goed zeg dames! goed noonoo dat je ook tijdens het uit eten zo aan je ww dieet kunt houden! ik had idd ook al eens gehoord dat je je extra punten wel op moet maken maar dat het niet elke week hoeft ik doe het zelf om de week en eet dan ook een frietje want ik hou ervan!!!!!! mijn eetpatroon van vandaag o: 2 cracottes met light boursin l:2 boterhammen met light smeerkaas d: gebakken aardappeltjes sla en kipfilet uit de oven heb btw een heerlijke dressing gefabriceerd! klein beetje water met n uitgeknepen citroen met 2 theelepels zoetstof en zout knoflookpoeder en een klein scheutje honing mosterd dressing erdoor!!! jammie en ook niet veel punten! weet iemand of je tijdens je menstruatie ook minder afvalt of zwaarder bent? heb het ook wel eens gehoord dat er tijdens hormoonschommelingen ook weinig met je gewicht gebeurd........???
Haha, ik wist ook niet dat je de weekpunten moest gebruiken, heb dat afgelopen week dus ook niet gedaan. In de eerste week wel en toen natuurlijk meer afgevallen. Misschien moet ik het deze week dan maar ook weer doen haha. En inderdaad alle kleine beetjes helpen, zolang het er nog af gaat, ben ik wel blij. @NooNoo ik krijg door jou gelijk zin in lekker eten @Noamy het gaat ons zeker lukken! We gaan gewoon zo door. Ik moet nog minimaal 20kg... En ze zeggen inderdaad wel dat je tijdens de menstruatie wat zwaarder bent ja.
aha ok! ja ik heb zoals andere hier(zoals ik las) ook last van het dilemma niet te veel op de weegschaal staan! ik sta er ook t liefst elke dag op in de hoop er iets af is! en heb dus nu mn ongie dus dacht miss blijf ik daardoor hangen! maar vanmorgen was er gelukkig weer wat af! *bloos* kon t niet laten.......... ik heb aankomend weekend n verjaardag en n etentje van vrienden dus die extra punten van mij komen er vast wel denk ik pffff
Goeiemorgen allemaal!! Vanmorgen 1,2 kg eraf! Dus ben nu 89,8 totaal -5,2 en eindelijk weer onder die vreselijke 90 Nu op naar de 85, dat is mijn volgende streefdoel. En deze hoop ik voor mijn verjaardag (19 maart) te halen! mamaG: Goed bezig mamarianne: Balen van die 0,6 erbij! moet je echt iedere week die weekpunten opmaken?? en maakt het niet uit waar je ze mee opmaakt?? Noonoo: Goed bezig geweest bij de Wok, dat is het lastigste hé? Gelukkig houd je van vis, dat maakt het allemaal nét ff iets makkelijker. Naomy: Ik heb het zowiezo altijd wat zwaarder in mijn menstruatie. wat meer vreetbuien en wat minder discipline. Ik vind het ook lastig om niet iedere dag op de weegschaal te staan hoor.. maar probeer het toch niet te doen.
wat goed blike!!!!! super!!! we gaan gelijk op ! ik stond er vanmorgen op en ook eindelijk onder de 90 kilo!!!!!! weet je hoe lang ik die 8 van den 80 kilo niet meer heb gezien!!!! haahaa ik zit nu op 89.4! dus al - 5.8!!!!! ja idd ik heb ook last van die vreetbuien! bllgggg maar tot nu toe kan ik me aardig inhouden! hoop dat de ongie maar weer snel over is!
Mag ik ook met jullie kletsen? Ben afgelopen maandag begonnen, dus ben er nog helemaal niet in thuis...misschien dat ik hier wat tips op kan doen...
@ Noamy en Blike1987 Grappig dat jullie gelijk opgaan. Misschien is dat ook wel een extra motivatie voor beide, omdat je dan niet wil onder doen voor de ander @ Nony Welkom! Begin is lastig, maar uiteindelijk wordt het wel makkelijker. Ik begreep er in het begin ook echt helemaal niks van en vroeg me af waar ik aan begonnen was haha, maar nu krijg ik er wel wat meer handigheid in. Dus komt bij jou vast ook goed. En natuurlijk veel succes!!
