hier heel snel weer verkocht. eerst idd fanatiek gespeeld en toen steeds minder. hebben van het geld een ps3 gekocht maar al net zo'n onzin. vind het veel te lastig in besturing en daarbij zijn er weinig vrouwvriendelijke spelletjes te krijgen (of je moet al van oorlog en racen houden). maar goed dat is ander onderwerp.... voor ons een afrader dus
vorig jaar hebben wij hem onszelf onder de boom gegeven en hebben er veel op gespeelt vooral in de winter in de zomer heeft ie een zomerslaapje gedaan en nu speel ik weer veel wii-fit want jah met twee kleine kids heb ik echt geen tid voor sportschool en dan is dit mooi alternatief. ook mario hebben we natuurlik alleen beetje jamer dat ik die altid alleen moet doen want me vent heeft dat vroeger ook nooit gedaan en heeweft dus geen idee hoe en wat en kan hem dus ook neit boeie. wel vinden we ook karten leuk we hebben die van madagaskar voor de kleine meid gekocht is erg grappig.
heb hier pas ook een topic over geopend met dezelfde vraag, toen ook veelal het antwoord dat men er niet veel op speelt...
Wij hebben em ook, een jaartje nu. Zeker niet meer dan tien keer gespeeld, dus vind het echt een miskoop.
ligt er ook maar net aan of je gek op spelletjes bent, of dat je t af en toe wel leuk vind. heb je veel vrije tijd. met wie ga je spelen want in je eentje speel je niet snel
Wij hadden er ook 1 gekregen bij een abbo.In het begin redelijk wat gespeeld,maar intussen hebben we hem verkocht. Hij stond alleen maar stof te verzamelen en wij speelden er niet mee.Wat mij betreft een afrader dus!
Aanrader! Ik ben echt geen game-fan, maar de Wii vind ik echt leuk. Wij hebben ook periodes dat we er veel op spelen en soms doet ie een slaapje... Spelletjes die ik leuk vind: wii-fit, mario kart, olympische winterspelen en wii-sports. Wij doen het ook weleens met vrienden. Iedereen controllers mee en dan met z'n vieren tegen elkaar, hilarisch!
Wij hebben er ook 1 en de eerste weken was het leuk, nu staat hij te verstoffen. We hebben een xbox staan en die word wel veel gebruikt, nu met de kinect erbij is het helemaal leuk.
Ik heb er ook een en speel er zelf nooit op. Maar mijn zoon die speelt er dagelijks op ( Hij is ook van hem) Hij vind het nog steeds leuk en ik heb hem al drie jaar. Alleen die spellen vind ik duur. Super m betaal je al gouw 50 euro voor. Zelf ook een camecube gehad die vond ik zelf leuker maar die ging stuk en je kunt ze nu niet meer kopen. Zag dat je kinderen hebt daar is het vaak wel leuk voor een wii. En die spelen vaak meer er op dan wij de ouders. Ik zou zeggen doen. Kijk idd wel voor een mooie 2e hands.
Ik stel voor om Nedgame in de gaten te houden, en anders kan je nog gamemania proberen hoewel ik niet weet of die bij jou in de buurt zit. Maar nedgame heeft ze echt heel lang gehad en waren allemaal 2ehands, grote kans dat ze wel weer iets binnen krijgen, en de gamecubes koste daar laatst zoeen 35 euro =3 dus valt heel erg mee haha ik heb voor de meine 68 toen betaald en dat was 2ehands (ook bij nedgame) maar ze werden in de tussen tijd goedkoper haha
zelda leek me juist niks maar kan die wel is gaan proberen. ik vind die mario (old style) echt een knaller. hebben m al 3x uitgespeeld maar hij blijft leuk. ik wil Sims er nog op proberen maar lijkt me eigelijk niks met besturing. heb sims2 en 3 op pc en das veel leuker. iemand ervaring met sims op wii?