De Weight Watchers Club 2013!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ligakoekjuh, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Lynn, gefeliciteerd met het halen van je eerste doel, goed zeg!

Eef, beterschap!

Mijn eetlijstje van vandaag:

O: schaaltje kwark, rijstwafel met vruchtenhagel en een beschuitje pindakaas
    T: niks... We waren op visite en heb de koek maar afgeslagen
    L: twee boterhammen met light salami en kaas
    T: fruit of iets kleins zoals een biscuitje of rijstwafel
    D: ovenfriet, kroket (ook uit de oven) en salade

Fijn weekend allemaal!

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wauw Lynn netjes!!!! EN heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten van die taart!!!

Hier trouwens (net)31
    Weekje op vakantie geweest was heerlijk. Nu laatste daagjes voordat ik echt aan de ww ga beginnen. Woensdag ga ik er voor het eerst heen!

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Menu(plan) van vandaag:

O: twee boterhammen met kaas en runderrookvlees. Gekookt eitje.
    T: paar stukjes meloen en nu een opkikker
    L: boterham met light salami, beschuit met pindakaas, rijstwafel met vruchtenhagel
    T: verjaardag, heb 10 punten over om evt. iets voor te nemen
    D: boerenomelet, afhankelijk van wat ik heb gesnoept op de verjaardag nog een soepje erbij

4. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ok change of plans morgen ga ik voor t eerst baar de bijeenkomst die komt qua planning beter uit dan woensdag!

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Jeeh eerste keer wegen vanmorgen -1.5 het begin is er!!!

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Niet verkeerd nony! Super start!

Charmedknorrie, ben benieuwd wat je van de bijeenkomsten vindt. Doe jij nou ook online er naast?

Noonoo, hoe was de verjaardag? Lekkere dingetjes kunnen nemen?

Is het een idee om lage punten diner opties te geven aan elkaar? Voor een keer dat je een bijzondere middag (verjaardag ofzo) hebt?
    Mijn lage punten opties:
    boerenommelet 5 punten (2xei 1xeiwit, paprika, prei, ham, doperwt en verse kruiden)
    groentesoep 1 punt (zelfgemaakt groente, tomaat of paprika)
    gepofte aardappel met sausje (Half mayo, half kwark, knoflook, zout, verse kruiden) en salade,, punten afhankelijk van portie maar niet veel

Hier nog steeds ziek dus punten tellen heeft geen zin. Eergisteren 0 puntenop een dag, gisteren 5 lange vingers.
    Ik ga vandaag weer wat proberen te eten.
    Vandaag mijn weegdag maar dat heeft ook weinig zin denk ik.

Succes vandaag!

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nony, goed gedaan! Lekker begin zo!

Eef, beterschap maar weer. Je hebt het wel goed te pakken of niet?

Qua lichte maaltijden wil ik nog een maaltijdsalade voor 6 punten er aan toevoegen: 75gr gekookte pasta, half blikje tonijn op water, twee eetlepels paturain light en dit aanvullen met sla (rucolamelange doen wij vaak), paprika, komkommer, tomaat en rode ui. Superlekker en gezond!

Ik heb best gesnoept op de verjaardag, toen ik thuis kwam had ik ook niet echt trek meer. Ik heb alles ingevoerd en speelde quitte als ik m'n avondeten zou skippen. Die boerenomelet heb ik dus niet gehad, maar nog wel een kommetje groentesoep. Twee punten over m'n dagtotaal heen.

Het is duidelijk te merken dat ik er iets makkelijker in wordt. Ik weet niet of dat positief of negatief is.. ;) Gelukkig ben ik nog wel steeds heel gemotiveerd en gefocust op m'n doel.

Mijn menu nog even:

O: twee boterhammen met runderrookvlees en kaas
    T: kweenie...
    L: twee boterhammen met pindakaas en light salami
    T: kweenie...
    D: knoflookaardappeltjes uit de oven, sperzieboontjes (misschien maak ik er lauwwarme chiliboontjes van) en een rundervink.

Nog 8 punten over.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Hier al een halve week ziek dus heb niet veel geschreven en ben hier ook niet veel geweest....ben benieuwd of ik vd week nog afgevallen ben....
    Vandaag nog dagje thuis met de kids die ook ng ziek zijn...blegh rot griep

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Eef jij ook al ziek? Beterschap!! Ik kan wel gewoon eten...jij niet? Das dan wel weer een voordeel me afvallen;) nee joh dat zo er als je beter bent vaak zo wer aan...dus wegen heeft denk ik niet zoveel zin..anders is de week erop weer zo teleurstellend...

