Ik heb even hulp nodig. Mijn dochter heeft laatst de wereld van K3 gezien en daar gaan ze dan een gerecht in klaar maken. Toen ik gister met haar salade stond te maken, vertelde ze: K3 ging ook wat maken, ze hadden koekjes, gingen chocolade smelten met au ban marie, heel veel poedersuiker en in super cole machine, toen in de koelkast, en toen hadden ze salami voor zoetebekken. Nou, dat kan natuurlijk geen salami zijn geweest, hahaha! Maar wat dan wel? Ze houdt voet bij stuk dat het salami was en wil dat nu ook gaan maken. Maar ik weet echt niet wat ze bedoelt, we hebben al wat opgenoemd, maar dat is het niet: - taart - tiramisu - kwark Ze houdt vol: Salami voor zoetebekken. Heb er vannacht in bed gewoon over na zitten denken, hahaha!
Ze doen inderdaad chocolade smelten, dan iets van nootjes of rozijntjes erdoorheen, oprollen in folie en in de koelkast hard laten worden. Dan heb je een chocoladesalami.
Wahaha, echt waar??? Omdat het me zo onlogisch in de oren klonk, ben ik er gewoon van uitgegaan dat ze het verkeerd had gehoord! Jeetje zeg! Nou, ga meteen op google kijken!
Ze zat net heel triomfantelijk naast me op de bank naar het filmpje te kijken op you tube: "had ik toch gelijk he mama!" Hahaha!!! Zal het nog een rustig bekijken en dan hebben we weer eens wat leuks te maken als het weer eens regent!