De Weight Watchers Club 2013!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ligakoekjuh, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hahaha eef80, nee niet zwanger :D Ik vind het heerlijk, ik ben sowieso gek op haring. Zou 's ochtends ook wel een Hollandse nieuwe wegkrijgen of lekker een zure, mmmm! ;)

Ik heb nu nog 4 punten over. Man heeft vanmiddag de zak M&M's geplunderd (eindelijk!) en ik heb er een paar (stuk of 10 ofzo) meegegeten.
    Nu nog even het andere pistoletje op eten, ik zat net best vol en dochter begon te miepen tijdens net eten en dan ben ik geneigd om snel te eten zodat we snel klaar zijn en zij in bad/naar bed kan. Maar ik wilde genieten van iedere hap (zo lekker, een pistoletje met kipfilet, rucola en cherrytomaatjes) dus ik heb 'm bewaard.

Vanmiddag zat ik de eerste paar pagina's van dit topic nog eens door te lezen en het lijkt alsof we niet meer met zoveel zijn als in het begin he?

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Vanmorgen weegschaal gaf + 0.3 aan. Balen!! Maar ook echt een slechte week gehad. Vandaag weer vol goede moed verder! (de plaat blijft hangen.. Dit zeg ik geloof ik al een week lang iedere dag)
    Het totaal blijft dus hangen op -2,7 in drie weken :( maarja,,eigen schuld.

Vandaag:
    O:2rijstwafels met jam
    T:appel
    L:2boterhammen met 30+ kaas
    T:kiwi en yoghurt
    D:aardappels, vegaburger en bloemkool
    T:yoghurt, koffie verkeerd en 1 koekje

Hopelijk red ik de avond beter als ik wat punten over laat voor de avond zodat ik nog iets mag. Iedere dag gaat het prima!... tot een uur of 8.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kop op Eef..... Knuffel

Toch fijn dat ik thuis heerlijk onder de 3 cijfers zit op de weegschaal ;) Hoop dinsdag op de cursus stiekem onder de 3 cijfers te zitten... We zullen het zien.

Gister op de Wii gestaan. Was 254 dagen geleden maar wel 4,5 kilo lichter dan toen heerlijk toch?!
    Alleen ben ik bang wat te actief te zijn geweest dus nu weer last van mijn schouderblad,schiet niet op zo eigenlijk.....

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Eef, zet 'm op hoor! Zou zonde zijn als dit voor niks is geweest toch?
    Hoe komt het dat je 's avonds de mist in gaat? Is het echt honger of lekkere trek?

Mama Rianne: lekker he die mijlpalen! Balen van je schouder, misschien vandaag lekker een wandeling door de sneeuw? Je kinderen zijn wat ouder dan de mijne, zij vinden het vast leuk? Dochter moet er niks van weten, ze zegt de hele tijd "bah" en "naar huis" ;) :D

Mijn menu van vandaag:

O: 3 beschuiten met light jam en kaas
    T: kwart appel mee van dochter (het begin is er...)
    L: boterham met pindakaas, twee boterhammen met haring in tomatensaus en een kommetje mosterdsoep van gisteren
    T: weet ik nog niet
    D: knoflookaardappeltjes uit de oven, sperziebonen en een tartaartje

Vandaag weer 7 punten over, volgens mij ben ik toe aan minder punten want ik heb aan deze hoeveelheden eten gewoon genoeg nu.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met tellen van dingen die 0 punten zijn met jouw gebruikt hoeveelheid?
    Als ik jam op m'n beschuitje doe gaat daar krap aan een theelepeltje op, maar daar staan 0 punten voor en pas vanaf 3 theelepels moet je 1 punt tellen. Het zelfde voor kipfilet, een plakje is 0 punten, 2 plakjes is 1 punt. Maar ik pak meestal niet eens een plakje per boterham, vaak doe ik 1 plakje per twee boterhammen. Das dus een halve per boterham?! Ik reken er wel punten voor, maar ben benieuwd hoe jullie dat doen?

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hmmm bah zeggen hihi snap je niet hè ;).....

Nou de jongste vindt het ook niet altijd wat. Die sneeuw dan in het gezicht en nu staat hier nog een aardig windje ook. Misschien dat ik hem straks ff op de slee zet en dan de oudste ga ophalen... Jurre goed inpakken dan komt het vast goed hihi..

Pff die punten wordt er soms ook niet wijzer van en dan vul ik maar gewoon wat in erg hè haha zolang de weegschaal nog daalt denk ik dan zit het wel goed.
    Ik heb het avond eten al ingevuld en nu nog 13 punten over.... Dus maar ff zien wat ik daar voor neem nog....

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Dank je wel noonoo en mamarianne!