10. eef80

eef80 Niet meer actief

@linda Ook die rot griep joh? Ik ben nu al een week ziek, bleh! Ik kan dan weer wel en dan weer niet eten. Net toch op de weegschaal gestaan maar er is maar 1 kg vanaf sinds een week. Dat is toch ook wonderlijk?! Had meerdere kilo's verwacht door het ziek zijn en niet eten.
    Ik hoest nu de longen uit mijn lijf. Als ik ga liggen voel ik het slijm bij mijn longen sijpelen :(
    Beterschap! Hoop dat je snel opknapt!

@noonoo, ik merk ook datik door de weken gemakkelijker ben geworden met de punten maar zo,ang je binnen de weekextra's blijft is het volgens mij alleen maar positief. Dan houd je het langer vol!

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden,, maak net een paar foute keuzes!! :$

Ik heb dagen niet gegeten en nu kwam mijn man met een (biologische) brownie aan. Nou,,iets zoets wilde ik wel proberen. Mijn smaak wilde niets maar dat was wel lekker!
    Daarna nog even een 'gezonde' biologische yoghurt. Een hele kom vol.

En nu dacht ik maar even mijn punten op te zoeken en weer bij te gaan houden na dagen 'vasten' Schrik ik mij rot!!!!!
    Brownie 11 punten :cool: en de yoghurt..... 10 punten :( :$ :$ (echt precies uitgerekend met het label)
    Nou,,,, dat wordt vanavond een groentesoepje,,, of een ommelet,,,,of een maaltijdsalade.
    Stom van mijzelf zeg!!!! :)

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ben 32....

13. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Eef80: Ik heb een combipas dus ik ga idd naar de cursus maar gebruik verder de @ssistent en de app.
    Beterschap!

@NooNoo lekker genoten op de verjaardag dus moet ook kunnen toch`!

@Linda ook al ziek Beterschap!

Hier vanavond voor het eerst naar de bijeenkomst geweest. Mijn startgewicht was 107,9 aaaaahhhh blijft toch echt veel te veel hoor. Mijn eerste doel wordt 5% dus 102,9. Ik mag door de borstvoeding wel bizar veel punten! 52!!!!!!!! Ben benieuwd of ik dan wel wat afval. Zonder de borstvoeding zou het 38 zijn.

14. eef80

eef80 Niet meer actief

charmedknorrie, ik heb je blog gelezen, wat leuk! En wat goed datje de eerste meeting er op hebt zitten. Het begin is er!
    Ik heb besloten ook opener te zijn over mijn gewicht.
    Ik begon op 1 januari met 102 kg (bij lengte 1.71)
    Ik weeg nu 98 kg
    In eerste instantie ga ik voor de 80 kg. Nog liever zou ik gaan voor de 73 maar ik wil met de tijd kijken of mijn velletje nou ook nog die kilo's willen. Ik zie wel eens veloverschot op tv en dan zou ik toch liever iets voller zijn dan dat.
    Dus we zitten qua gewicht en de weg er naar toe een beetje in het zelfde schuitje!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Kom me ook weer eens melden :)

Op de één of andere manier zijn de weekenden bij mij altijd lastig, vrijdagavond lekker een borreltje gedronken met wat zoutjes samen met mijn vriend.
    Zaterdagochtend even de stad ingeweest en bij een restaurantje een heeeerlijke brownie gegeten. Zaterdagavond bij mijn schoonzusje spelletjes gedaan (met de nodige versnaperingen) en zondagmiddag naar mijn ouders toegeweest... en ja.. ook daar kwam chips op tafel.... pfffff.... En dat is nou juist mijn grootste valkuil... die chips.... De hele week kan ik sterk zijn en me gewoon supergoed inhouden en dan verpest ik het in het weekend met al dat lekkers.
    Nouja, nu nog even goed mijn best doen en kijken wat de weegschaal er donderdagochtend van zegt.

Nieuwe meiden:
    Welkom!

Charmedknorrie:
    Was het een beetje nuttig? de bijeenkomst?

eef:
    Schrikken soms hé? Van hoeveel punten iets eigenlijk is! :O

Noonoo:
    Jij bent ook goed bezig... ik merk ook dat ik wat makkelijker wordt.. is niet goed. moet de touwtjes weer wat aantrekken..

Kijken jullie trouwens ook Obese??

