn noedels klaar voor vanavond en ik heb mijn rest punten net opgegeten met brood en een cakeje. Die waren mijn man en zoontje aan het bakken en kon het niet weerstaan. Warme cake,,jammmmm....