Op dag 11 (5 mrt) begonnen negatief, vanmorgen ook. Vanmiddag verlies ik rekbaar doorzichtig slijm en testte nogmaals. Nu ga hij positief aan... Kan dit? Smorgens met ochtendurine negatief en smiddags met minder geconcentreerd positief?! Dit is de eerste keer dat ik deze testen welliswaar gebruik, het betekend dat ik nu binnen 24 tot 36 uur mijn eisprong heb. Betekend dat ik vandaag en morgen ehh moet klussen of liever vandaag en overmorgen? Hoorde dat t beter was een dag er tussen te laten namelijk.
Mooie smile hoor! Ik heb begrepen dat je juist NIET met ochtendurine moet testen ... Ik zou vandaag en morgen ervoor gaan (heb ik donderdag en vrijdag ook gedaan) Is goed als er al wat "klaar" ligt en je ei gaat echt binnen 36 uur vruchtbaar zijn ! Have fun!
ik heb ook ovulatietesten van cb gebruikt. Deze heb ik 5 dagen elke ochtend gebruikt met ochtendurine. Op dag 15 van mijn cyclus was die positief (smiley). Dat betekent dat je de komende 24 tot 48 uur je eisprong krijgt. Wij hebben het die avond gedaan en de volgende avond. En zie het resultaat! 1 maand ovulatietesten gebruikt en meteen zwanger!! Succes!
ohhhhhhhhh dit is echt spannend zeg hihihi ik vind die test echt leuk, nog nooit gedaan maar ga ik zekr onthouden! koop je die gewoon bij etos, cb- merk? liefs en toi toi toi! mamaatje123
Mmm dankjewel voor je reactie. Gisteren een leuke avond gehad en vanavond toch ook maar een leuke avond houden
Hoi, Ik ben vorige week vrijdag op dag 11 begonnen met testen, elke ochtend inderdaad. Gisterenochtend (dag 14) negatief en gisterenmiddag positief. Vanochtend (had er nog 1 over) was de test weer negatief. Wel een goed voorbeeld, zal t voorbeeld van je maar volgen he! Hihi duim duim duim
Ja dit is de eerste keer. Wel al eens met gewone dipstick ovulatietesten getest, maar kwam er nooit uit. Nog nooit een even dikke streep als de conrtolestreep gehad. Dacht nu probeer ik een keer die van CB de digitale ovulatie. Ik heb hem online gekocht, maar hier heeft de etos, kruidvat hem ook. Over 2 weken weten we of bij mij de test heeft geholpen
Ehh ja vind ik wel, was 32 euro kwijt. Er zitten 7 testen bij. Dus hoop (hoop t sowieso) dat t raak is deze maand.