ge bloempie ja de vraag is bij mij ook wanneer ik kan testen volgende week zondag of de zondag erna. het is altijd weer spanned. bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook altijd van alles maar toen het echt raak was voelde ik helemaal niks dus ikga voor je duimen meid!
Zucht wachten is echt vervelend.... had vandaag gekke steekjes, dacht misschien innesteling, maar is dat niet te vroeg...?? Over 1,5 week testen, kon ik maar een soort winterslaap houden hihih
misschien heb je je ei wel vroeger gehad dan je denkt dan kan het natuurlijk al wel een innesteling zijn. nog 10 dagen wachten dan weet je het hahaha wat ververvelnd dat wachten ik zal voor je duimen dat die steekjes je innesteling was. ik hoop het voor je meid
nee mijn ei was écht zondagavond 99% zeker... kan de innesteling 5 dagen na de bevruchting?? Nog een vraag he: hoelang zit er tussen gemeenschap en een bevruchting? hoelang doen die gekke zaadcellen er eigenlijk over??? Ik weet dat ze gemiddeld 12 a 24 erover doen om bij de ei te komen, maar dan? hoelang duurt die échte bevruchting???
het was echt raar, heeele lichte menstruatiesteekjes en alsof ik last had van mn darmen... heb t nooit echt zo gevoeld, dus wie weet!!! misschien waren het wel steekjes van de zenuwen gewoon haha
oh dit heb ik afgelopen dinsdag gevoeld en ik denk dat het bij mij eerder mijn ei sprong kan wezen dan een innesteling ik had dit nog nooit gevoeld dus wie weet heb ik nu een natuurlijke ei sprong gehad. een beetje heel raar gevoel vond ik het. hoe weet jij zeker dat je afgelopen zondag een ei sprong hebt gehad?
Ten eerste door het uit te rekenen, daarnaast omdat ik het de afgelopen maanden bij heb gehouden en ook een tijdje ovutesten heb gedaan. En als ik kijk naar symptomen van je eisprong lijken die van zondag meer bij een eisprong als die van vandaag... Oja en afscheiding was duidelijk heeel anders, en na zondag was dat weer weg! Ik hóóp wel dat die zondag was, anders ben ik deze maand te laat geweest... hoe zit het met jou cyclus? heb je weleens ovutesten gedaan?
oke nou dan hoop ik voor je dat een innesteling hebt gehad meid. en dat die blijft plakken zodat je straks een posi test in je handen hebt. dat zou wel super wezen voor je! ja ik heb weel eens ovu testen gedaan maar omdat ik dus pco heb kan ik wel een hsg piek hebben maar dat de ei sprong gewoon niet komt dus daar heb ik niks aan. en als ik wel een ei sprong heb zoals bij onze zoon dan is mijn cyclus maar 29 dagen en niet 34 dagen of langer. ik heb zelfs maanden gehad dat ik "ongi" werd om de zelfde aantal dagen en op dezelfde tijd. dus dat maakt bij mij helemaal niks uit. mijn ei groeit gewoon niet groot genoeg om te springen. hij word niet groter dan 18 mm en bij 19 mm springt ie pas geloof ik. dus ik moet als ik het zeker wil weten gewoon naar de gyn! en dan zien we wel verder ik hooop eigenlijk dat ik deze maand spontaan zwanger word zodat ik het hele gedoe met het ziekenhuis kan overslaan. maar ja ik wil daar niet te veel op hopen ook al doe ik dat wel elke maand weer maar zal er wel niet inzitten!
phoe... ja ik begrijp dat wel ja!! nou ik hoop met je mee!! Tot die tijd dat het onzeker is zou ik gewoon om de dag klussen, meeste kant succes!!!!!!
O ik hoop het ook zo! maargoed de tijd zal het leren. Zit ook een beetje te twijfelen, wanneer ik zal gaan testen. deze zondag of in die week er na. Wat doe jij? Ik ga echt heeeel hard voor je duimen dat het bij jou ook raak mag wezen!
