zouden ze tegen die tijd nog weten wat met de hand afwassen is? is dat niet net zoiets als dat ze vroooeger lang geleden alle wasgoed met de hand moesten wassen en (vrijwel) niemand het nu nog in zn hoofd haalt om zonder wasmachine door het leven te gaan?
Zo'n achtergesteld dorp is het toch niet waar ik woon. Maar hier komt in de zomer elk weekend de ijscoman de straat in rijden en de fruitboer ook regelmatig. Tis dan wel geen groenteman, alleen fruit, die heeft ook alles op zo'n grote kar staan.
Bij ons in het dorp liep tot voor kort geleden de melkboer nog met zijn paard en wagen door de straat. Toen het paard dood ging heeft hij zo`n elektrische wagen gekocht. Nu komt niemand meer met melk door de straat want de melkboer is ook dood
mijn broertje is ook heel modern heeft bijna altijd nieuwste van het nieuwste kwa computerspullen. maar 1 ding, daart kan hij geen afstand van doen, hij kreeg op zijn 2e verjaardag van mijn familie, iedereen heeft meegedaan, enorm veel duplo. En het mag nu wel staan te verstoffen, maar op een een of andere manier kan en wil hij daar geen afstand van doen.
toen ik een jaar of 5 was, heeft mijn opa een doos opgehaald uit de supermarkt en daar een poppenhuis van gemaakt. met stukjes vloerbedekking erin en echt behang. plaatjes uit de wehkamp, en klaar was dat ding. ik ben nu 25, en nu speelt mijn dochter ermee...