De Weight Watchers Club 2013!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ligakoekjuh, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    @NooNoo Geeft zeker een kick.

Jij ook goed gedaan zeg!
    Ik heb er ook weleens over gedacht om mezelf een beloning te geven, moet maar eens gaan bedenken wat een mooie beloning zou zijn haha.

Ik heb nogal de neiging om dagelijks op de weegschaal te gaan staan, maar daar heeft mijn partner een stokje voor gestoken merkte ik vanmorgen. Hij heeft de batterijen eruit gehaald haha. Nu moet ik toch echt wachten tot woensdag.
    Ben echt benieuwd hoeveel ik er dan af heb.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Haha dat zou mijn man ook kunnen doen, die vindt het ook niet slim dat ik me zo vaak weeg (niet dagelijks, maar zeker 3/4 keer per week). Na iedere wekelijkse weegdag beloof ik me zelf vanaf dan nog maar 1 keer per week te wegen, maar het lukt echt nog niet. Ik hou niet van verrassingen, dat zal het wel zijn ;)

Beloning... Tja, lastig he. Ik zat al te denken om eens iets lekkers (en redelijk gezonds) te maken uit een van m'n kookboeken. Niet zo gezond als anders, maar wel echt een verwennerij waarbij ik misschien een beetje van m'n weekpunten moet snoepen. Ik twijfel alleen... ;)

3. marleen96

marleen96 Niet meer actief

@blike1987; heb al zolang geen ongi meer gehad. heb gisteren testen besteld via internet komen vandaag denk ik binnen. en dan morgen vroeg een testje wagen. Dinsdag een testje gedaan maar daar stond een heel vaag tuurstreepje op. kijk anders maar even tussen mijn bericht heb wel een foto geplaatst.

O; 1 boterham met gestampte muisjes
    T; niets
    L; 2 boterhammen 1 met gestampte muisjes en 1 met kipfilet
    T; Fruit appel of kiwi denk ik..
    D; nog geen idee

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn menu(plan) voor vandaag trouwens:

O: boterham met pindakaas en een rijstwafel met jam
    T: niks nog
    L: twee boterhammen met pindakaas en light salami. Rijstwafel met kaas en een opkikker
    T: fruit
    D: ei-spinazietaart met filodeeg

Nog 6 punten over dus ik kan me ergens nog iets veroorloven. (mag er na gisteren eentje minder trouwens, maar nu alsnog 33 punten per dag!)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hOoiii....

Ook ik wil me aanmelden om bij jullie mee te lezen. Zal vooral mee lezen zijn denk ik. Want met een 8.5 maand oude 2ling kom ik vaak niet aan typen toe... ;)

Maar ik ben nu 3wkn en 2dgn bezig met afvallen. Ik ben erg te spreken over herbalife. Dit heb ik dus 2 weken alleen gedaan, sinds 1 week doe ik nu ook ww! Omdat het afvallen zo snel gaat (3.9 kilo kwijt in 3 weken) heb ik besloten dat ik ipv 2 shakes op de dag er 1 als ontbijt te nemen en voor de rest "normaal" te eten. Ik ben geen goede ontbijter en door herbalife doe ik dat wel, ik vind het lekker!:)

Ik wilde eigenlijk 75.0 wegen maar aangezien ik nu al op 75.7 zit ga ik nog wel even door. Al ben ik tevreden met 75:)

Hoe gaat het met jullie allemaal?

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik mag er 29...

O: herbalife shake
    T: fruit shake
    L: 2 snee volkoren brood, 2 eitjes gebakken met tomaatjes en courget, en 1 plak yorkham
    T: cup a soup
    D: witte bonen, aardappels en kipfilet met kaas/ham
    T: optimel citroen kwark

Dit is voor mij echt HEEL erg veel;)
    Maar goed ik probeer wel echt elke keer aan de punten te komen, ik krijg ze natuurlijk niet voor niks

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @MamaG Bedankt! Is dus goed te doen als ontbijt ook strakjes als ik begonnen ben! Mooi want het vult goed! En -1.9 in een week is een heerlijk begin!

@Blike1987: Ach heb er niet zo veel moeite mee om alles hier neer te zetten. Als iemand dat leest die me kent dan weten ze dat ach nou ja ik ben dr liever open in hahahaha en ja ik ben te zwaar dat is met het blote oog ook wel te zien!

@NooNoo Netjes al 4,3 kg! En goed idee van die beloning! Ik deed altijd na de eerste 7,5 kilo een beloning en daarna elke 5. Ik nam dan vaak iets wat ik ECHT heel lekker vind. Bijvoorbeeld een heerlijke luxe chocoladereep en die dan heel rustig bij een kopje thee opeten. Of een heel lekker broodje lunchen ergens. Of een mooi kledingstuk/armband o.i.d.