Getest met sensitest en was volgens mij negatief. Twijfel n beetje maar kan niet meer kijken. Heb m Laten vallen en was helemaal pluizig dus weggegooid! Maar zal wel tussen m'n oren zitten dak twijfelde staat op dat je vier dagen voor nod kan testen. Hebben jullie ze wel eens gebruitk voor nod!? Ben stiekem telleurgesteld heb over 3 dagen nod
als ik volgende week nog niet ongi ben zit ik op 28 dagen en ik heb een cyclus van 34 dagen. dus ik denk dat ik nog maar even 2 weken wacht met testen. ik heb als zoveel negatiev testen gehad dat ik het eigenlijk een beetje zonde begin te vinden van mijn geld! hihi. ik denk dat ik dinsdag maar even afwacht bij de gyn dan denk ik er vast niet meer overna en wacht ik gewoon op mijn ongi dankan ik msschien even over iets anders na denken ipv zwanger zijn.
he meid ik kon hier alleen maar postief testen op de dag van nod. en dna nog was mijn streepje altijd erg licht. pas 4 dagen na nod was mijn streep goed te zien. maar heb nog nooit een knal posi test gehad. dus gewoon wachten tot je 1 dag overtijd bent en dan weer testen misschien was je wel te vroeg met testen
Hai sunlight ik was sowieso vroeg ja! Gelukkig zijn die testen goedkoop haha. Morgen die van Kruidvat misschien maar halen liefs
ik had vanmorgen een nega test, helaas. Nu maar wachten op ongi, en anders van de week nog een keertje testen...
Bloempie maar je zit pas 3 dagen voor nod!! Kan nog alle kanten op welke test heb je gedaan? Ik ben nu aant testen!!! Wacht op de uitslag...pffff
Hoi meiden, mag ik hier ook even mijn ei kwijt? Officieel zit ik 4 dagen voor NOD vandaag. Had met mezelf afgesproken zondag op 15DPO pas te gaan testen, want ik ben nu uitgegaan van een LF van 12 dagen, omdat dat vorige maand ook zo was maar als ik uitga van 14 dagen zit ik nu pas 6 dagen voor NOD Ik temp ook en hij is wel enigszins stabiel maar gaat niet echt de hoogte in, als ie hoger wordt ga ik wel testen.. Heb gelukkig nog geen testen in huis gehaald dus de mogelijkheid om te testen is er ook niet. Zit nu wel heel erg te twijfelen of ik er twee zal halen (cb, 10euro voor 2), zodat ik misschien morgen kan testen mocht mijn temp hoger worden. Denken jullie dat dat te vroeg is (3/5 dagen voor NOD)? Aan de andere kant als ik ze koop en mijn temperatuur gaat omlaag heb ik weer 10 euro voor niks uitgegeven..Als ik ze vandaag niet koop dan heb ik pas vrijdagochtend de kans om ze te kopen en kan ik waarschijnlijk pas zondag of maandag testen ivm drukte en niet thuis slapen, ALS ik dan nog niet ongi ben. Heb wel enige klachten maar dat had ik vorige maand ook en ik weet dat het allemaal niets hoeft te zeggen Die laatste week duurt zooooooooo lang!
oe Lottie, spannend, ben benieuwd wat er uit komt! Ja misschien was ik idd te vroeg met testen. Er is nog hoop haha. Gister getest omdat ik een keer een cyclus had van 28 dagen, en 1 van 35 dagen. Dus als ik een cyclus van 28 dagen had, had ik gisteren mijn nod. Ik dacht ook dat ik deze maand mijn ei vroeger had, dus vandaar dat ik gisteren heb getest, maar misschien heb ik 't niet goed gevoeld, en heb ik as zondag wel weer mijn Nod, dus dan kan het nog alle kanten op gaan! Ik duim nog even heel hard! Oja, ik heb getest met kruidvat testen 2 v 5 euro
Ik heb ook 4 dagen voor mijn nod geteste en was niet zwanger. 1 dag na mijn nod weer getest en dus wel zwanger! Gewoon niet te vroeg testen! Bij sensitest kan je heel goedkoop zwangerschaps testen kopen die ook gevoelig zijn. bar