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hellow ladies

ook weer even melden!

ik heb mijn eerste zwakte afgelopen weekend gehad
    dus ook n verjaardag........
    pfff
    twee barra's(voor de niet kenners een soort van hartige donut surinaamse lekkernij)
    en erna kwam vriendlief met t idee niet te koken maar lekker n frietje te halen!
    ach ja!
    toen was ik weer n halve kilo aangekomen zaterdag! maar nu is hij er gelukkig weer vanaf!
    maar toch zonde anders was ik nu n halve kilo extra afgevallen pfffffffffff
    en idd blike die weekenden......
    maja de volgende verjaardag is aankomend weekend alweer dus hopelijk kan ik me dan inhouden en dan ben je ook afhankelijk van wat er gegkookt word he
    best moeilijk!

eigenlijk @ alle dames!
    goed dat er bij jullie allemaal al afgevallen zijn hoor! super!

en de zieke dames beterschap!!!!!

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Charmedknorrie: das wel veel ja, wow! Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan met zoveel punten.

Eef: gelukkig kwam je er op tijd achter hoeveel punten de brownie en yoghurt waren, kon je er nog een beetje op inspelen. Wat is het uiteindelijk geworden?

Blike, de weekenden zijn hier lastig als we een verjaardag ofzo hebben. Dan 'gun' ik mezelf meer dan zou moeten en zonder vind ik mezelf zo zielig... ;) :D dan zit ik het helemaal goed te praten voor mezelf: ach kom op, het mag heus wel een keer, geniet er maar lekker van en morgen weer strak er langs! En dan eenmaal thuis een spijt! Ik heb dus nog wel het een en ander te leren ;)

Noamy, vanwege bovenstaande kan ik jou dus ook niet echt tips geven :) Ik hou er alleen vooraf een beetje rekening mee door licht te ontbijten en lunchen, maar eenmaal daar ga ik alsnog over de schreef. Het is ook allemaal zo lekker he? Haha!

Mijn menuutje van vandaag:

O1: beschuitje met jam
    O2: kwark met cornflakes en een appel
    T: banaan
    L: drie boterhammen met runderrookvlees, pindakaas en light salami. Gekookt eitje en een glas Optimel.
    T: appel en twee lolly's (ooooh :p)
    D: 1,5 gevulde puntpaprika's en wat rauwe worteltjes

Nog 3 punten over. Ben geneigd ze te laten staan, ik weet echt dat ze op moeten, maar ik heb het gevoel dat ik dit weekend nog moet compenseren ;) :)

18. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ben dus duidelijk niet de enige die ziek is geweest.
    Ben nu sinds vrijdag ziek en nog niet helemaal beter :s
    Heb wel geprobeerd om toch een beetje op mijn punten te letten en is aardig gelukt...
    Vandaag mijn weegdag en deze week -1.7kg. In totaal na 3 weken zit ik nu op -4.1kg, dus ben helemaal blij :D
    Ik ga gewoon lekker zo door...

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mamaG:
    Wauw! jij hebt een goeie week gehad! 1,7!! goed hoor :)

Noonoo:
    Heb je je puntjes nog opgemaakt?

Naomy:
    Toch proberen wat minder te wegen meid ;) dan had je die halve kilo erbij niet eens gemerkt. Gelukkig is hij er weer af ;) :p

Vanmorgen even lekker een schoonmaakdochtendje gehouden en boven lekker alles gepoetst. Normaal gaat mijn zoontje smiddags naar de opvang maar omdat wij vanavond naar het Nederlands elftal gaan heb ik vrijgevraagd. En Nick gaat vanmiddag en vannacht lekker naar zijn opa en oma. Heerlijk zeg! zo'n vrij ochtendje.
    Ben wel benieuwd wat ik vanavond ga eten. Moeten daar in het stadion wat eten... zal wel een patatje worden vrees ik :S

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

MamaG, balen dat je ook ziek bent! Het zijn pittige virussen die de ronde doen! Hier sinds vorige week donderdag ziek en ook nog steeds niet opgeknapt. Beterschap! En gefeli met je -1,7!

Blike, lekker genieten van dat patatje vanavond. Moet een keer kunnen toch? En je gaat verder zo lekker!

Naomy, ik heb ook de vervelende gewoonte om vaker op de weegschaalte gaan staan maar het kan frustrerend zijn. Bij mij kan het soms ook op de een of andere dag een kilo schelen!

Charmedknorrie, 52 puntenis idd veel zeg!! Maar lekker van genieten en kijken wat er gebeurt met de weegschaal.:) Ze weten vast wat ze doen!

@obese, nog niet gezien maar ben het wel van plan te volgen!

Eetlijstje vandaag:
    o: 2 rijstwafels appelstroop
    t: appel
    L: 2 boterhammen met gebakken ei
    T: appel en koffie verkeerd
    D: aardappelballetjes uit de oven, stukje hamburger, brocoli
    T: mexicaantjes ;)

Succes vandaag!

Deel Deze Pagina