De wens is zo groot! Ik wil graag contact!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Esprit, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Accissej

    Ik hoop echt voor je dat je cyclus gauw weer op schema is.
    En wat betreft de sex na curretage: daar hoeft je vriend niet bang voor te zijn.
    Na 6 dagen hadden mijn vriend en ik ook weer sex en bij mij deed het absoluut geen zeer.
    Dus ik hoop dat je vriend daar gauw over heen stapt.

    En tuurlijk houd ik jou ook op de hoogte!
    Liefs
     
  2. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Dank je wel!

    En nu maar hopen dat ik niet 1 van de "gelukkige" ben die direct zwanger is na een miskraam! ;)

    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!
     
  3. Sas28

    Sas28 Lid

    23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve meiden,

    Ik wil jullie als eerste heel veel sterkte toewensen met het verwerken.
    Ik zit nog maar sinds kort op deze site, maar het lijkt me fijn om met jullie te schrijven. Dat je je verhaal met anderen kan delen is erg fijn.

    Zelf ben ik op 1 juni gecurreteerd, een week ervoor had ik mijn eerste echo bij 12 weken. Dat was dus negatief. Hierna volgde mijn miskraam, heel veel bloed verloren en een curretage was noodzakelijk. Het vruchtzakje zat te vast.

    Een maand later ben ik voor t eerst weer ongesteld geworden. Nu hoop ik net als jullie dat ik snel weer zwanger mag zijn.
    Ik heb ook veel steun aan mijn mannetje, als we vorig jaar niet getrouwd waren, had ik dat nu zo weer gedaan! Je groeit echt enorm naar elkaar toe.

    Meiden, heel veel sterkte!

    Groetjes Sas
     
  4. trust1

    trust1 Lid

    13 aug 2007
    54
    0
    0
    He espirit,

    Zit beetje in hetzlefde schuitje als jij...je kan me een Persoonlijk berichtsturen als je wilt...
    Ben net zo desperate als jij...
    groetjes
     
  5. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mag ik ook mee kletsen hier.

    Ik was dolgelukkig, testte op m'n verjaardag positief, wat een mooi geschenk.
    Morgen de dag voor moederdag krijg ik een curretage, de rotste moederdag die ik ooit kon verwachten staat me te wachten.

    We zijn er kapot van.

    We waren 10 maanden bezig, maar nu gaan we er mee volle moed tegenaan.
    Normaal moeten we 6 weken wachten, maar we hebben zoiets van we zien wel, het moet toch maar juist lukken direct terug zwanger te zijn nietwaar.

    Morgen volgt ons nog een moeilijke dag, alsook voor onze kindjes.

    M'n man heeft een gouden hartje de lieve schat
     

Deel Deze Pagina