Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar lotgenoten die net als ik twee keer een doodgeboorte hebben meegemaakt. In 8 maanden tijd is het bij ons twee keer fout gegaan. Lise* is in april 2012 overleden na 19 weken zwangerschap, ik was al snel weer zwanger van Saar* en zij is overleden na 21 weken zwangerschap. Twee dagen hadden we nog een goede 20 weken echo.... De redenen zijn nog onverklaarbaar.. Gelukkig hebben we wel twee heerlijke zoontjes van 5 en 8 jaar. Ik hoop dat er hier mensen zijn die dit ook (helaas) twee keer hebben meegemaakt of iemand kennen die het twee keer heeft meegemaakt.
Hier niet meegemaakt, maar kon het niet laten om alsnog te reageren. Ik ben 1 kindje kwijtgeraakt (na een bevalling met 24 weken en nog een week overleven) en dat is al zó gigantisch zwaar! Kan me werkelijk niet voorstellen hoe wreed het is om het nóg eens te moeten meemaken. Ik wil je héél erg veel sterkte toewensen. Wel fijn om te lezen dat je gelukkig nog 2 kindjes hebt om van te kunnen genieten ondertussen.
Oeff, dat is heftig. Ook hier niet twee keer meegemaakt, maar wel afgelopen mei afscheid moeten nemen van ons derde kindje. En net wat je zegt... ook hier twee heerlijke meiden waarvan je wel "moet" genieten. En voor die kids moet je door, al zou je misschien heel graag de hele dag onder de dekens weg willen kruipen. Ik wil jullie ontiegelijk veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie toch snel een gezond wondertje in jullie armen mogen houden!