Je hebt helemaal gelijk Blike. Ik had nog bedacht dat als ik de kracht kan vinden om maar de helft van de pizza op te eten en er een salade bij bestel, de schade hopelijk nog meer beperkt blijft. Maar voor jou ook wel herkenbaar dus... Wat er bij jou is gebeurd na de wintersport is precies mijn angst. We zullen het maar gewoon moeten doen he? Mijn menu van vandaag: O: boterham met light salami, rijstwafel en een beschuit met pindakaas T: niks (zucht...) L: twee boterhammen met haring in tomatensaus en een boterham met pindakaas T: worteltjes ofzo, die moeten nog op L: krieltjes, broccoli en een zalmburger Iedereen succes vandaag!
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht, dank je! Ik heb gelijk even op de menukaart gekeken en de beste keuze is een pasta met tomatensaus; 1 portie a 13 punten. Dat klinkt me beter in de oren, is qua punten bijna een gewone avondmaaltijd. Een pizza is natuurlijk wel veel lekkerder, maar zoals het gezegde luidt: niets smaakt zo lekker als slank zijn voelt. En daar hou ik me maar aan vast!
Ik leef nog hoor. Je hebt toch 49 week extra?? Hier nog niet 1x aangekomen hihi. Ik vindt het wel jammer dat niet alles erop staat. Zo kon ik geen stoofperen vinden dus jammer...
Rustig hier zeg!! mamarianne: Dat vind ik ook wel jammer, vind trouwens dat héél veel producten er niet in staan. Winkel zelf het meest bij de jumbo maar ben daar nog nooit één product van tegengekomen. Dat valt me wel erg tegen van het programma hoor.... noonoo: Heb die salami ook gekocht, heerlijk zeg
Wat voor producten missen jullie zoal dan? Ik mis tot nu toe alleen de visfriet, maar die heb ik voor het gemak maar gerekend als kibbeling. Verder kan ik vaak wel alles vinden... Vandaag een vrije dag. Ik bedenk me net dat ik die voorheen altijd vulde met lekkere dingen. Dan ging ik naar de supermarkt en kocht bv. pindarotsjes en blokjes kaas (echt schaamteloos ook) en dan installeerde ik me thuis op de bank met al dat lekkers en ging ik documentaires kijken ofzo... Maar nu dus niet meer! Ik ga zometeen even de stad in en nagellakjes ofzo kopen ipv pindarotsjes Mijn eten van vandaag: O: twee boterhammen met light salami (ja lekker he Blike ) en kaas. Gelijk maar een banaan genomen omdat het er anders weer niet van komt. L: twee boterhammen met pindakaas en runderrookvlees T: overige worteltjes, misschien nog een rijstwafel D: penne met spinazie, gehakt en paturain Nog 7 punten over, ik denk dat ik in ieder geval m'n lunch wat uitgebreider maak.
Hoi dames Ik zit in een ander topic met BLIKE en die tipte me over dit topic Ik ben zelf ook vanaf 3 jan begonnen met ww Zonder begeleiding, met het oude boekje van een vriendin! En ben vanaf die datum al -5.2 kilo afgevallen! (vanaf de geboorte van mijn zoontje in totaal nu al -27 kilo!!!) En ik wil er nog minimaal 15 kilo af! Ga even wat dingetjes terug lezen! Leuk om te zien dat er vele met ww bezig zijn en het al het nodige resultaat oplevert! Succes iedereen!
Noamy, goed bezig al! Ik had vanmiddag een knakmomentje... Ik voelde 'm aankomen en heb er aan toegegeven. Gelukkig geen dingen als chips ofzo, maar wel een plak kaas en twee beschuitjes met pindakaas en hagelslag. Ik denk geen man overboord, maar toch. En het ging heel bewust hoor, ik werkte het niet gedachteloos naar binnen, maar had er enorm veel zin in en besloot met m'n volle verstand om er aan toe te geven. Nou ja... Jammer, maar het is gebeurd en ik kan er nu niks meer aan doen.
Ja dat zei je inderdaad. Maar die zijn wel gewoon 0 punten toch? Ik heb ook nog wel even gekeken, maar kon ze ook niet vinden en ook niet onder peer o.i.d. he... Hoe gaat het verder bij jou? Heb een deel van m'n avondeten laten staan om m'n cravingmoment van vanmiddag goed te maken. Na die twee beschuiten en kaas had ik toch al niet zo'n trek meer Ik ben nu 1 punt over de schreef gegaan, valt weer mee dus.
Hee dames, Vandaag zo ziek als een hond.... pff griepje. Helaas slaat dat nou nooit eens op mijn eetlust... had juist trek in zoete, slechte dingen maar heb me goed kunnen inhouden. Hopelijk voel ik me morgen wat fitter. Naomy: Welkom!! Noonoo: ohh vervelend zeg, zo'n knakmomentje... ik ken het wel. Gelukkig viel de schade mee! Denk trouwens dat er in stoofperen wel heel veel cal zitten omdat het is gestoofd in suiker hé?
Oh kijk daar ga ik al. Ik ril van stoofperen dus ik heb er de ballen verstand van Ik dacht dat je die dingen gewoon vers als een soort echte peer kocht in de supermarkt en dan zelf aan de slag gaan met suiker en kaneel ofzo? Ik dacht dan dat je evt. die suiker kon vervangen voor zoetstof of anders helemaal weg laten. Of zeg ik nu iets heel stoms? Beterschap trouwens!