@noonoo Ik ga vaak na 20.00 de fout in omdat ik dan even de rust heb omdat de kleintjes dan op bed liggen. En de laatste week heel slecht in mijn vel gezeten. Dus dan na 20u tijd om na te denken. Niet alleen ben ik aan het revalideren wat zwaar is maar ik had ook nog een plekje in mijn borst waar ik voor naar het ziekenhuis ben gestuurd. Vandaag onderzoeken en ze konden (gelukkig!!!) niets zien. Met de zenuwen nog een beetje in het lijf weer proberen te relaxen!

@mamarianne, ik zit ook nu precies in de 2 cijfers! Net een halve kg, hihi! Goed gevoel om niet meer in de 3 cijfers te zitten! Nog nooit van mijn leven zo zwaar geweest als de afgelopen maanden! Maar goed,,er wordt aan gewerkt!

Tot nu toe gaat alles prima met mijn schema! Ik heb belsoten vanavond om 20u maar eens uitgebreid in bad te gaan, hihi!

7. marleen96

marleen96 Niet meer actief

hoi dames, ik heb me aangemeld bij ww online en ben daar sinds donderdag bezig. Wel maandag begonnen met verdiepen in ww en gezonder gaan eten. Vind de punten telling soms nog wel lastig. Ik weeg nu 89 kg en wil en er graag wel 15 a 20 kilo af hebben. Ik hoop dat het me lukt en ik hier gezellig mee mag schrijven. Hoe lang zij jullie al bezig met ww?

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!

Marleen, leuk dat je mee doet! We waren eerst met een grotere groep maar daar lijkt steeds minder van over te blijven dus een aanvulling is super welkom! :)
    Ik ben bezig vanaf 1 jan. Normaal geloof ik niet in goede voornemens maar voor mij was dat gewoon een mooie dag om te beginnen na alle feestdagen. Tot nu toe -2,7 maar ik heb de laatste week geen goede week gehad. Veel succes de komende tijd! En die punten zijn idd lastig maar daarentegen mag je met ww ook wel heel veel eten in vergelijking met andere dieten dus ik heb het er voor over! Doe je ww online?

Gisteren lekker in bad geweest en daarna per ongeluk in slaap gevallen. Ik heb dus mijn 6 resterende punten niet opgemaakt.. gebeurt mij anders nooit :D

Vandaag:
    O: yoghurtdrank, rijstwafel jam en kiwi
    T: appel
    L: 2 boterhammen kaas en worteltjes
    T: koekje, koffie verkeerd
    D:aardappels, slavink, boontjes met ketjap ui knoflook en cherrietomaten
    T:(

Fijne dag!

9. marleen96

marleen96 Niet meer actief

hoi eef80, ik doe inderdaad ww online. Ik had er zelf niet echt geld voor maar worstel al wel een tijdje met mijn gewicht. Ben in de zwangerschap bijna 20 kilo aangekomen en wil er graag weer wat af hebben. Wat doen jullie naast ww nog meer om gewicht te verliezen? sport?
    Ik zelf werk in de zorg en moet daardoor veel lopen. Krijg je nog extra punten als je hebt gewerkt? Ik heb hier geen idee van.

Groetjes, Marleen

10. eef80

eef80 Niet meer actief

@marleen, volgens mij worden je punten aangepast aan je gewicht,engte en intensiteit van je dag maar dat weet ik niet zeker. Ik sport niet, helaas. Zware BI en ik loop momenteel in een revalidatiecentrum. Dus dat sporten komt hopelijk later! Mijn kilo's zijn gekomen ná mijn zwangerschap. Ik heb maanden niet kunnen lopen en ook niet echt door mijn huis kunnen bewegen dus dat tikt hard aan! Ik wer normaal overigens ook in de zorg :)

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Marleen, welkom! Je bent inderdaad een hele welkome aanvulling in ons steeds dunner bevolkte topic ;)

Mijn dag vandaag:

O1: beschuitje met kaas
    O2: twee boterhammen met light salami en kaas
    T: banaan en een kiwi
    L: twee boterhammen met light salami en kaas. Plakje roggebrood met appelstroop en een gekookt ei
    T: opkikker, 2 suikervrije snoepjes en een appel
    D: penne met verse tomatengroentesaus en een beetje 30+ geraspte kaas

En weer 5 punten over ;)

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee hallo allemaal!!

Ik ben er nog hoor :D :)

Goede dag gehad vandaag, heb zelfs nog wat puntjes over maar weet nog niet of ik die opkrijg.. naja, is ook weer eens wat nieuws ;)

Vanavond stamppot zuurkool gegeten 200 gr aardappelpuree 150 gr zuurkool en 50 gr (magere) rookworst en allemaal slechts 9 punten! :$:) en lekker dat het was!!