@Marleen lees dat jullie voor een 2e gaan maar dat je maar geen ongi krijgt. Vervelend zeg! Hopelijk gewoon snel zwanger! Hebben jullie over de 1e lang gedaan?

@Bezigbijtje welkom!

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Hoi! Ff snel!
    Spannend marleen! Ik heb gekeken naar je foto, was nieuwsgierig maar idd een vage test! Ik zie wel wat maar dan ook weer niet enz.. Maar spannend hoor!

noonoo, wat super!! Wat ga je hard zeg!!

Welkom bezigbijtje!

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Marleen: ik heb ook even gekeken en om eerlijk te zijn zie ik wel een streepje, maar als het een indroger is durf ik er verder ook niets meer over te zeggen. Hopelijk snel duidelijkheid!

Bezigbijtje: welkom! Goed idee trouwens die kwark van Optimel, dat kan ik 's avonds nog weleens als tussendoortje nemen ipv een biscuitje ofzo. Ik hou niet zo van yoghurt om zo tussendoor te eten, maar kwark met een smaakje vind ik wel lekker en ik zag al dat ie qua punten goed te doen is!

Charmedknorrie: goede ideeën om mezelf te belonen! Ik twijfel nog of ik het zal doen bij 5 of 7,5kg. In elk geval ga ik zo goed als zeker voor een heerlijkheidje op zaterdagavond in de vorm van... Kaas! Mmm, naar de kaasboer en dan een lekker stukje kaas halen ;)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Klopt! Ik nam vaak yoghurt, niks er in. Maar raakte daardoor niet verzadigd. Nu met de kwark wel. En het is weinig punten! :)

Ik heb een hele kleine maag inhoud. Doordat ik de gehele zwangerschap alleen maar heb gespuugd en niks binnen kon houden is deze nog kleiner geworden. Ik zit dus heel snel vol enheb 1.5 u later alweer honger, vandaar dat ik in de avond nog een "toetje" gepland heb.

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen dames:

De film was erg leuk! en heb heel bewust niets genomen in de bios, zelfs geen cola :)
    Vandaag vroeg uit de veren om op Nicks neefje te passen ( is drie maanden jonger dan hem)
    Verder moet ik nog ff een taart afmaken voor het zoontje van mijn collega. Dus mijn zaterdag staat wel weer redelijk vol :)

Noonoo:
    Wauw! goed zeg! goeie stap dus, om je weegmoment een dag te verplaatsen!

mamaG:
    haha ja, die neiging heb ik ook nogal ;) maar kan me tot nu toe redelijk inhouden :p

Marleen:
    och jeetje, dat is echt al heel lang... Heb ff naar je foto gekeken, en dacht wel een vaag lijntje te zien! ben benieuwd wat de test van vandaag doet! spannend zeg!

Bezigbijtje:
    Welkom! Hoe is het nu met jou??

Beloning:
    hmm das wel een goeie, denk dan ook meteen weer aan eten haha maar misschien is een andere vorm van beloning wat beter :p

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Goed! Ik heb me de afgelopen 3 jaar niet zo goed gevoeld als nu!
    Ik ben zo gelukkig met mijn gezinnetje. Het is zo bijzonder om de 2 meiden te zien ontwikkelen en hoe verschillend ze zijn. Ik ben lichamelijk helemaal fit weer en ben ook super gemotiveerd om af te vallen! Nog 0,7kg en 1cm bij mijn buik en ik zit weer op t zelfde als voor mijn zwangerschap. Maar het gaat zo snel dat ik nog wel even door ga:D

In mei nemen mijn ouders ons gezinnetje en me zusje mee naar een all in vakantie in Turkije, dus dat is mijn doel ;)

en met jou dan?

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn menu(plan) voor vandaag:

O: yoghurt met cornflakes en een banaan
    T: niks, laat ontbeten
    L: 2 boterhammen met kaas en light salami en een portie visfriet
    T: fruit/rauwkost
    D: tomaten in kaas uit de oven

Dan nog 5 punten over dus vanavond iets lekkers.

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    We waren laat thuis dus koken kwam er niet meer van, de tomaten-kaastaart is dan ook een maaltijdsalade geworden. Lekker met veel rauwkost, beetje pasta, tonijn en paturain light.
    Nu ipv 5 nog 8 punten over! Daar moet ik wel echt even wat mee doen denk ik. Als het straks nog past eerst maar een schaaltje Optimel kwark.

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hai allemaal,

Lekker aan het genieten van jullie weekend? wat een naar weer hé? jammer dat alle sneeuw weer weg is hoor...