@blike thanks!! en beterschap! bij mij werkt ziek zijn helaas ook niet op mijn eetlust...blijf altijd trek houden!!!!! @noonoo dank je wel!!! en soms een keer wat extra's mag he! en je hebt iig geen zak chips tevoorschijn getoverd en opgegeten! ik moet zeggen na alle 100 pogingen die ik afg jaar heb gedaan om af te vallen vergaat t me nu goed af! heb weinig snaai momentjes en zin in iets lekkers! maar heb nu mn onge en vaak heb ik dan echt vreetbuien!!!!!!!! hoop nu van niet!
@blike1987 Beterschap! Bij mij heeft het ook nooit invloed op mijn eetlust haha. @Noamy Goed bezig zeg! Dan heb ik nog een lange weg te gaan.. Ik heb vandaag weer mijn weegdag gehad. Eerste week ging ik natuurlijk heel hard, nu maar 0,5kg minder. In totaal sta ik op -2.4kg in twee weken tijd, dus ben nog wel tevreden Ik merk ook dat het steeds makkelijker gaat allemaal. Ook het koken 's avonds. Vind het echt leuk om wat gezonder te koken zonder de pakjes. Ik geniet veel meer van mijn eten. Merk ook dat ik in de avonden ook geen moeite heb om niet te snoepen of zo. Heb gewoon helemaal geen trek in iets dan. Fijn dag all!
@mamag dank je wel! ik was voor mijn zwangerschap al weer heel dik geworden en in de zw ongeveer 17 kilo aangekomen ik woog de dag van de bevalling *schaam* 117 kilo!!!!! de kilo's naar de 95 kilo gingen redelijk vlot zonder al te veel moeite eraf! maar erna was het meer dan n jaar drama! bleef hangen en lukte me telkens niet te lijnen! nu gelukkig wel sinds begin jan!!!!! en heb ook nog n behoorlijke weg te gaan hoor! maar het gaat ons allemaal lukken!!!!!! ik wil er nu nog minimaal 15 kilo af! maar het liefst nu nog 20! ik zit nu op de 90.1 kilo en hoop zo dat ik na deze week het cijfer 8 (dus de 80 kilo)eens op de weegschaal ga zien!!!! die heb ik lang niet voorbij zien komen! en je moet maar zo denken je hebt er maar weer 0.5 kg af! die zijn er iig niet bij gekomen!!!! elk onsje is er 1! en daar kunnen we maar mooi trots op zijn vind ik!
Jawel maar dan moet je wel weten wat er door gegaan is als je op het werk eet. Suiker en kaneel moet je wel rekenen denk ik?? Ik was 0,6 aangekomen. Vast door de patat van zondag op het werk :S Volgende x hopelijk weer lichter.
MamaG: goed bezig! En alle kleine beetjes helpen he! Mama Rianne: jammer, maar volgende week weer beter. Je weet in elk geval waar het waarschijnlijk door komt... stiekem vind ik het wel gek dat je van patat gelijk zoveel aankomt. Zo durf ik helemaal nooit meer een patatje te eten. Of had je je weekpunten al aangesproken? Mijn menu van vandaag: O1: beschuitje jam O2: bakje Optimel kwark met cornflakes (en ik zat vol! wow...) T: 3 mandarijnen L: drie boterhammen met light salami, pindakaas en runderrookvlees. En een rauwkostsalade met een theelepeltje zonnebloempitjes voor de smaak. T: appel en een banaan D: wokken Zometeen dus wokken. Ik hoop dat ze tilapia hebben, dan neem ik dat en anders een stukje zalm. Verder veel groente en ik mag 2 stuks sushi heb ik afgesproken met mezelf. Dan hou ik nog een paar punten over dus ter plekke kan ik nog besluiten om iets extra's te nemen... Wish me luck ladies, ik hoop dat ik sterk genoeg ben want ik vind bami, foe yong hai, loempiaatjes, nasi, stokbroodjes e.d. zoooo lekker!
Haha nou ik heb aardig opgeschept en er zat zout op. Week punten nog nooit aan gezeten.. Hoorde gister dat je die dus moet gebruiken...niet elke dag maar ze zijn er niet voor niks natuurlijk. Eigen schuld dikke bult....
Oh echt ja, moet je die gebruiken? Ik heb er misschien een keer eentje gebruikt, verder ook niet... Nou ja, carnaval komt er aan, ik gok dat ik het dan ruimschoots inhaal Wokken ging best goed. Ik denk dat ik binnen mijn punten ben gebleven, anders misschien iets er over heen. Ik heb gegeten: Sushirolletje, tomaat, plakje mozzarella, stokbroodje Pangafiletje (echt minder dan 120gr wat in de app staat), broccoli en sperzieboontjes Gemengde groentes uit de wok Sushirolletje, roggebroodje met haring (echt ienieminiehapjes allemaal), plakje parmaham, stokbroodje Gemengd vers fruit, klein stukje brownie en een lange vinger voor de helft in gesmolten chocolade gedoopt (whiii ) Ik heb 5 keer gelopen dus. Het lijkt veel, maar het waren steeds maar kleine beetjes en we hebben er 2,5uur over gedaan. Toen ik de pangafilet en sushi had ingevoerd in de app had ik nog 10 punten over. Ik heb net alles ingevoerd en speel quitte denk ik. Toch denk ik wel dat het iets doet met afvallen deze week...