Hallo dames We zitten een beetje in spanning ik moest gister eigenlijk ongeateld worden maar dit is niet gebeurd. Ben nu dus 2 dagen overtijd. Ik heb bijna altijd een cyclus van 29 dagen. Nu heb ik last van een opgeblazen gevoel loop al e dagen met stijve tepels. Morgenvroeg ga ik testen maar wat denken jullie. Ow en even ter info ik gebruik duphaston voor de menstuatie en clomid met metformine om het eitje te stimuleren
oh spannend zeg, ik heb dezelfde symptomen maar mijn menstruatie hoort a.s. vrijdag te komen.. hopelijk niet hihi wat is dat voor medicijn, eitje stimuleren? op recept of kun je bij drogist kopen? ik slik al 3 maanden vitamine b en foliumzuur
Clomid 150mg heb ik via de gynaecoloog. Hopelijk is het na 5 jaar eindelijk gelukt. Mijn lichaam maakt zelf geen eitjes aan en door de clomid gaan ze wel groeien.
Ik heb al veel vaker gehad dat ik ging testen en dan was het negatief en dan werd ik toch even later ongesteld. Maar nooit 2 dagen later. Ik zal het morgen laten weten wat de uitkomst is
Spannend ik ben ook benieuwd. Ik hou het het meestal vol tot NOD maar ook niet langer, knap dat je het zo lang kan volhouden! Succes morgen!!
Nou de test is gedaan maar helaas hij geeft aan niet zwanger. Heb getst met clearblue digitaal. Die lijkt mij aardig precies
Ik ben momenteel op vakantie in kroatie dus denk dat ik geduld moet hebben. Heb alleen nog 3 testen van de action mee maar weet niet of ik die zo goed vertrouw
Ik heb toch maar even de gynaecoloog gebeld. Ik ben namelijk deze cyclus op dag 10 al begonnen met duphaston(ipv dag 15) aangezien ik toen al een eitje had van 19.4mm en volgens de gynaecoloog zorgt de duphaston ervoor dat mijn slijmvlies goed dik blijft. Volgens haar zou de cyclus opzich niks veranderen alleen 5 dagen korter omdat ik 5 dagen eerder ermee ben begonnen. Maar nu geeft de assistent van de gynaecoloog aan dat ik nu juist later als normaal ongesteld wordt omdat ik eerder ben begonnen maar dit lijkt mij erg raar.
Misschien toch een action test doen. Hoor vaker dat je voor de Clear blue digital meer hcg nodig hebt. Dus wat later positief aangeeft. Hoop alsnog voor je dat het wel raak zal zijn. Spannend.