Ik volg het online programma van ww en door een aantal gegevens in te vullen wordt het voor je berekend via hun programma. Weet niet of je het zelf ook ergens kunt berekenen.
Goedemorgen meiden! Dag 2! Vol goed moed! Ik had gisteren nog punten over en heb van die punten een aantal vette noten gegeten. Is dat nou slecht? Ik ben in september 'begonnen' met de ww online met 7,5 kg minder dan nu . Echt slechte omstandigheden gehad met veel stress en pijn maar toch ontzettend zonde als je kijkt dat ik die 7,5 kg er nu extra vanaf mag krijgen. Ben ik de enige als ik zeg dat ik het nogal gevoelig vind om hier mijn gewicht neer te zetten? 7,5 kg terug had ik daar geen moeite mee maar ik ben nog in totale ontkenning Vandaag: O: 3 rijstwafels met fruidspread P) T:Banaan L: nog een raadsel (heb nog een pistolet over dus misschien die) T: appel D: Nasi met gebakken ei en gemberworteltjes en beetje pindasaus Tussendoor nog 1 koffie verkeerd Weer geen straf! Nog wel even wegen wat een bordje nasi nou prcies weegt. Ik heb er altijd rijst in, verse kruiden, vleesvervanger en prei, ui, paprika, doperwten en wortel. Ik maak alles vers en gelijk voor een heel aantal dagen. Afhankelijk van mijn punten voor het diner wat er op de pistolet gaat! (alles tussen geprakte banaan en brie )
Nou vandaag dan begonnen....en als ontbijt een schaaltje magere yoghurt met muesli op en een boterham met appelstroop.... Mijn dagmenu al gemaakt en kom pas op 28 punten....mag er 37....
meiden, Ik doe ook graag mee, heb met net aangemeld gewicht, te gevoelig. maar het liefst zou ik er een kilo of 25 tot 30 af willen. Mijn grootste angst is dat toch mijn gewicht de reden is dat het tot nu toe nog niet gelukt is met zwanger worden dus vanaf vandaag WW en meer dan 1x per week sporten... voor vandaag: O: bord brinta, glaasje vers sap en koffie T: appel L: restje paprika-pompoensoep en een overgebleven pannenkoek van gisteren T: beschuit met muisjes (ga op kraambezoek) D: verse en zelfgemaakte kipcurry
Dat is niet verkeerd linda! Nou weet ik wel dat het niet verstandig is maar zou je nou ook gewoon voor de resterende punten bijvoorbeeld een bakje chips kunnen nemen? Dat is iets wat ik mij nou vanaf het begin af vraag! Is88, ze zeggen het ja maar ik ben met een bmi van 32 tich 2x zwanger geworden. 1e duurde 2 jaar en de volgende in 1 gezellige avond Trwns zou er zelf ook heel graag meer dan 20 af willen. Zo rond de 30 maar ben bang dat je dan zo' n los velletje krijgt en dat vind ik ook verschrikkelijk! Dus ik ga voor de 20!
@eef ja dat kan heb ik de vorige keer ook gedaan viel 18kg af met ww Nu heb ik me voorgenomen ook geen chips meer te nemen maar weet niet of ik dat volhoud...chips is nl mijn zwakte
Wat eten we vanavond? Spinazie, aardappeltjes, kippedijtje ( halve poot) ( normaal eet je zoon poot alleen op nu dus in 2 en gehakt) Met een beetje vleesjus van maggi Ik heb nu al trek. Net maar een snack a Jack genomen, heb nu nog 4 punten over.
Nieuwe dames: Welkom! Morgen is het voor mij zover! Als ik lees hoe goed jullie op weg zijn dan geeft me dat weer moed! Chips is ook mijn zwakte heel erg zelfs, ga vanavond ook nog even flink zondigen haha Natuurlijk kun je je overgebleven punten daarvoor gebruiken maar je weet natuurlijk wel dat dat niet zo best is Ik kies 2x per week voor 's avonds een klein zakje chips omdat dat toch echt bij mijn levensstijl hoort dus ik ga het mezelf niet helemaal ontzeggen. Meestal als ik punten over heb dan kies ik voor een plakje ontbijtkoek, rijstewafels of sultana oid, toch iets gezonder! Mij maakt het niet zo heel veel uit om mijn gewicht hier neer te zetten, jullie kennen me toch niet Maar misschien is het een idee om een (besloten) club aan te maken omdat dan niet iedereen mee kan lezen?
Aanmelden is gelukt. Vandaag chinees gegeten en nog zat ik in mijn punten. Gelukkig voel ik me niet lekker en heb ik weinig gegeten vandaag.
Hoi meiden ik kom er ook gezellig bij ik ga komende maandag voor het eerst heen maar ik ga nu toch alvast een beetje om denken en ik vind dat ik nu al heel goed bezig ben ik heb net ontbeten hahahah dat is al heel wat voor mij 2 van die luchtige crackers met kaas en jam en ik neem zo 2 mandarijnen mee naar me werk (moet tot 1 uur werken )
Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan en toch al een halve kilo afgevallen haha ik wil eigenlijk maar 1 keer per week op de weegschaal staan omdat het anders zoon obsessie wordt maar weet dat dat heel moeilijk gaat worden om niet elke dag erop te staan Vanmorgen ontbijt: bakje magere yoghurt met een handje muesli en een banaan... Ik drink nu heel veel groene thee schijnt ook heel goed te zijn....pff ik heb nog 3 sigaretten en als die op zijn stop ik daar ook mee....zal wel moeilijk zijn stoppen met roken en afvallen tegelijk....nu scheelt het wel dat ik geen kettingroker was ik rook ca 4-5 per dag maar toch....maar ja ik wil ook niet eerst afvallen...dan stoppen met roken om vervolgens weer aan te komen door het stoppen met roken....