Let wel heel goed op hoor als je een tweedehands gaat aanschaffen en ook als het een omgebouwde is. Je weet nooit of er meegeknoeid is. (even afgezien van Mrsnuke natuurlijk he, ) Als je van Mario Spellen houdt, dan is Donkey Kong Country Returns ook zeker wat voor je. En bijvoorbeeld Crash Bandicoot of Spyro. Waar wij ook helemaal aan verslaafd zijn, zijn de lego spelletjes. Lego Star Wars, Lego Batman, Lego Indiana Jones en Lego Harry Potter, zooooo leuk! Ik weet niet wat voor spelletjes je nog meer leuk vindt en of zoekt? Je hebt natuurlijk party spelletjes, maar bijvoorbeeld ook csi en schietspellen als Resident Evil, Red Steel, The Conduit.
wij hebben hem zo`n 2 jaar gehad en in het begin veel mee gespeeld. Na een tijdje is het niet interessant meer en lieten we het links liggen. We hebben hem een poosje geleden weggedaan. Mijn tip is dus NIET doen. Liefs
afhankelijk welk resident evil spel je hebt, als je deel 0 en 1 hebt kom je voornamelijk puzzels tegen plus dat die best wel creepy zijn haha XD dus het is niet alleen schieten
wij hebben m ook gehad, en de eerste maanden erg actief geweest maar daarna niet meer, na een jaar heb ik m verkocht. Dus ik zeg ook nee, hebben nu de PS3 en ik speel niet maar mijn man wel, en we kunnen er films vanaf de comp op kijken erg makkelijk en ook op internetten.
Gekregen bij een abbo. Hij is nu niet eens meer aangesloten. Maar euk misschien wil iemand hem wel aan je verkopen.
Wij hebben ook een wii en ik vindt me geweldig!! Vooral omdat je veel moet meebewegen enz...is echt anders spelen.... Tja en mario vindt ik geweldig!!
Wij hebben de wii denk ik een half jaar gehad.. Het leek ons erg leuk, maar raakte er al snel op uitgekeken..
Ik heb Res. Evil darkside chronicles en puzzles ben ik daar nog niet tegengekomen, Ja hij is best creepy af en toe! Maar ja, ik hou van creepy spellen haha. Hoeft niet altijd bloederig te zijn, maar van die lekkere spannende muziek en schrik momentjes, heerlijk!
Wij hebben nu zelfs voor de 2e keer een wii.. 3 jaar terug hadden wij een witte, maar naar een tijdje wou mijn vriend liever een ps2 hebben, dus eigenlijk speelde hij daar vaker op, dus besloten we om de wii maar weg te doen, achteraf had ik daar erg veel spijt van en wou ik toch graag weer een wii hebben.. wij hebben nu een paar maanden de zwarte wii. En ook een balance board, vind het wel leuk, aangezien ik straks geopereerd moet worden en dan moet herstellen waardoor ik paar weken niet naar buiten mag en kan.. Is het voor mij goed om toch te spelen op de wii, dan kom je ook een beetje in beweging.. We hebben ook sinds 2 weken het mario spel van Allstars.. Zelfde als vroeger, en ik vind hem echt helemaal geweldig,, binnenkort ga ik die van Donkey kong halen.. En weet zeker dat er wel veel op gespeeld word hier.. Want neefjes en nichtjes komen hier ook, of vrienden willen ook wel eens een spelletje spelen. Altijd gezellig!
ik ben zelf niet zoo voor de creepy spelletjes...Hou meer van de onschuldige spelletjes Maar als jullie leuke spellen weten voor de ps2 die wat te vergelijken zijn met mario ben ik ook benieuwd.
Wij hebben er eentje, staat nog bij schoonouders.. whahahaah! Misschien als we leuke mario spelletjes hebben dat het intressant wordt, we zullen zien.. hihi!
Darkside Chronicles is FPS? met Leon en claire toch? die is volgens mij idd anders dan de andere spellen. Ik heb RE: 0,1,2,3,4 Outbreak, Code Veronica X, Surivival2 waar je regelmatig puzzels tegen komt is 0 en 1, 2 volgens mij ook, is te lang geleden sinds ik die heb uitgespeeld haha 3 weet ik niet, 4 valt echt reuze mee de puzzels die je tegen komt kun je geen puzzels noemen haha in outbreak en CVX valt het ook nog mee, en survival is FPS met levels dus je komt daar volgens mij ook geen puzzels tegen =3 RE5 heb ik niet veel gespeeld maar aangezien die qua speel stijl op RE4 lijkt zal die ook denk ik weinig puzzels hebben XD ben benieuwd hoe ze RE6 gaan doen en waar die op uit komt haha
We hebben een wii, de spelletjes zijn erg leuk, maar na 2 maanden intensief gebruik doen we er amper nog wat mee....ach als de kinderen straks wat groter zijn zal hij vast weer meer gebruikt gaan worden
tja, er is natuurlijk niet zo heel veel met Mario te vergelijken, maar ik heb ook een ps2 staan (hoezo verslaafd aan gamen, lol) en zal eens even voor je kijken: Crash Bandicoot Jak & Daxter Spyro Lego series (lego batman, lego stars wars etc) Rayman en een spel waar ik toch gewoon niet op kom, het is met een draakje (lijkt een beetje op yoshi) Het is geen Mario, maar wel leuke adventure spelletjes
wij hebben zowel een wii als een ps3 + move mijn vriend is helemaal gek op de ps, omdat hij zijn racespelletjes daarop kan spelen en het beeld zo realistisch is. Voor de dames en jonge kids heb je niet echt heel veel leuke spelletjes vind ik zelf. En voor de ps move heb je gewoon nog niet zoveel, maar daar komen volgens mij ook best leuke spelletjes voor uit binnenkort. Het grote nadeel van de ps is (vind mijn vriend ook) inderdaad dat je geen mario erop kunt spelen! Dan vind ik de wii veel leuker! Daar heb je alle mario spellen op (mario kart, mario bros, mario galaxy etc etc ), en ik ga ook binnenkort een balance board + wii fit aanschaffen en wii yoga Verder is wii heel leuk als je met meerdere mensen bent vind ik, dan heb je die spelletjes van wii sports en wii party etc. Ik zou hem in ieder geval aanraden! Hij is ook niet zo duur als een ps, en de spellen zijn ook een stukkkk goedkoper.
Wij zijn ook blij met de wii...we gebruiken dat ding meerdere keren per week, maar het zijn wel vaak periodes. In de zomer bv niet veel gebruikt.Maar nu hebben we de karaoke microfoons met 2 spellen en niet zitten wel elke avond te zingen haha... Hier dus geen miskoop geweest gelukkig!
Idd! Vind het wel jammer dat de films zo erg van de spellen afwijken =( @Susy Misschien is Sonic iets voor je? dach dat die beetje gelijkertijd met Mario uit kwam? en anders donkey kong?