Hier nu net over, ze lag al een tijdje met wat opgetrokken benen, maar voor een half jaar wordt het afgeraden ivm rug. En ze lag wel prima. Ze vind het nu in de wandelwageninzet wel leuker, meer te zien. Maar slaapt minder gauw..
Hier met negen maand nog steeds liggend. (Phil en teds zonder bak) Hij ligt uit de wind en slaapt heerlijk als ik even een boodschap moet doen
Precies, daarom gebruik ik de maxi cosi dus alleen als autostoeltje, waar hij naar mijn idee ook voor bedoeld is. Aangezien ze daar ook maar twee uurtjes in mogen zitten. Op zich snap ik wel dat mensen em gebruiken op een onderstel i.v.m. een snelle boodschap.. Maar ook dan gebruik ik gewoon de wagenbak. Thanks meiden, de meningen verschillen nogal maar ik denk dat ik over een maand (of hoe lang ik het kan uitstellen i.v.m. lengte van mijn baby) toch gewoon over ga op de zitting en dan plat. Jenthe met opgetrokken beentjes zie ik eigenlijk helemaal niet zitten zeker niet als ik een paar uurtjes door een stad heen loop.. Lijkt me ook niet best voor haar houding. Tot ze een sterk nekje heeft en dan kan ik de halve stand mooi gaan gebruiken.. Nou is ze al behoorlijk sterk want ze komt in de wipper al om hoog en raakt ze gefrustreerd omdat ze niet kan zitten.. Ik zal het binnekort nog even bij het CB leggen en als die geen bezwaren hebben dan kan Jenthe echt de wereld ontdekken..