De wens van de gedachte of zit er echt wat????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Djonna, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Na gisteren 5 dagen voor NOD getest te hebben met middagurine dacht ik laat ik het nu wel slim doen en gewoon netjes met ochtendurine doen.. en hoe sarcastisch.. ik zie wel wat maar vriendlief ziet niets.... dus de vraag aan jullie zie ik spoken of zit er echt wat????

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik zie nu niks over een paar dagen nog een x testen.

3. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zie helaas ook niks

4. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    De foto is erg donker, zo zie ik geen streepje.
    Helpt het als je er meer licht op laat schijnen en hem dan nogmaals op de foto zet?

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Heb een foto gemaakt en zelfs vriendlief ziet nu het streepje maar moet even wachten tot hij ge-upload is hahahaha.

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nou hier is ie in daglicht....

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zie wel een streepje hoor...
    Wat spannend! ik zou zeggen morgen nog eens testen.
    Heb je kwaaltjes?

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Toerist, geloof me genoeg om op te noemen maar dacht dat het de wens van de gedachte was bij mij...
    Ik ben zo blij dat sommige het inderdaad zien... en het is nog pril maar het idee dat het wel kan en mag nu.. geloof me als ik zeg dat ik vannacht echt heb zitten bidden.. iets wat ik al maanden of jaren niet meer echt heb gedaan..

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ja nu zie ik ook wat! Spannend, misschien kv 2v5 vanmiddag proberen, die zijn vaak iets duidelijker.

10. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zou maar zo het begin van een dikke vette streep kunnen zijn :D

Ik zou een stapel kv testjes in huis halen want jij stopt vast niet meer met testen hè?:p

Good luck!

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Geloof me meiden ik zit met tranen in me ogen en heb net mijn sigaretten weggegooid (heb geprobeerd eerder te stoppen maar ging telkens niet)

12. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Weg met die vieze stinkdingen!! :D

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Djonne ik zou echt zo naar de kruidvat rennen voor een goedkope test!!!

Deze zijn echt niet zo goed ik had bij de kruidvat 2 voor 5 euro een knaltest en op de clearblue een licht streepje!

En CB heeft bij mij een keer een nepstreepje gegeven die was veel dunner dan de controle streep

Ojah ook het gewone huismerk van de apotheek deed het bij mij erg goed!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    mee eens!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij zie ik een pennestreepje en helaas, een pennestreepje op de CB is (bijna) altijd negatief :(

Ik zou eerst wachten tot een knalstreep op de CB of een streep op een andere test voordat je echt helemaal op die wolk drijft.

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Mw heb moeten beloven dat ik pas weer test op me NOD hahahaha de afgelopen week heb ik me kerel nogal wat gek gemaakt hahaha dus ik hou me nu maar netjes in :)

Maar het is een begin dus ik hoop gewoon dat het goed komt en ik over 4 dagen een knaltest heb...

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Djonna dannog om jezelf niet helemaal gek te maken de komende dagen zou ik vandaag nog een goedkope test doen. Deze cb test staat best bekend om valse streepjes.
    Als het wel een echt streepje is MOET deze duidelijk te zien zijn op een goedkope test.... echt doe t nou maar!

18. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ben ik het ook mee eens...doe je het "stiekem" zonder je vent...mocht hij dan mooi positief zijn, kun je hem verassen met iets duidelijks!

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou ook nog eens met kruidvat testen. Nu denk je dat het zo is, en straks is het niet dan is de teleurstelling zo groot! En als je nu een streepje op kv hebt dan weet je wel zeker dat het zo is ;)

20. Nyna

Nyna Niet meer actief

Hier zie ik ook een licht streepje :)
    Ik zou een kruidvattestje doen als ik jou was!

Deel Deze Pagina