Hallo allen, 2.5 week geleden begon ik met dagenlang heel licht bloedverlies bij 5 weken zwanger, werd na een week iets meer en is nu eindelijk gestopt. Ik heb niets gezien wat ik als vruchtje kon kwalificeren, vorige week vrijdag bleek mijn baarmoeder tijdens een interne echo alweer terug naar niet-zwanger status. Vanaf wanneer zouden jullie zeggen dat ik mijn eisprong weer kan verwachten?
Allereerst wil ik je sterkte wensen! Bij mijn eerste miskraam duurde het dik een maand na bloeden voordat ik weer een eisprong had. Bij mijn tweede miskraam heb ik 3 weken gebloed en kreeg ik kort daar weer mijn ovulatie. Bij de laatste heb ik heel heel kort maar gebloed en merkte ik 8 dagen daarna alweer vruchtbaar slijm. Het ligt er ook aan hoe snel het HCG hormoon weer uit je lichaam is. Bij mij was het dus heel wisselend helaas!
Ik had op 5+1 bloeding miskraam (2-3 dagen) en die dag geteld als CD1. Op CD18 had ik weer een eisprong en CD32 voor het eerst weer ongesteld. Was iets meer en langer dan gebruikelijk. Mijn hele cyclus incl. ovulatie was later/langer dan gebruikelijk voor mij, maar terugkijkend dus nog vrij normaal. Het zal enorm verschillen tussen vrouwen, je kan helaas alleen afwachten en zo nodig ovulatietesten doen. Heel veel sterkte!