Voor 1 kind is dit ideaal.... Komt er al een tweede wordt het al lastiger. Ik was altijd erg blij met mijn fietskar
Ziet er leuk uit, maar.......nu zit er geen kind in. Als je kind er in zit en je fietst even naar de winkel ofzo, zet je het dan ook zo op de grond om even de fiets om te bouwen?
Ik wou net zeggen, jammer dat er geen achterzitje op kan. Waarom niet? Ziet er zo ver ik kan zien wel stevig uit als het op de grond staat en kind zit vast in de riemen. Er zijn ook zat mensen die hun maxicosi met baby even op de grond neerzetten om iets te pakken of te doen.
Ik vraag me altijd af hoe breed zo'n ding is. Heb namelijk het idee dat het te breed is om normaal door gangpaden in de winkels te komen. Maar ik heb geen zin om het op te zoeken En ook hoeveel inch de velgen zijn. Of je fietst met hele kleine banden of je wandelt met hele grote banden, lijkt mij...
Hm, ik vind het we wat rolstoelachtig uitzien. Met één kind is het misschien nog wel een idee, maar met een tweede erbij gaat het al niet meer. Als je in de stad woont en regelmatig met openbaar vervoer gaat is het misschien wel wat. Maar met meer kinderen heb je denk ik meer aan een bakfiets.
Je kan hem ook met een tweede zitje krijgen. Taga Child cargo Bike and Luxury Baby Stroller In One Ik zou het zelf niet kopen.