De wereld voor een 8 mnd oud kruipertje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Tim kan nog niet kruipen (wel achteruit) hij kan schuiven op zijn rug, en staat heel graag rechtop.

Sinds gisteren kan hij van rug naar buik rollen, omgekeerd kon hij al. Dit betekent dat hij nu echt zijn hele box doorgaat, klem komt te zitten met zijn voetjes tussen de spijlen en bij het omdraaien zijn hoofd tegen de spijlen knalt. Gelúkkig heeft hij een redressiehelmpje, dat vangt de schok wat op :D

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    He Sabinu, het zelfde probleem dus ;) Het is wat met die 17-aug-beebs :p

Tijdschriften en kranten zijn hier echt helemaal het einde, maar ze heeft binnen een mum van tijd allemaal stukjes in haar mond en dan eet ze het dus op! Hoe doen jullie dat? Eten jullie beebs het niet op?

Ik ben bezig om zelf knisperboekjes te maken, en die zijn ook erg interessant. Weer eens wat nieuws om mee te spelen! Alhoewel vooral doosjes, bakjes, emmertjes, blikjes nu echt het einde zijn. Vooral er iets in doen... WAUW! ;)

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Heel herkenbaar.
    Mauro kruipt nu sinds een ruime 2,5 week en gaat nu ook zich optrekken tot knieenzit zeg maar en begint al met staan(houd zich dan vast aan meubels). Je bent idd 24/7 bezig. Met kruipen moet ik het echt in de gaten houden want alles wil hij pakken en in zn mond stoppen.. In de box wil hij wel maar niet te lang. Zit er over na te denken om zo'n playpen aan te schaffen. Kennen jullie doe? Is soort box ( maar dan zonder onderkant) die je ook weer kan inklappen( als je m savonds weer uit het zicht wil hebben). Ook leuk voor in de zomer in de tuin.je hebt ze in diverse grote's. Lijkt me ideaal voor die kleintjes, veilig spelen en mama kan ook even bijkomen.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Tja.. mijn dochtertje kruipt ook op volle snelheid enthousiast het hele huis rond. Ze kan nu de katten zelfs min of meer bijhouden.. Ik zeg dus ook tien keer per minuut: nee lieverd, dat mag niet - als ze aan de kranten zit of onze schoenen pakt. En dan zet ik haar bij haar speelgoed, waar ze dus direct weer weg is. Onze katten eten hun eten meestal direct op, daarna zet ik het blad met het water en een eventueel restje eten op het aanrecht. Onze katten mogen dus op het aanrecht (doekje erover en het is weer schoon hoor).
    Mijn dochter gaat al wel staan, maar ze kan het nog helemaal niet. Ze trekt zich op en wiebelt dan alle kanten op en valt dan om. Brullen en blauwe plekken dus.. Volgens mij hoort dat er allemaal bij. Zodra je kindje vlot gaat kruipen, ben je echt de hele dag bezig met opletten, corrigeren, troosten e.d.
    Box is hier ook niet leuk meer; dan kan je zo weinig bewegen!
    Kortom, ik heb niet echt tips voor je eigenlijk :(

Deel Deze Pagina