De Weight Watchers Club 2013!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ligakoekjuh, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    MamaG: goed joh!! Mooi resultaat al :)

Blike, lekker genieten van je patatje. Als het kan nu alvast een beetje compenseren en anders misschien geen hele portie? Ik heb m'n punten trouwens niet meer opgemaakt ;)

Eef, wat zijn mexicaantjes?

Mijn menu:

O1: rijstwafel met vruchtenhagel
    O2: twee boterhammen met runderrookvlees en light salami
    T: bakje meloen en een lolly
    L: twee boterhammen met runderrookvlees, light salami en wat rauwkost. En een plakje roggebrood met haring.
    T: heb nog een peer en appel liggen
    D: pasta met verse tomaten-groentesaus

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Noonoo, mexicaantjes zijn heeeeeerlijke zoutjes met redelijk weinig punten ;) Van die zoutjes waar je geen gnoeg van krijgt :)

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    @Blike1987 Ja, idd een hele goede week, stond ook echt met een big smile op de weegschaal haha.
    Geniet maar lekker van je patatjes vanavond en natuurlijk van de wedstrijd en morgen van je vrije ochtendje;) En dan morgen gewoon weer lekker gezond doen haha.

@NooNoo Thanks!

@ Eef80 Jij ook nog beterschap! Ik ben er echt wel klaar mee inmiddels hoor pff.

@Charmedknorrie Dat zijn inderdaad veel punten zeg. Ik ben al blij als ik die van mij op krijg haha. Maar het zal vast wel goed komen :)

@Noamy Haha, misschien ook een idee om de batterij er uit te laten halen, hier werkte dat wel ;)

Trouwens, dit was ook nog eens een mijlpaal vandaag voor mij. Ik ben namelijk 3 weken geleden begonnen met 103kg:$ pff, echt veel te veel en nu zit ik dus op 98.9, dus onder 100! Jeejjj!

4. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo de eerste twee dagen zijn om. En als ik op deze manier ook daadwerkelijk ga afvallen wordt het een eitje (en zou ik daar bijna extra lang om borstvoeding blijven geven hahahaha) al merk ik wel direct dat ik toch wel een heel fout eetpatroon had aangewend. Vooral omdat ik nu geconfronteerd wordt met wat ik in mijn mond steek en ik merk da tik normaal toch wel erg makkelijk een koekje of een chocolaatje pakte. En ik merk dat ik veel te weinig dronk. Ik probeer me nu ook echt aan de fit formules te houden qua water, vetten, groente/fruit en calcium. Maar tot nu toe gaat het goed (ach het zijn pas de eerste twee dagen)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    +0,5 :(

Ach, had het kunnen verwachten. Volledig mijn eigen schuld. Weet precies waar het fout is gegaan... Nu weer volledig streng deze week en dan deze week die 0,5 even dik gaan compenseren!!!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ik heb gister weegmoment gehad en 0,6 ons afgevallen deze week.

Ik heb net mijn doel niet gehaald van 5 kilo in 5 weken. Ik ben nu 4.9 kilo afgevallen..

Ik ben nog steeds gestopt met roken. Alleen met de stoelgang gaat het niet zo...ga ongeveer 2 x per week...dus dat is wel vervelend...

Nog maar meer water drinken,...

MammaG JEETJE WAT GOED!!!gefeliciteerd -1,7 kg!!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Met mij gaat het trouwens weer wat beter, alleen mijn jongste had vanmorgen nog 40.1 koorts :( ben ook wel klaar met die rot griep...

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Balen blike! Je ging juist zo lekker! Kop op! Volgende week beter!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Linda, fijn dat hetwatbeter gaat en jammer van het net nietbehalen van je doel! Wel bijna!

Hier ook nog steeds niet lekker. Het gaat iets beter maar die rot griep heb ik nu al dik een week! Mijn zointje nogsteeds niet helemaal lekker en mijn dochter die twee weken terug z beroerd was en een week beter,gaat nu weer mee doen! Pffffff....ook echt klaar met die griep!!

Mijn eetlijstje vandaag:
    O: rijstwafel appelstroop (altijd hetzelfde maar ik lekker makkelijk)
    T:appel
    L: brood met salami en filet american (zei de praktisch vegetarier :))
    T: koffie verkeerd met koekje
    D: balletje gehakt met salade

Ik eet normaal bijna geen vlees maar heb er nu zo'n behoefte aan :) . Misschien omdat ik ziek ben/ geweest? Verder maar wat aanvullende vitamine tabletten.
    Ik ben al moe voordat de ochtend voorbij is, bah!

succes vandaag

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Charmedknorrie, fijn he dat het eigenlijk zo goed vol te houden is. Ik vind dat nog steeds wel, vooral door de week.

Linda, toch goed gedaan hoor! Uiteindelijk gaat het ook langzamer he... ik heb het gevoel dat ik dat punt ook bereikt heb. Wel jammer, want 1kg+ per week is toch wel het leukste ;)

Blike, jammer meid! Hopelijk vind je de motivatie om het weer goed op te pakken zodat er volgende week weer een mooi resultaat te zien is. Heb je gisteren trouwens nog dat patatje gehad en zou het dan geen vocht kunnen zijn?

