ohhhh dat wist ik dus niet! okee dan, haha. Ja ik ga ook af en toe verder met het spel, maar ik wil nog wat andere delen eigenlijk ook hebben. Moet ik nog maar ff sparen, Mijn dochter van 7 maanden vind alles leuk, maar dat mag ze echt niet zien, dus ik doe het ook niet waar zij bij is. Dan ligt ze lekker in bed en gaat mama ff lekker zombies schieten,
aangezien je een wii hebt kan je RE0,1,2 en 3 ook kopen die zijn op de game cube Nedgame en Dimension Plus - Gameshop verkopen die spellen als het goed is ik heb 15 euro voor RE1 betaald, de andere waren ff duurder =3
Oh zie je reactie nu pas Nou mijn alltime favourite is toch wel Final Fantasy, ben momenteel nummer XII weer eens aan het spelen. Maar heb er verschillende in huis, oa Shadow Hearts, en Breath of Fire, Suikoden etc. Kingdom hearts is ook leuk trouwens
ik heb ze beetje bij beetje gekocht dus niet alles in 1 x want ik ben ook niet zo rijk haha XD @Caithlin Ik zit vast in FFXII weet niet waar ik heen moet XD Kingdom hearts is idd ook erg leuk! was laatst FFXIII spelen, vind em wel vrij makkelijk XD
Waar in het spel dan? Ik gebruik soms wel eens een walkthrough hoor, vooral bij FFX-2 was dat af en toe echt wel nodig, anders viel ie niet uit te spelen Ik kijk ontzettend uit naar XIII maar dan moet ik eerst een PS3 hebben en dat kan momenteel nog niet uit. Misschien volgend jaar!
ik heb FFXIII op de xbox360 XD ik kijk erg naar versus XIII die komt wel op de ps3 =( ik weet niet meer precies waar ik ben, zit ook in FFV vast zelfde probleem weet niet meer waar ik heen moet haha ik heb de official guide boek van XII en X-2 en idd met X-2 heb je het wel nodig zeker als je zoveel % uitgespeelt wilt hebben voor de endings =O met X-2 ben ik bij het einde bij een rot puzzel die me nog niet lukt >.<
ik zit echt wel erg in dubio hoor! Aan de ene kant lijkt het me echt leuk, maar aan de andere kant; het is wel een klap geld hoor! Heb al op MP gekeken, maar ook niet echt bijzondere aanbiedingen...
wat ik al zeg, kijk eens of je bij iemand hem eens uit kunt proberen. En dan met name iemand die meerdere soorten spelletjes heeft. Je mag altijd bij mij langs komen, maar volgens mij woon jij in het oosten en ik in noord-holland, dus beetje ver weg toch?
Mijn vriend moest en zou perse de WII, na een paar maanden spelen, stond dat ding te verstoffen naast de kast (zoals ik al voorspelde) dus uiteindelijk hebben we hem weer verkocht.
Ik had ook een Wii, harstikke leuk, lachen en melig...... de eerste tijd, daarna heeft ie stof staan happen. Ik heb 'm op den duur verkocht op marktplaats, en van dat geld wat leuks voor mezelf gekocht...
de wii staat hier net als de zumba al 2 jaar stof te happen in de kast dus als je met eerdere van dit soort dingen weinig tot niets gedaan hebt zou ik het zeker afraden! de kans is heel groot dat ie na enkele maanden ook de kast in verdwijnt
Wij hebben de Wii ook. Hadden hem eerst verkocht aan mn ouders nu weer terug gekocht, maar hem om laten bouwen. Nu is ie wel leuk,daarvoor was het niet zo boeiend. We downloaden nu veel spellen en dan is het wel geinig beetje gratis (behalve de dvds dan) spelletjes spelen. Er komen weinig boeiende spellen uit en de spellen die wel leuk zijn om te spelen zijn geen 50 of 60 euro waard....
hier een Wii en spelen regelmatig erop (inderdaad mario) er zijn wel tijden dat we er weken niet op spelen maar als we de smaak weer te pakken hebben gekregen dan staat ie elke dag aan. wij hebben m laten ombouwen, spellen werden ons echt veel te duur. nu downloaden we spellen die ons leuk lijkt en als het uiteindelijk toch niks is dan verwijderen we m gewoon weer. geld waar? zeker weten