de wens zo groot!!! Maar nog even geduld..... :/

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roever, 27 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nien92

    Nien92 Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.084
    724
    113
    Vrouw
    Na een hele vroege mk, een ma en in maart nog een vroege miskraam die uiteindelijk een buitenbaarmoederlijke blijkt te zijn omdat er een heel klein restje is, krijg ik maandag methotrexaat toegediend (soort chemo). Dat zorgt ervoor dat die cellen die het hormoon produceren gedood worden (waar het dan ook zit).
    Omdat het zo klein is, denkt ze dat het maar 1 keer hoeft. Maar eventueel nog een tweede keer.
    Maar dat betekent dus drie maanden niet zwanger worden (zou sowieso nu niet gebeuren. omdat we wilde starten met onderzoeken ).

    Al met al: rot.

    Over drie maanden kunnen we dan wel gelijk het stollingsonderzoek laten doen, want daar mag je ook niet drie maanden daarvoor zwanger zijn geweest. Dan is het twee vliegen in een klap. Hopelijk hebben we dan ook al een afspraak in Gent kunnen maken want we willen door in België. Hier is zijn ze minder kundig.

    De wens is inderdaad heel groot. Vooral als je je wens even in de koelkast moet zetten.
    Wel fijn topic! Hoop dat het ons snel gegund is!
     
  2. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal.. heftig. Ik hoop echt dat het jullie snel gegund is. Sterkte en veel succes!
     
    Nien92 vindt dit leuk.
  3. roever

    roever Niet meer actief


    Ik snap je man!
    Maar jou ook haha

    hier hebben we in principe maar 3 slaapkamers ...
    Hadden de oudste 2 op 1 kamer, maar weer uit elkaar gezet omdat ik t tijdens m’n zwangerschap en daarna niet trok -> 100 x erheen voor het gegiebel haha

    binnekort willen we het toch wel weer gaan proberen zodat de jongste van onze slaapkamer af kan en z’n eigen plekje krijgt.

    als het echt niet anders kan , worden kids ook wel groot met gedeelde kamers lijkt me haha

    jaaa frustrerend lijkt me dat zeg!! Dat je zo graag verbouwen wilt en dan gedeeltelijk op stop moet nu! Fijn dat je man wat handig is en zo zelf al wat door kan rommelen!


    Ja 4..... :0
    En dat terwijl ik vroeger nooit een harde kinderwens had haha
    Vind het zo ongelooflijk gezellig! :)
    Geen idee wanneer we ervoor zouden gaan, zodra ik me goed genoeg voel!

    mijn hart zegt nu al, gelukkig zegt m’n verstand nu dat ik eerst m’n lichaam op orde moet hebben ;)
     
    2littlemonkeys en MrsWit vinden dit leuk.
  4. roever

    roever Niet meer actief


    Oh bah!
    Hier ook ma gehad met 10/11 weken... super naar!
    Uiteindelijk “pas” na 3 maand gecurreteerd.
    Bij de tweede zwangerschap werd dit weer geconstateerd... eenmaal in het ziekenhuis om afspraak voor curretahe te maken was daar een mega kloppend hartje.
    Deze zwangerschap wilde ik helemaal niets meer van weten..
    Had mezelf ervoor afgesloten na t eerste slechte nieuws.

    Ik ga duimen dat 1 behandeling voldoende voor je gaat zijn!! :)
    En dan maar duimen op n snelle en goede zwangerschap!! :D
     
    Nien92 vindt dit leuk.
  5. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn mk ook echt heel weinig gebloed. Eigenlijk nauwelijks
     
    Nien92 vindt dit leuk.
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Jeetje wat lastig als jullie daarmee zo ver uit elkaar zitten..
     
  7. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Jeetje wat heftig, knuf♡
     
  8. Liz81

    Liz81 Actief lid

    30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    De vraag krijg ik regelmatig of ik het niet eng vind met Corona enzo. Tuurlijk speelt het door je hoofd, maar ik was al zwanger voor de uitbraak, dus heb geen keuze dus ben positief. Bijna op de helft,baby goed ik voel me goed. Alleen jammer dat ik de 20 weken echo alleen moet doen :cry:
     
    Elinetjeee en roever vinden dit leuk.
  9. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja dat vind ik ook echt heel stom! Mag je partner niet ergens in een hoekje zitten 1,5m uit elkaar. Als hij toch verder geen klachten heeft zou je dat toch denken. Ik vind dat de papa hierin echt benadeeld wordt. Voor hem toch net zo belangrijk moment.
     
    2littlemonkeys en roever vinden dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja das best lastig, maar t is niet anders :)
     
  11. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Vind ik ook. Je krijg je filmpje dan wel mee, maar als er wat mis is met dat kindje heb je elkaars steun toch ook hard nodig..
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  12. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn lieftallige vriend, die mij zelf het idee van een derde heeft aangepraat, wil dus niet de gameroom opgeven.

    Mijn “eis” is dat als er een derde komt, dit kleine wezen in ieder geval een eigen kamer krijgt. Dus we hebben nu in ieder geval tot eind van dit jaar om het daar over eens te worden :cool:
     
  13. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Pff, mannen...
     
  14. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad! Ga je je er nog hard voor maken?
     
  15. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Inderdaad zeg....
    Als hij denkt dat ik onze slaapkamer ga opgeven (de enige plek in huis zonder zooi van hem of de kinderen) dan is hij echt op z’n hoofd gevallen. Het is of de gameroom opgeven of geen derde kind.
    In het begin kan zo’n ukkie prima op onze kamer, gaat waarschijnlijk ook gebeuren zoals bij de eerste 2. Maar na een paar maanden moet er toch echt een eigen kamer zijn voor de baby.
     
  16. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Idd.. hier heb ik het bij mn dochter 2 weken volgehouden en toen moest ze toch echt de kamer uit.. (kind snurkte keihard en ik had die paar uurtjes slaap tussen de voedingen toch echt wel nodig)
     
  17. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Het ligt ook echt aan het kind. Zo sliep onze oudste tot een jaar of 1 bij ons op bed en wilde de jongste niet slapen op een ander bed.
    Snurkte je baby nou zo hard dat je niet kon slapen of was ze toen al iets ouder? Moest hier stiekem wel een beetje om lachen
     
  18. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Haha ja ze snurkte heel hard vanaf begin af aan. En in haar slaap maakte ze ook veel andere geluidjes. Dan was het effe stil en dan ineens een gilletje. Nou vooral als nieuwe ouder lig je daar natuurlijk op en ik kon echt niet slapen. Nu nog steeds dat we vaak gekke geluidjes horen door de babyfoon, maar ze is dan diep in slaap.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  19. roever

    roever Niet meer actief

    Haha
    Hier ook alleen maar herrieschoppers in hun slaap!
    Toevallig slaapt onze jongste vannacht voor het eerst op andere kamer( bij de oudste op de kamer)
    Ben heeeeeeeel benieuwd.
    Jongste is 7 maand
    Oudste 3,5
     

Deel Deze Pagina