Gisteravond even lekker gezondigd, glaasje amaretto en wat chippies. Totaal 10 punten dus ruim binnen mijn weekextra! Heerlijk om af en toe gewoon eens lekker te kunnen zondigen zonder je schuldig te hoeven voelen :)
    Vandaag weer goed bezig geweest. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, was pas om tien uur beneden dus geen ontbijt gehad maar een appel gegeten.
    Heb toen wel een flinke lunch genomen, salade met kip en twee rijstwafels met hagelslag... hmmmm
    Nu nog 25 punten over voor de rest van de dag! dat is niet verkeerd. Moet vanmiddag nog wel op verjaardag maar twijfel of ik gebakje zal nemen of af zal slaan.

Noonoo:
    Wat heb je nou uiteindelijk met je overige vijf punten gedaan?

Bezigbijtje:
    Ja met mij ook prima, heerlijk aan het genieten van mijn gezinnetje!
    zijn jou meiden een één of twee-eige tweeling? lijkt me wel pittig, twee tegelijk!

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha klinkt trouwens niet echt als een flinke lunch :p Het is wel duidelijk dat mijn standaard al iets veranderd is ;)

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Blike, het waren er 8 zelfs! Ik heb 's avonds nog een rijstwafel met kaas gehad, een biscuitje bij de thee en later een zakje snack a jacks :)
    Je hebt gelijk hoor, af en toe zondigen moet kunnen! Het hoort er ook gewoon bij toch. Ik ben benieuwd wat je hebt genomen op de verjaardag.

Hier mijn menu:

O: twee boterhammen met pindakaas en runderrookvlees en een gekookt eitje
    T: niks
    L: restje maaltijdsalade van gisteren, twee rijstwafels met light jam en een kommetje Optimel kwark met wat cornflakes
    T: even zien nog, ik vind tussendoortjes altijd lastiger te bedenken van te voren
    D: tomaten in kaas uit de oven.

We hebben vanmorgen een outfit voor carnaval gekocht, nu kan ik echt niet meer terug; we gaan carnaval vieren!
    En er wordt zelfs een tafeltje gereserveerd bij een pizzeria. Gaan we eerst wat eten en daarna feest vieren. Ik zit/zat een beetje met mezelf in de knoop hierom. Ik had al bedacht om de rest van de dag mager te eten zodat ik veel punten over heb voor wat wijntjes. Besides, met weinig eten ben je snel teut, dus dat zijn twee vliegen in 1 klap dacht ik. Tot dus dat pizzeriaplan op tafel kwam. Ik ben nu geneigd om te zeggen: eet lekker wat pizza, geniet van je wijntjesen de dag er na weer vol gas er tegenaan. Maar ik ben zo bang dat de 'flow' ofzo eruit gaat, ik ga namelijk echt lekker en ik ben nog niet eerder zo gemotiveerd geweest. Lastig hoor ;)

En dan staat er voor woensdag nog een etentje bij de wok gepland, voor eind februari weer een etentje en in maart een weekendje weg. Pffff!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hier 2 foto's, 2-eiig dus ;)

Bijgevoegde bestanden:

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nou, verjaardag overleefd!!
    Geen gebak gehad, en maar één handje m&ms en een paar olijfjes! totaal maar drie punten dus ben helemaal blij :)
    Vandaag nog zes punten over (komt door mijn, niet genomen ontbijt) ff kijken of ik daar nog iets voor ga nemen of het zo maar laat.

Noonoo:
    Je hebt 47 extra weekpunten hé? die mag je heus wel eens een keer opmaken. Kijk gewoon van tevoren hoeveel pizza en wijntjes je voor die punten mag hebben. En zoals je zelf al zei, zondigen moet gewoon een keer kunnen hoor! En als je gewoon binnen je weekextra blijft moet je zelfs nog wat afvallen ook! :)
    Maar ik snap wat je bedoeld hoor, wij gaan half februari een weekje op wintersport met mijn familie... en een weekje met mijn familie betekend over het algemeen een vreetfestijn... :) Vorig jaar ben ik ook 12 kg afgevallen (met shakes toen) en toen is inderdaad op de wintersport de flow er ook uit geraakt..... daarna dus ook niet meer aan het dieten geweest met dit gewicht als resultaat... Ik ben daar dus ook weer héél bang voor, dat ik me niet kan inhouden en dan na die week zoiets heb van, laat maar weer....

toekomstige mam:
    Kan? haha, moest vast nog wat achter ;)

Bezigbijtje:
    Duidelijk een twee-eiige tweeling, wat een mooie meiden heb je zeg!!

Deel Deze Pagina