Ik was eens benieuwd waar jullie als kind naar keken? Ik keek van alles zo'n beetje. De troetelbeertjes, Ovide, Boes, Dommel, Teddy Ruxpin om er ff een paar te noemen. En wie kent er dr. Snuggles nog?!
calimero, snorkels, ovide, boes, smurfen, johny bravo, cow en chicken, beugelbekkie..disney festival, dommel, dinobaby's, tom en jerry...
Vrouwtje theelepel! En de freggles! Leeeuk, komen nu ook weer op een zender bij upc, alleen naam vergeten haha
Freggles zijn ook leuk! En Calimero ha die had je ook nog. Welke zijn er nog meer? Alfred J Kwak, Barbapapa, de Bluffers, Foofer, Seabert.
Geef Nooit Op, Villa Achterwerk, Het Zakmes, Buurman Bolle, Waterland, Ko de Boswachter... Wij hadden thuis de VPRO gids
ik kijk nu veel kindernet jeugdsentiment moet, boes, dommel, nils holgerson, samson en gert, alfred j kwak, de snorkels
Nathalie, familie robinson, geef nooit op, vrouwtje theelepel, barbapapa, calimero, seabert, mr kaktus show enzenznenz
Ik vond telekids ook geweldig en dan die megablubberpowerrace. Wat wilde ik daar graag aan meedoen. Ook keek ik het bovenstaande, ovide vond ik de leukste.
Teddy ruxpin, de snorkels, smurfen, geef nooit op, mnr kaktus, ovide, mapletown, telekids, de wasberen.....en ik vermoed nog veeeeel meer.
zoobilee zoo....GE-WEL-DIG!!!! maar veel mensen kennen dit niet meer Verder keek ik naar villa achterwerk, ko de boswachter,geef nooit op etc Troetelbeertjes en dat soort tekenfilms keek ik nooit