Noonoo:
    haring.... brrrr ik griezel ervan!:cool:
    Ik tel er dan inderdaad ook 1 punt voor, heb anders toch het gevoel dat ik aan het smokkelen ben ofzo..;)
    Mooie lijstjes heb je Noonoo, ik moet echt even die salami gaan halen :D

Eef:
    aah balen van die 300 gram meid... rot is dat hoor! Maar niet opgeven hé? gewoon doorgaan!!
    Ja ik ken het gevoel van een snackgevoel 'savonds. Probeer nu al vóór die tijd veel thee te drinken (soms wel 3 of 4 koppen) dan zit ik van de thee al best vol en gaat het beter.

mamarianne:
    ooh wat heerlijk meid, wat moet dat een goed gevoel zijn om onder de drie cijfers te zijn :D en nooit meer terug hé ;)

Marleen:
    Welkom!!
    Ik ben begin januari begonnen, ook nog maar pas dus!

zo, ik zal weer even wat actiever gaan meeschrijven! :cool:

13. Lynn1302

Lynn1302 Actief lid

28 dec 2011
    267
    1
    16
    hè dames ik ben er ook nog hoor! lees alles mee maar even drukke week gehad!! en om te reageren via telefoon vind ik wat lastiger dan via laptop!!

morgenavond zal ik eens uitgebreid reageren! succes morgen!!! whoop whoop, weeg momentje morgen. heb me strikt gehouden aan de punten meer ben bang dat het weer tegen valt....

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik doe mijn best Blike ;)

Gister op de cursus 2,1 eraf en idd onder de 100 :)
    Ongi ook weer voorbij dus weg vocht haha
    Thuis ben ik nog lichter 97,3 vanmorgen heerlijk bijna weer op het gewicht wat ik vorig jaar April woog...

Zo weer werken weer de huishouding totaal geen zin maar dat komt misschien ook omdat mijn contract niet wordt verlengd....

Fijne dag mede meiden

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    - mede

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ik ben er ook nog hoor;) deze week slechte week gehad...punten nie goed bijgehouden...met als resultaat -0,3 ons hopelijk volgende week meer! We gaan weer met goede moed verder;)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen!!

Linda:
    Nou das toch best netjes? als er toch nog drie ons af is na zo'n slechte week?

mamarianne:
    Wat fijn dat je op de cursus ook onder de drie cijfers zat!! Wat vervelend dat je contract niet verlengd wordt. wat voor werk doe je?

Ontbijt:
    3 rijstwafels met kipfilet, honing en strooikaas (5 punten)
    1 beker optimel drink kokos (1 punt)

18. eef80

eef80 Niet meer actief

He meiden! Gezellig dat jullie er weer zijn!

Linda, wat fijn dat je ondank een slechte week toch nog iets bent afgevallen! Afgelopen week was voor ons allemaal geloof ik niet de beste geloof ik! Zet m op! Je kan het!

mamarianne, wat vervelend van je contract! Je hoort het overal veel. Heb je grote problemen nu je niet zeker bent van het inkomen of krijg je eerst nog ww?

Blike, die zuurkool stamppot klinkt goed voor 9 punten!! Wat is dat voor een worst? Ik eet alleen biologisch dus dat maakt het vaak wel wat lastiger (minder keuze)

Lynn, succes met wegen!

Vandaag:
    Ontbijt: - ( heb uitgeslapen sinds 3,5 jaar :D)
    Tussendoor: Koffie verkeerd en een rijstwafel met appelstroop
    Lunch: Ik ga uit lunchen dus die punten van de ochtend zal ik wel nodig hebben! (ik gok boodje met pikante kip)
    T: stukje taart. (Ohooooo.... :p Ookin die lunchtent...Zó lekker!)
    D: gepofte aardappel met yoghurt/mayo/ verse kruiden sausje, paprika rondo en bloemkool
    T: appel, kiwi

Succes vandaag!

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mama Rianne: super gedaan!! Wel balen van je contract zeg...

Linda: dat lijkt me voor zo'n week ook zeker niet verkeerd!

De rest: mooie menu's! We gaan lekker he?

Hier vandaag:

O1: klein schaaltje yoghurt met cornflakes
    O2: twee boterhammen met kaas en runderrookvlees
    T: banaan en een suikervrij snoepje
    L: twee boterhammen met kaas en runderrookvlees. Klein bordje gemengde salade (rauwkost, aardappel, pasta, max. een eetlepel van laatste twee) ennnn... Woensdag haringdag! :D
    T: kiwi
    D: klein bordje nasi

Officieel heb ik nog 3 punten over, maar ik kan m'n salade niet precies uitrekenen dus ik laat ze maar staan voor de zekerheid.
    Morgen weer wegen... Ik heb er niet zo'n goed gevoel over eigenlijk.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ben Helpende. Ik ben aangenomen vorig jaar van het Wilders geld maar dat is er nu niet meer dus ja helaas. En leidinggevende vindt mij niet sterk genoeg in de schoenen staan om te werken met korsakoff patiënten. Ik zit nu op een kleinschalig wonen met mensen met korsakoff en dementie. Ze willen straks alleen maar mensen met korsakoff aannemen. En ze hebben dan liever een verzorgende IG dan een Helpende....

Veel is er op het moment ook niet echt....

Deel Deze Pagina