Eef, lekker hoor! Salami, filet, gehakt... dat zijn wel net de dingen die ik ook graag lust :)

Mijn menu van vandaag:

O1: beschuit met vruchtenhagel
    O2: twee boterhammen met kipfilet en pindakaas
    T: banaan
    L: drie boterhammen met kipfilet en pindakaas en een gekookt ei
    T: ik heb nog een appel, peer en wortels bij me...
    D: gepofte aardappel met yoghurt-knoflooksaus, bloemkool met kerriesaus en een tartaartje

Morgen weer wegen. Ik zou mezelf niet zijn als ik vandaag niet al had gewogen en zoals ik al eerder zei: het is echt gedaan met de kilo's... vanaf nu gaat het in grammen.

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @ blike jammer meis maar ik het hetzelfde! er was door het weekend wat bij en dat si er wel af maar blijf nu hangen! pfffff
    sta ook te vaak op die rotweegschaal maar kan t niet laten!
    vreselijk!!!!!!

@noonoo elk grammetje is er ook een he! als het er maar af gaat!!!!!!!

@eef beterschap!
    ik ben ook 2 weken echt heeeel erg ziek geweest en heb nu bijna n maand later ook nog steeds vaak savonds t idee dat ik weer ziek ga worden pffff
    hoeveel punten eet jij per dag?volgens mij weinig of niet?

@linda! jeej!!!!! weer wat eraf!

goed van jou mamag!!!!!

mijn eten vandaag
    o:2 croccot'jes met kipgehakt
    l: 2 sneetjes brood met kipfilet en smeerkaas
    t: banaan
    d: kippensoep met pistolet kaas/tomaat uit de oven

ik heb gister indische sotosoep met de daarbijhorende gerechtjes gegeten
    weet niet of iemand dit gerecht kent maar dat is dus een soort van kippensoep die je eet met rijst,bieslook,selderij,tauge,spitskool, gebakken uitjes,gebakken stukjes kipfilet,en gekookt eitje
    miss stomme vraag maar moet ik dan alles apart berekenen???!!! of weet eimand wat je totaal kan rekenen voor dit gerecht?
    ik doe niks online of iets dus kan t niet anders opzoeken dan in mn ww boekje! en dara staat het niet in!

12. eef80

eef80 Niet meer actief

@noamy, valt wel mee met weinig punten hoor! Ik heb er juist veel omdat ik lood weeg :D. 35 stuks of 34 inmiddels.... weet t even niet zeker!
    Maar die boterhammen met salami en die bal gehakt hakt er in hoor! Mijn bal was flink groot en 11 punten :$ en dan gaat t best snel!
    Maar jij hebt vandaag een behoorlijk punten arm plan! Mag jij soms weinig punten?
    Hoop voor je dat je snel écht beter bent. Dat gekwakkel word je ook moe van!

@noonoo Lekker hè?, die gepofte aard met yoghurt knoflook saus! Ook mijn favo!

Ik mag vanavond nog een koffie verkeerd en dan is het opperdepop. Gelukkig! Kan de laatste tijd mijn punten niet op (luxe probleem ;))

Verder vanmiddag even naar de HA geweest en ik heb bronchitis (overblijfsel van die zware griep) en nu medicijnen gekregen voor ontstoken luchtwegen. Heel blij mee! Hopelijk nu bergopwaards!

Fijne avond nog en tot morgen!

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ja heerlijk inderdaad die aardappel. Ik kon alleen krap aan een kwart op! Ik had al zoveel bloemkool gegeten dat ik vol zat. Nou ja, nu heb ik nog 3 punten over dus ;)
    Een bal gehakt vind ik ook zum smullen en wat je zegt, behoorlijk aan de punten! Die heb ik er altijd wel graag voor over, ik maak er echt ruimte voor en neem dan een lekkere grote bal :D

Trouwens, die Mexicaantjes, hoeveel punten zijn die? Ik snack nu weleens zoute sticks of snack a jacks en ik vind iets anders ook wel een keer lekker...

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @eef ja gister was het even niet anders met de punten
    ik probeer overdag goed erop te letten zodat ik savonds 'normaal' avondeten kan nuttigen!
    want vind het dan moeilijk om erg rekening te houden met man en kind! ahahahaa
    maar omdat donderdag mijn mannetje en kind vaak laat thuis zijn(zoontje bij schoonmoeder en haalt vriend uit werk op) en ik de boodschapjes uit het werk had gedaan waren we tegelijk thuis en hadden we voor iets makkelijks gekozen!
    ahhaahahaa
    en had nog wel 3x koffie gedronken waarvoor ik voor de melk die erin zit ook nog wat extra moest rekenen!

jouw punten leken zo weinig !!!! ahahahaha
    moet ook zeggen dat ik het soms ook niet meer opschrijf hoor
    lui he!

vandaag
    o: 2 cracottes met kipgehakt
    t; koffie met melk en zoetjes
    l: 1x brood met rookvlees en 4x cracottes met philedelphia light,smeerkaas en selleriesalade
    d: pasta ovenschotel met hamblokjes

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Opschrijven, dat doe ik echt elke dag braaf! De vorige keer (eh keren ;)) deed ik dat na een tijdje ook niet meer met als gevolg dat ik uiteindelijk niet meer gefocust was en et voilà; weer een mislukte dieetpoging ;)

Vanochtend gewogen: deze week 0,8 er af! Meer dan ik had verwacht, minder dan ik had gehoopt (natuurlijk haha!)