Nony: Welkom! Ben je met de online versie begonnen? of doe je ook de bijeenkomsten? Hoeveel wil je afvallen? Succes!! FF benieuwd, hoe oud is eigenlijk iedereen?? ik ben 25
@ nony ook welkom ik ben hier ook net pas en wel al vanaf 4 jan bezig met ww ik doe het zonder online en bijeenkomsten ik heb de boekjes en ik tel gewoon mn punten en dat gaat prima! ja @ mamag miss idd wel extra motivatie om samen op te gaan! @blike ik ben 32
Blike wat goed joh! Jij gaat ook wel hard of niet? Ik ben trouwens 27. Nony, welkom! Ik vind dit clubje niet alleen inspirerend, maar ook een stok achter de deur. Ik ben deze week 0,5kg afgevallen. Had natuurlijk liever meer gehad, maar na het etentje van woensdag valt het me niet tegen. Mijn menu van gisteren en vandaag nog even: O1: rijstwafel en wat wortels (zat ik om 6:30 te knagen, maar ze moesten echt op haha) O2: twee boterhammen met pindakaas en runderrookvlees T: banaan en mandarijn L: drie boterhammen met pindakaas, light salami en runderrookvlees. En een gekookt eitje. T: 2 mandarijnen D: kom mosterdsoep en twee pistoletjes met kaas en light salami En vandaag: O: twee rijstwafels met strooikaas en een schaaltje optimel kwark T: niks nog, maar krijg wel trek dus neem zo wel iets L: twee boterhammen met kaas en light salami T: fruit D: ovenschotel met kip, courgette, paprika, tomatenpuree, ui en kaas En nu nog 13 punten over, dus even goed kijken hoe ik die ga herverdelen. Iedereen veel succes vandaag!
goed noonoo -0.5 ik ben blij als ik dat er iedere week af zal hebben! nu in het begin is het hard gegaan bij mij want de 4e ben ik pas echt n maand bezig maar alle kleine beetjes helpen als het er maar af gaat! dit groepje is idd een goeie stok achter de deur !
Hey meiden! Goed bezig allemaal! En bij iedereen weer de nodige onsjes/kilotjes eraf zo te zien. Ik had woesndag mijn weegdag, -0,2...niet veel MAAAAAAR ook ik heb mijn eerste doel bereikt wiehoe! (64,9) De volgende is 61,5 en dan zit ik weer op mijn oude gewicht voordat ik zwanger raakte. Ik ben super blij en mega trots op mezelf. Soms wilde ik er eens een kilo of 2 af, probeerde het dan een week en gaf het dan weer op. Met ww gaat het echt goed. Een soort van mijn hele patroon omgooien bevalt me erg goed! Gisteren mezelf getrakteerd op een overheerlijk stuk witte chocoladetaart, wauw! Het waren de 10 punten dubbel en dwars waard! Vandaag heb ik lekkere muffins (american style) met muisjes gemaakt voor op werk. Moest even langs met mijn binkie, en dan moet er wel wat lekkers mee natuurlijk. En serieus, ik heb niet eens 1 hapje genomen!! Sta versteld van mezelf! Vanavond wel een verjaardag dus dat zullen wel een paar wijntjes worden, maar dat mag, het is ten slotte weekend en mama gaat voor het eerst weer eens op stap, it's been a year! Ik ben trouwens 28! Lijstje van vandaag: O - 2x wasa cracker met kaas en rijstwafel met choco pasta T - niets L - 3x rijstwafel met smeerkaas T - niets A - boontjes, gehaktbal en aardappeltjes Niet al te veel vandaag en ik heb mega honger, dus ga gauw het eten op zetten. Ik ben ik een super goeie bui en wens jullie allemaal een ontzettend fijn, leuk, gezellig en gezond weekend toe!!!
Goedemorgen allemaal, IK heb een via mama en zo.nl een online abbo voor 6 maanden gekregen en moet daar elke 2 weken een blog over schrijven. Toen ik begon was ik 80 kilo echt veel te zwaar, ik zou heel graag weer 65 willen wegen (mijn gewicht voordat ik zwanger werd van mijn eerste die nu alweer 4 is) Maandag is mijn eerste weegmoment, ik heb er niet veel verwachtingen over. Vind die 2 liter water nog best moeilijk dus er zijn dagen dat ik er lang niet aan zit...
hi meiden Jullie gaan goed lees ik! En nieuwe meiden er bij, leuk! Terug van weg geweest! Even een zware week gehad. Mijn kleintje van 7 maanden longontsteking. Momenteel ben ik zelf behoorlijk ziek door griep, koorts en ellende maar ik heb mij de agelopen tijd wel aan het dieet gehouden! Ik heb voor mijzelf een stok achter de deur gezet en een afstreep lijst gemaakt tot aan 24 mei. Ik wil dan op die dag zo veel mogelijk kilo's kwijt zijn (ik ga uit van een kg per week) en mijzelf belonen met nieuwe kleding en naar de kapper. Ik dacht eerst aan eind april maar dat zou maar 10 weken verder zijn en gezien ik na mijn zwangerschap 10 kg ben aangekomen terwijl ik er toen al 15 af wilde hebben voelt het alsof ik met die -10 pas terug bij af ben dus besloten de traktatie na 16 weken te houden (hopelijk dan ook 16 kg verder!) Mijn eetlijstjes heb je momenteel niets aan. Thee, lange vinger en weer thee dus zodra ik weer wat nuttig kan melden kom ik weer kletsen! succes allemaal!
Trwns @leeftijd, 32 @ lynn, ga bijna mee stuiteren van je bericht, hihi! Ook fijn wknd voor jou en lekker genieten van die wijntjes!