Veel sterkte, ik zit in een vergelijkbaar schuitje. Wij zijn alleen wat verder. Mijn moeder van 54 is uitbehandeld en nu aan het bekijken wanneer voor haar het moment van ondraaglijk lijden is aangebroken. Ze heeft besloten om euthanasie te plegen. Ze heeft bijna twee jaar dapper gevochten tegen de kanker maar helaas verloren. We weten nu ook dat ze ook niet had kunnen winnen. Als je mss behoefte hebt aan contact kan je me pb-en.
Wat een verschrikkelijk nieuws en een verschrikkelijke ziekte. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd
Vreselijk! Heel veel sterkte. Bij mijn moeder werd hetzelfde geconstateerd in februari vorig jaar. Ook uitgezaaid in de klieren, maar niet in de bijnieren. Ze heeft chemo's en bestralingen gekregen en het gaat nu erg goed met haar. Geen uitzaaiingen meer en op de bron van de kanker littekenweefsel. Elke 3 maanden moet ze nog door een scan, maar het blijft zo.... Dus wil je even laten weten dat het niet gelijk de dood hoeft te betekenen. Ik hoop mijn moeder ook nog lang bij ons te hebben.
Pfff wat verschrikkelijk. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe
heel veel sterkte de komende tijd helaas ook mijn moeder verloren aan longkanker met uitzaaiingen in haar hoofd probeer in deze moeilijke periode evengoed samen de mooie momenten er nog uit te halen dat zijn dan later je herinneringen waar je echt heel veel aan kan hebben..... knuffel
Heel veel sterkte!!! Hier bijna 2 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt bij mijn moeder. Bij haar was het via de klieren uitgezaaid naar de lever.
Ontzettend veel sterkte gewenst! Weet helaas hoe je je voelt... Mijn moeder heeft ook uitgezaaide longkanker. Gisteren heeft ze de eerste chemo gehad. Beter wordt ze helaas niet meer, dus bij haar gaat het ook om levensverlenging. Mocht je contact willen, pb me maar.... Dikke knuffel!