Morgen hebben we de 20 weken echo en ik ben ineens zo zenuwachtig! Heb er al een aantal weken naaruit gekeken maar wordt ineens erg bang! We hebben 2 gezonde kindjes en op de 1 of andere manier maak ik me nu ineens zorgen of alles wel goed is. Mijn buik groeit goed, er is volop leven maar toch..... Krijg het gevoel maar niet uit mijn hoofd! Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik eigenlijk al het idee dat dit niet echt was allemaal. Toen we de 12 weken voorbij waren en ik het hartje zag en hoorde kloppen was ik erg opgelucht en voeld ehet allemaal goed. Maar nu die echo dichterbij komt..... Wie herkent dit gevoel en was dat juist ook een teken dat er iets mis was of gewoon de spanning die erbijhoord? Ik heb het nl met de andere twee niet zo erg gehad.
Hallo, Ik had dit niet zo erg, werd wel zenuwachtig onder het onderzoek wist niet dat ze zoveel en zo nadrukkelijk gingen nakijken wel erg mooi.... Veel plezier morgen!
Ik was ook zenuwachtig hoor, een dag van te voren werd het best erg, ruim ervoor niet zoveel last ervan gehad. Het hoort er gewoon bij. Als je de lijst ook bekijkt wat er allemaal goed moet zijn wil je ook wel zenuwachtig worden Bij mij is er iig niks uitgekomen Succes!
Ik was ook redelijk zenuwachtig. En tijdens de echo zelf ook wel. Ze kijken alles zo nauwkeurig dat je haast gaat denken dat ze echt iets vinden wat niet klopt omdat ze er zo lang de tijd voor nemen. Normaal ben ik heel nuchter en een echte optimist maar dit vond ik echt niks. Gelukkig was alles goed. In meeste gevallen gaat het gewoon goed. Ik vond het persoonlijk niet mooi of gaaf om te zien omdat er weinig te zien was ivm uitvergroting. Snap dus heel goed dat je zenuwachtig bent, maar bedenk dat het in meeste gevallen gewoon hartstikke goed gaat en je straks met big smile en een paar leuke echofotootjes naar buiten wandelt! succes!
Ja ik hoop het zo! Bij mijn vorige zwangerschappen helemaal geen last van maar misschien omdat je nu vaak leest wat er mis kan gaan enzo... Het gaat inderdaad vaker goed danfout dus we hopen er het beste van! Gelukkig mag ik eerst werken anders duurt de dag zo lang hahahahah We hebben een afspraak om half 3 maar ik zal het morgen laten weten!
En wat ik ook heel vaak hoor. Als je al 1 of 2 kindjes hebt en je wordt zwanger van ded 2e of derde dat vrouwen dan echt denken: nu weet ik wat ik heb en dat ze gezond zijn, maar tart ik het niet om nu nog een keer zwanger te raken. Dus volgens mij is het heel normaal dat je nu wel nerveus bent Nogmaals succes morgen
ik mag as donderdag en ben ook ontzettend nerveus... Ik heb ook vanaf het begin het idee dat er iets misschien niet goed zit... na de 12 weken echo is het gevoel een beetje weg gegaan, maar nu voor deze echo komt het toch weer terug...... ik hoop dat je een fijne echo hebt gehad en dat alles ok mag zijn! Groetjes
en en ? viel de zenuwen toch mee? hahaha. ben wel benieuwd wat je er van vond , want moet over een dikke week heen.. 8) maar bij anderen te lezen .. is het supergaaf..! de zenuwen zullen erbij mij ook wel zijn hoor ..! ben al nerveus-aangelegd !
hoi hoi, Nou het was helemaal goed! Ik was megazenuwachtig maar toen ik eenmaal op die tafel lag was het verdwenen. Alles zat goed in elkaar, buikje, hartje, hersentjes, armpjes, beentjes enz. Was dus megablij! Was alleen een beetje druk waardor het even duurde sommige beelden goed te kunnen maken. Daarnoa vroeg ik of ze misschien kon zien wat het zou worden maar het bleef met beentjes over elkaar liggen. Uiteindelik deed ZE ze even open.....ja we krijgen weer een meid geweldig!
Supergefeliciteerd! wat fijn he als je hoort dat alles ok lijkt te zijn! bij ons was ook alles goed! en na een dochter krijgen wij nu een zoon! wordt wel ff wennen aan een piemeltje denk ik maar we zijn superblij!