Baby en sneeuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emm27, 4 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.808
    354
    83
    Ok misschien een hele domme vraag, maar het gaat flink sneeuwen en wij houden als gezin enorm van sneeuw en wandelen. Maar wij hebben ook een bijna 9 maanden oude dochter. Is een wandelwagen om mee te wandelen dan het veiligst? Of de draagzak? Of is dat weer eng ivm vallen? (Of slee haha).

    Wat is jullie ervaring? Uiteraard alleen als ze het leuk blijft vinden en ze het niet te koud krijgt. Ze is heel makkelijk dus meestal vindt ze alles wel best.
     
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.977
    17.014
    113
    Vrouw
    Paar weken terug toen het gesneeuwd had gingen we met z'n 4en een rondje lopen.. baby in de kinderwagen met regenhoes erover, dat ging goed...
    Of samen met haar zussen op de slee?
     
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.172
    6.696
    113
    Vrouw
    Gevoelstemperatuur schijnt echt mega koud te worden. Ik zou dat even afwachten.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik weet nog dat het ooit gesneeuwd had en glad was toen ging ik gewoon naar buiten en kijken of het een rondje om mijn huis werd of verder toen werd het gewoon een rondje om het huis .Ik zou het op de dag zelf bekijken wie weet valt het allemaal wel mee of is de wind zo ijzig dat niemand wil wandelen :p .
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb met mijn dochter van 6 maanden met draagzak gewandeld, maar toen lag er maar een paar cm.

    Ik had wel schoenen met goed profiel aan.
     
  6. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.808
    354
    83
    Ik bedacht me dat ik de kinderen ook naar school moet brengen met sneeuw.
    Ik heb goede snowboots en val nooit normaal.
    Ik hoorde dat hier 20 a 30 cm gaat vallen... draagzak moet het dan worden of op de slee maar dat is krap met 3
     
  7. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    Hier baby in de slee, want er ligt een flink pak sneeuw. Maar verder dan naar het eind van de straat en weer terug doe ik niet hoor, ze zag helemaal rood/paars in haar gezichtje van de kou. Ook al was ze dik ingepakt + in voetenzak. Dat huidje is nog niets gewend natuurlijk (had er wel vaseline op gedaan ook).

    Maar ik had me inderdaad ook al bedacht om vanmiddag even met haar in de draagdoek op mijn buik te gaan naar de supermarkt, want met de slee binnen is vrij onmogelijk he ;). Er ligt dan wel sneeuw, maar glad vind ik het niet (als je maar echt op de sneeuw blijft lopen en niet op platgereden sneeuw/ijs op de weg).

    Op je rug dragen zou ik zeker niet doen. Maar op de buik, dan kan je je opvangen als je toch zou vallen. Moet wel kunnen lijkt me.
     
  8. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hier gewoon gaan wandelen met baby 2 maandjes in de maxi cosi met voetenzak en extra dekentje


    Want de andere wouden sleeën dus ben ik meeg gegaan

    Bij thuiskomst was ze gewoon lekker warm

    En we waren zeker een uur buiten
     
  9. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Ja, deze ervaring heb ik ook!
     

Deel Deze Pagina