Hallo, Helaas slaat de twijfel weer toe qua namen, We hebben 2 namen in gedachte, maar 100% zeker zijn we niet. die 2 namen zijn Aaron Jesse Namen met de dj klank vinden we ook erg leuk. Namen die al afgevallen zijn : - Jayden - Jason - Joshua - Justin Andere namen met een dj klank zijn welkom
Alle namen op jouw lijstje erg leuk haha! Verder zou Jace ook nog kunnen. Maar van jullie 2 top namen zou ik kiezen voor Jesse, erg leuk!
Wil je Jesse dan ook uitspreken met Dj? Dan zou ik die niet kiezen want ik denk dat veel mensen het op zn Nederlands zullen uitspreken. Anders misschien; Joey Jamie Jaimy Jaivey Jake Jeremy Jace
James! Al vind ik de namen die je hebt ook leuk. Je kan ook kiezen als hij er is . Hebben wij ook gedaan.
Jessy (uitspraak Djessie) . Dan heb je toch Jesse maar dan op z’n Engels uitgesproken Jamie Jonah James Jace Allemaal met Dj-klank uitgesproken... Zit hier wat bij?
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Jesse word dan door ons inderdaad uitgesproken als jessuh dus niet met de dj klank als djessie uitgesproken vinden we zelf wat meer vrouwelijk , maar dat komt misschien ook wel door engelse/amerikaanse series waar vrouwen die naam hebben Helaas zit bij de reacties nog niet echt een naam die we leuker vinden dan de 2 namen die we tot nu toe hebben Dus meer namen zijn welkom