Mijn menu:

O: Optimel kwark met cornflakes
    T: fruit
    L: twee boterhammen met kaas en kipfilet en een beschuit vruchtenhagel
    T: fruit again
    D: krieltjes, broccoli en een kipschnitzel

Nog 8 punten over, eens kijken wat ik daar mee zal doen...
    Iedereen succes vandaag!

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja moet idd blijven schrijven om gemotiveerd te blijven pfffff
    het is soms ook zo n werk! en kan niet alles wat ik eet vinden in het boekje dus schrijf ik maar wat op wat ik vergelijkbaar vind maar wellicht niet juist is!!

goed man bijna n kilo eraf
    ik ga proberen om me pas weer zondag te wegen
    das best moeilijk!!!! ben geopsedeerd door dat ding!!!! verschrikkelijk!
    kreeg gister wel een eerste compliment van iemand die het zag!
    heel voorzichtig(en nog een mannelijke collega ook!0 ben je afgevallen!!!!
    super leuk!

iedereen idd weer succes vandaag
    en het aankomende weekend!
    weekend altijd weer even wat lastiger dan door de week vind ik persoonlijk!

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik zie een WW topic langskomen... ik ben al een dik jaar bezig.

Ben op 2 januari 2012 begonnen en inmiddels 27 kilo kwijt, ik heb gemerkt dat WW soms te weinig voor me is, ik MOET dan echt alle week en sportpunten opmaken en mijn punten op stabiliseren zetten om af te vallen zoals deze week, ik mag 39 punten nu (6 van stabiliseren) ik hoef niet veel meer af te vallen, ik ben 183 cm dus mag al snel wat meer punten dan andere mensen.

Ook mijn vet en spierpercentages zijn goed genoeg dus nu even perfectioneren, wat strakker met sporten en nog 1 maatje kleiner...

Ik doe het alleen online dus een stok achter de deur (zoals met elkaar kletsen) helpt altijd, we hebben ook een facebook pagina om elkaar te steunen.. vind dat erg fijn!

18. Triskele

bij je fruit wat met een puntenwaarde nemen zoals kruidkoekje, zuivel of iets in die trant?? dan verdeel je ze mooi over de dag :)

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hoi triskele ook welkom!
    wat super van al je kilo's!

wat bedoel je met stabiliseren?
    ik doe het namelijk ook op eigen houtje en heb het boekje van mijn vriendin gekregen
    MOET je alle dagpunten en weekpunten opmaken om af te vallen dan?
    ik eet soieso niet altijd mijn extra weekpunten!
    en soms haal ook mn dagpunten van 29 niet!
    ben vanaf 4 jan bezig en nu met ww al 6.5 kilo kwijt ondanks ik dus niet altijd alles op maak!
    en ECHT WEL eens wat extra neem hoor!

20. Triskele

je MOET al je dagpunten opmaken, weekpunten zijn optioneel maar goed "stoute dingen" mogen eigenlijk niet van je normale punten (niet meer dan 10% zeg maar dus als je eens snoept haal je dat van je weekpunten af zeg maar, in het algemeen val je beter af als je wel (een deel) ervan opmaakt en het blijft leuk want je mag gewoon eens een ijsje chocolade of zoiets (dus kan je langer volhouden)

Als je gaat stabiliseren krijg je 6 punten extra die je op MOET eten, vaak zie je dat in het begin mensen dan juist meer gaan afvallen (wel humor toch?)

Je zal in het begin trouwens best afvallen als je je dagpunten niet opmaakt maar je mist de essentie van WW (je gaat crashen) en dan krijg je meer last van jojo effect dus dat wil je niet hebben..

Je kan dan bv kiezen om wat vollere producten te eten (ik eet gewoon 48+ kaas bv) of gewoon een lekkere boterham met pindakaas hihi ik eet geen light ofzo, ja alleen rundvlees ipv varkens e.d. maar dat is meer een smaakkwestie ook..

Ik heb vorige week extra 95!! punten gegeten (sport en weekpunten) ging zelfs de min in, maar ben 1,1 kilo weer kwijt deze week.. het gaat om je verbranding optimaal houden dan kan je met je weekpunten wat spelen zeg maar. die 95 punten waren naast mijn normale 39 dagpunten. Ik weeg nu 85 kilo en ben 183 cm lang, ik hoef nog maar 5 kilo dan ben ik heel happy, zeker als ik dat kan doen met genoeg eten haha

Deel Deze Pagina