he lottie ik zie dat je op dag 1 van je cyclus zit. ben je toch ongi gewrden? mooi balen meid. dan maar weer op naar de volgende ronde.
bloempie@ je hebt ook wel heel vroeg getest.het kan idd nog alle kanten op. luca@ spannend deze dagen he. ik zou gewoon nog even wachten want het is wel heel vroeg met testen. vier dagen misschien wel zes dagen voor je nod. ik zou gewoon nog even wachten als je dat vol kunt houden. maar de kans dat je posi test is wel klein.
Sunlight vanmiddag zat er donkerrood/bruin in m'n broekie maar daarna niks meer. Beetje vaag, maar ga er maar vanuit dat t mis is. Nu weer 26 dagen wachten op n ei,...of langer
oh das is best vervelend ja. ik had dat afgelopen maand ook. ik was ook maar 2 dagen ongi normaal wel 1 week of 9 dagen. maar nu maar 2 dagen. ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
Voor het eerst weer ong geweest na mk, maar ik zit nu tenminste weer in m'n goede ritme (hoop ik). Dan kan ik tenminste ook de vruchtbare dagen weer berekenen. En dus weer afwachten..
hallo meiden. ik ben naar de gyn geweest gister. nou ja naar een fertaliteits arts. ik had 2 ciestes hoe je het ook maar schrijft. ze zegt dat dit de zwangerschap niet in de weg kan staan en dat het vanzelf weer weggaat maar toch vind ik het raar om dit in mijn lichaam te hebben. ook zei ze dat ze denkt dat ik geen pco heb maar iets anders en daar ben i de naam van kwijt. ik heb namelijk wel een cyclus maar geen ei sprong. ze vond het vreemd dat mijn vorige gyn vertelde dat ik pco heb. nu zitten we dus echt weer in de grote reis naar zwanger worden. het is allemaal wel weer erg spannend. mijn man moet zijn zaad weer inleveren en ik moet weer bloed laten prikken en echos laten doen. ik hoop natuurlijk dat ik een ei sprong heb en mijn man goed zaad. maar dat zal wel niet. dan hoop ik dat het aan mij ligt net zoals vorige keer en niet aan mijn man. want bij een vrouw kun je er meer aan doen dan bij een man. maar stel dat ik afgelopen zaterdag een innesteling heb gehad moest er dan al iets op de echo te zien zijn die ik de dinsdag erna heb gehad?
Sunlight tjee weer spannend dus! Wel vervelend dat je niet weet waar je nu aan toe bent! Kun je niet navragen waarom ze denken dat de cystes geen kwaad kunnen? Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor! Volgens mij hadden ze dan wel verdikt slijmvlies op de echo moeten zien..maar zonder eisprong kan je niet spontaan zwanger worden... Veel succes en sterkte met alles
lottie@ ik weet dat je zonder ei sprong niet spontaan zwanger kunt worden maar misschien heb ik toevallig deze maand wel een spontane ei sprong gehad snap je. ja ik vraag het ook nog even na. maar ze heeft ook gelijk een uitstrijkje gedaan dus misschien wil ze het toch zeker weten!
Sunlight ohhh okee gelukkig wist je dat, want anders valt het zo rauw op je dak! Zou super zijn als je n eisprong hebt gehad! Ik hoop het voor je! Zal duimen, dan hoef je lekker niet verder met al dat gedoe
lottie@ nee dat zou echt super zijn. je hebt het allemaal over voor een kleintje maar als het gewoon spontaan kan komen zou dat natuurlijk wel heel super wezen! ik ben er nu wel rustig onder als ik ongi word dan word er nu wel iets aangedaan de volgende ronde en wie weet de ronde erna een ei sprong! nou ja je mag in ieder geval wel voor me duimen wie weet helpt het en ben ik deze ronde zwanger. de arts zei wel kijk daar is je baaarmoeder slijmvlies dat word elke maand aangemaakt. dus dat dat slijm vlies is dus wel aangemaakt. maar of het nu verdikt is dat weet ik niet. dat heeft ze niet gezegd dus dan zal het waarschijnlijk ook wel niet! nou ja gewoon rustig blijven wachten. geduld dient de mens zeggen ze toch altijd! liefs
Sunlight Ik zal hoe dan ook voor je duimen Als het nu niet lukt, dan hopelijk zsm. Nou, ik zat me te bedenken dat volgens mij je bmslijmvlies sowieso aan het einde van je cyclus dikker wordt. Alleen bij een ongi breekt dat dus weer af en als je zwanger bent niet. Dus dan zou het na je nod nog verdikt moeten zijn. Laat je weten hoe t verder gaat?
oke dus het hoeft dan niet ineens veel dikker te zijn als je zwanger bent? nou dan is er natuurlijk nog hoop. hahaha. ja ik laat zeker weten hoe het verder gaat. ik hoop ook dat ik zsm zwanger ben. vorige keer was ik in 1 keer zwanger met clomid 100 mg dus ik hoop dat dat nu weer zo is en dat ik niet ivf ofzo iets moet maar ja wat moet dat moet. lief dat je voor me gaat duimen!hihi is het bij jou al echt doorgebroken? of nog steeds een beetje vaag? liefs
Het was wel n rare ongi hier. Eerste dag alleen smiddags n beetje en toen snachts ineens aardig wat. Dag erop alweer veeeel minder. Gewoon n lichte ongi denk ik heb monnikspeper besteld, hopelijk vandaag binnen!!! Stop er gewoon mee na m'n ei, want dan mag t nie meer. Hopelijk dan n kortere cyclus
oke nou ik hoop het voor je meid! raar dat je zo weinig ongi bent geweest. misschien is je cyclus nu wel goed
Sunlight Denk niet dat ie zomaar ineens weer normaal is, hij is nu steeds lang geweest ineens. Dus zal niet. Maar hoop dat maandag toch wel mn pillen binnen zijn!! Helaas zijn ze vandaag nog niet gekomen
ja ik hoop ook voor je dat je pillen morgen binnen zijn! nee dat zal ook wel niet dat je cyclus ineens weer normaal is. maar ja ik mag het wel een beetje voor je hopen toch? nou ik moet nog even een weekje wachten voor mijn ongi er is en dan naar het ziekenhuis bloedprikken enzo en dan weet ik gelukkig meer. nou ja dat hoop ik dan maar. was je bij de eerste snel zwanger?
ja idd dat is heel netjes! nou dan maar wachten op je pillen. en dan een kortere cyclus krijgen als dat mag werken natuurlijk.....